Οι τάσεις στην αγγλική εκδοτική αγορά για τους τίτλους που θα κυριαρχήσουν από το φθινόπωρο: τους διαβάζουμε και ετοιμαζόμαστε για την άμεση ελληνική «αποδοσή τους».
Η οικονομική κρίση εξακολουθεί να φέρνει κέρδη στους εκδοτικούς οίκους, αφού τα περί οικονομικών δοκίμια κάνουν πωλήσεις ρεκόρ: όλοι ψάχνουν απαντήσεις και κυρίως λύσεις. Προστρέχουμε στους γκουρού των οικονομικών, όπως άλλοι στους αστρολόγους, για να δούμε τον χάρτη του μέλλοντος.
Το ενδιαφέρον είναι πως αυτή η εμμονή με την οικονομία αποτυπώνεται στους τίτλους. Αναφέρουμε μερικούς χαρακτηριστικούς στους οποίους έχουν επενδύσει πολλές μπεστσελερικές προσδοκίες οι εκδοτικοί οίκοι. Καταρχήν, μόλις κυκλοφόρησαν τα «Womenomics» και «Obamanomics», ενώ περιμένουμε τα «Slackonomics», «Scroogenomics». Το Νοέμβριο έρχεται το «Suyperfreakonomics», που μοιάζει με σίκουελ του «Freakonomics».
Μια άλλη ενδιαφέρουσα τάση θέλει τίτλους μονολεκτικούς. Και κυριολεκτικούς. Έρχονται λοιπόν τα «Waste», «Shark», «Allegedly», «Mojo», «Paranoia».
K.I.A.