Ο μύθος της Vespa Primavera επιστρέφει

Ο μύθος της Vespa Primavera επιστρέφει Facebook Twitter
0

Η πρώτη Vespa Primavera παρουσιάστηκε το 1968, μαζί με την αφύπνιση της νέας γενιάς, η οποία ξαφνικά άρχισε να διεκδικεί έντονα την ελευθερία της.

Σβέλτες, καινοτόμες γραμμές, ζωντανές επιδόσεις, εύκολη και απολαυστική οδήγηση – πριν από 45 χρόνια η Vespa Primavera έδωσε μία φρέσκια πνοή σε έναν κόσμο που διψούσε για αλλαγή. Μικρή, ευέλικτη και γρήγορη, καθιερώθηκε ως ένα από τα πιο αγαπημένα και μακροβιότερα μοντέλα στην ιστορία της Vespa, ένα πραγματικό σύμβολο στάτους, εξίσου δημοφιλές σε άνδρες και γυναίκες.

Η νέα Vespa Primavera επιστρέφει σήμερα, φέροντας αυτές τις αξίες που έχτισαν το μύθο.

Νεανική, καινοτόμα, τεχνολογικά προηγμένη, ευέλικτη και δυναμική, με σεβασμό στο περιβάλλον, η Vespa Primavera πρωταγωνιστεί και πάλι στην εποχή της, κληρονομώντας όλη τη φρεσκάδα και τη χαρά της ζωής που συμβαδίζουν με την ιστορία ενός cult μοντέλου στο γενεαλογικό δέντρο της Vespa.

Με εντελώς νέο σχεδιασμό, νέο αλουμινένιο σώμα, νέες διαστάσεις αλλά πάντα ευέλικτη και ακόμη περισσότερο σταθερή και άνετη, η Vespa Primavera αναγεννιέται – εξοπλισμένη με υπερσύγχρονους κινητήρες φιλικούς προς το περιβάλλον 50 2T, 50 4T, 125 3V και 150 3V – υιοθετώντας ορισμένες από τις στιλιστικές και τεχνικές λύσεις που αναπτύχθηκαν για τη Vespa 946, το πιο πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο σκούτερ που δημιουργήθηκε ποτέ.

Η νέα Primavera επιστρέφει σε μία από τις πιο σημαντικές χρονιές στην ιστορία της Vespa, τη χρονιά που λανσαρίστηκε η 946. Στην πραγματικότητα οι παγκόσμιες πωλήσεις της Vespa έφτασαν τις 146.600 μονάδες για το πρώτο 9μηνο του 2013, σημειώνοντας αύξηση 21,3% σε σχέση με τις 120.900 μονάδες του περσινού αντίστοιχου διαστήματος. Αυτό αποτελεί μία ακόμα επιβεβαίωση για την εξαιρετική πρόοδο του εμπορικού σήματος της Vespa: από το 2004, όταν η παραγωγή ήταν 58.000 μονάδες, αυξήθηκαν στις 100.000 το 2006, 122.000 το 2009 και 165.000 Vespas παρήχθησαν το 2012, ρεκόρ που αναμένεται να σπάσει το 2013.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM