Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, ανακοινώνει την έναρξη του Προγράμματος Professional Diploma in Customer Relationship Management, εντός Απριλίου 2013.
Πρόκειται για πιστοποιημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης μεταπτυχιακού επιπέδου (Level 7) στη Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες (CRM), το οποίο διεξάγεται με την υποστήριξη της Microsoft (οι συμμετέχοντες λαμβάνουν δωρεάν το λογισμικό). Οι σκοποί του προγράμματος επιτυγχάνονται μέσα από το συνδυασμό της σε βάθος θεωρητικής κατάρτισης στις αρχές του CRM και ενός εφαρμοσμένου πλαισίου εξάσκησης σε σύγχρονα λογισμικά – συστήματα CRM. Συγκεκριμένα, η διδασκαλία της ύλης γίνεται: α) με παρουσιάσεις εξειδικευμένων εισηγητών σε κάθε επιμέρους πεδίο του CRM β) με πρακτική εξάσκηση σε λογισμικό CRM, σε κατάλληλα εξοπλισμένα εργαστήρια και γ) με διαλέξεις από επισκέπτες καθηγητές – στελέχη CRM (guest lectures).
Η διάρκεια του προγράμματος, έχει ως εξής: Βασικό Πρόγραμμα: 40 ώρες (2 μήνες – παρακολούθηση 1 απόγευμα ή Σάββατο/εβδομάδα), Πρόγραμμα Πιστοποίησης Microsoft CRM: 64 ώρες (3 μήνες - 1 απόγευμα ή Σάββατο/εβδομάδα).
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες τμημάτων πωλήσεων, marketing, εξυπηρέτησης πελατών, σε διευθυντικά στελέχη εταιριών & επιχειρηματίες , καθώς και σε φοιτητές / απόφοιτους Marketing και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Το πρόγραμμα εστιάζει τόσο στις αρχές της Διοίκησης Σχέσεων με Πελάτες, όσο και στις διαδικασίες διαχείρισης πελατολογίου μέσω πληροφοριακών συστημάτων. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρησιακής στρατηγικής και πληροφοριακής τεχνολογίας, και στοχεύοντας στην ολοκλήρωση του τρίπτυχου μάρκετινγκ σχέσεων – πώληση – υποστήριξη πελάτη, το πρόγραμμα δομείται στους ακόλουθους άξονες:
-Ενότητα 1: Βασικές έννοιες, Προσανατολισμός στον πελάτη & σχεσιακό μάρκετινγκ, CRM και στρατηγικό μάρκετινγκ, Customer value analysis, Customer experience.
-Ενότητα 2: Διοίκηση μάρκετινγκ μέσω CRM, Διοίκηση πωλήσεων μέσω CRM, Υποστήριξη υπηρεσιών after sales μέσω CRM, Knowledge management.
- Ενότητα 3: Διαχείριση ομάδων CRM, Διαχείριση αλλαγής, Ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών (BPR).
- Ενότητα 4: Mobile CRM, cloud, social media, Reporting business analytics, Data mining.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος οδηγούνται στην απόκτηση του τίτλου «Level 7 Professional Diploma in Customer Relationship Management», NCFE (UK)
σχόλια