Οι τεχνολογικά εξελιγμένοι Τούρκοι διαδηλωτές ετοιμάζονται να τοποθετήσουν μια ολοσέλιδη διαφήμιση στους New York Times τη Δευτέρα, σύμφωνα με το Business Insider.
Xρησιμοποιώντας την ονλάιν crowdfunding (διαδικτυακής μικροχρηματοδότησης) πλατφόρμα Indiegogo, μια χούφτα εθελοντών κατάφερε να διπλασιάσει σχεδόν το ποσό που χρειαζόταν σε λίγες μόνο μέρες, με το ποσό να έχει φτάσει τις $93,350, από $53,800 που ήταν απαραίτητες. Παραμένει ένας μήνας ακόμη για να γίνουν εισφορές, ενώ τα έσοδα συνεχίζουν να εισρέουν.
Ο Τούρκος δημοσιογράφος Murat Aktihanoglu, ένας από τους ανθρώπους που ξεκίνησαν την ενέργεια αυτή είπε ότι: «το πρότζεκτ ξεκίνησε από ένα τουιτ», εξηγώντας ότι τα έσοδα προήλθαν κυρίως από τις ΗΠΑ και την Τουρκία, αλλά και από άλλες χώρες. Η διαφήμιση έχει αποσταλεί ήδη στους New York Times και αναμένεται να δημοσιευτεί την Παρασκευή ή τη Δευτέρα.
Το τελικό design είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας:
Ο Aktihanoglu είναι αισιόδοξος και πιστεύει ότι οι Times θα εγκρίνουν τη διαφήμιση, ενώ οι ιδέες για την αξιοποίηση των επιπλέον χρημάτων περιλαμβάνουν τη χρηματοδότηση ενός συνεργείου ντοκιμαντέρ και τη βοήθεια προς ιδιοκτήτες επιχειρησεων που πλήγησαν κατά τη διάρκεια των εξεγέρσεων.
TV & Media /
σχόλια