Το Bloomberg Businessweek είναι γνωστό για την ενδιαφέρουσα και κατανοητή στο ευρύ κοινό παρουσίαση εργασιακών και οικονομικών θεμάτων. Αυτή τη φορά, όμως, το περιοδικό αστοχεί εντελώς με το νέο εξώφυλλο που συνοδεύει θέμα για τα στεγαστικά δάνεια και τις υποθήκες.
«Το εξώφυλλο δέχθηκε ισχυρή κριτική και λυπούμαστε γι' αυτό. Δεν είχαμε πρόθεση να προκαλέσουμε ούτε να προσβάλλουμε. Αν μπορούσαμε να το ξαναστήσουμε από την αρχή, θα το κάναμε τελείως διαφορετικά», δήλωσε ο εκδότης του περιοδικού Τζος Τάιρανγκιελ. Ακόμα και αυτή η απολογητική δήλωση όμως, έχει δεχθεί κριτική, αφού θεωρήθηκε ότι ο εκδότης δε λυπάται για την άστοχη επιλογή του εξωφύλλου, αλλά για τις αντιδράσεις που αυτή προκάλεσε.
Το Businessweek έχει χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν προκλητικά εξώφυλλα. «Χαίρομαι που τα εξώφυλλά μας κινούν την προσοχή του κοινού και χαρακτηρίζονται αμφιλεγόμενα, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί τα ίδια τα θέματα είναι αμφιλεγόμενα», έχει δηλώσει παλιότερα ο Τάιρανγκιελ.
Εντωμεταξύ, τα διεθνή media προσπαθούν να εξηγήσουν αυτή τη ρατσιστική κορώνα του εντύπου, υποθέτοντας ότι όλο το δημιουργικό και η διεύθυνση του είναι αποκλειστικά λευκοί. Ο δημιουργός του εξωφύλλου, ο Περουβιανός Αντρές Γκούζμαν, δικαιολογείται στο Atlantic Wire: «Μου ζήτησαν να αποδώσω μια ενθουσιασμένη οικογένεια με πολλά λεφτά [...]. Αυτές τις οικογένειες γνωρίζω, είμαι Λατίνος και έχω μεγαλώσει σε περιβάλλοντα με διάφορες φυλές». Μια ματιά στο blog του Γκούζμαν αποδεικνύει όντως ότι το ύφος του είναι παρόμοιο και όταν ζωγραφίζει λευκές καρικατούρες.
Οι επικριτές του εξωφύλλου επισημαίνουν, από την άλλη, ότι η εικονογράφηση ουδεμία σχέση έχει με το περιεχόμενο άρθρο, το οποίο δεν αναφέρεται καθόλου στη ρατσιστική πλευρά της αγοράς ακινήτων.