Βλέπω αρκετά εμπόδια και δυσκολίες που υπάρχουν πριν καν βγεί στην αγορά για αυτό και για κάθε ιπτάμενο αυτοκίνητο. Ξεκινώντας απο τα μαθήματα "οδήγησης", των οποίων το κόστος θα είναι ιδιαίτερα υψηλό και το επίπεδο απαιτητικό (στην πραγματικότητα εκπαιδεύεσαι για πιλότος και όχι οδηγός). Δεύτερο, η ασφάλεια όχι μόνο του οδηγού αλλά και τρίτων. Εδώ με αμάξια στο έδαφος χάνονται τόσο άδικα ζωές, τώρα θα καραδοκούμε μην μας έρθει ο ουρανός στο κεφάλι... Δεν συζητώ βέβαια το ενδεχόμενο να έρθει και στην Ελλάδα, έτσι ο όρος διαστημόβλαχος θα αποκτήσει σχεδόν πραγματική έννοιαΤριτο, στα αεροπλάνα (γενικής, πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας) υπάρχει αυστηρή νομοθεσία που ορίζει εξονυχιστικούς ελέγχους ανα πολύ μικρή χρονική διαφορά (100 ώρες πτήσης). Ευτυχώς για εμάς, τα εγγραφα του αεροπλάνου ελέγχονται πριν απο κάθε πτήση απο ανεξάρτητο πρόσωπο, εξασφαλίζοντας κάποια ασφάλεια. Πόσο θα συμφέρει οικονομικά τον κάτοχο να πληρώνει μηχανικούς και ανταλακτικά κάθε τρεις και λίγο και ποιος θα μου υπόσχεται εμένα ότι ο καθένας που το χειρίζεται το έχει σε αξιόπλοη κατάσταση;Πέρα και από τις εξτρα εγκαταστάσεις που χρειάζονται όπως υπόστεγα και χώροι προσγείωσης, προβλέπεται μόνο από πολιτική αεροπορία υπερπολλαπλασιασμός των πτήσεων στον πλανήτη κάθε λεπτό. Αν προστεθούν και τα ιπτάμενα αυτοκίνητα, τα πράγματα δυσκολεύουν στην εξυπηρέτηση τόσων αεροσκαφών...Προς το παρόν ας βολευτούμε με τα ελικόπτερα και τα μικρά ιδιωτικά αεροπλάνα :P
σχόλια