Μειώνονται τα διόδια στην εθνική Κορίνθου-Πατρών

Μειώνονται τα διόδια στην εθνική Κορίνθου-Πατρών Facebook Twitter
10

Μειώνεται το αντίτιμο που καταβάλλουν οι οδηγοί των επιβατικών ΙΧ στους σταθμούς των διοδίων της πολύπαθης εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών. Από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, οι οδηγοί θα καταβάλλουν στα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου 2,50 ευρώ από 3,10 ευρώ που είναι σήμερα. Πρόκειται δηλαδή για μείωση της τάξης του 20%. Οι οδηγοί που προμηθευτούν τον πομπό easy pass θα λαμβάνουν επιπλέον μείωση κατά 10%.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Έχω ακούσει τα χειρότερα για το συγκεκριμένο κομμάτι! Γενικά επειδή έχω ταξιδέψει άπειρες φορές στην Εθνικη (Θεσσαλονίκη-Αθηνα) αναρωτιέμαι, ακόμα να ξεχρεώσουμε τις εταιρείες γ8ια τους κάκιστους δρόμους μας;;;
Τα διόδια έχουν σκοπό να χρηματοδοτήσουν την συντήρηση του δρόμου. Θεωρητικά ειναι δίκαιο να πληρώνει για τη συντήρηση του δρόμου ατός που τον χρησιμοποιεί. Όπως κάθε κατασκευή (πχ το σπίτι σας) και ο δρόμος χρειάζεται συντήρηση. Μπορεί να είναι από την νεα άσφαλτο αν αυτή φθαρεί μέχρι να μαζέψει κάποιος τα σκοτωμένα ζώα από το οδόστρωμα και να καθαρίσει τις νησίδες από τα αγριόχορτα.Κυκλοφορεί η βλακεία ότι για τη συντήρηση των δρόμων πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας. ¨οχι τα τελη κυκλοφορίας ειναι φόρος που επιβάλεται σε αυτούς που έχουν αυτοκίνητο σε κυκλοφορία δεν λέει πουθενά ο νόμος ότι εισπράττονται για τη συντήρηση του οδικού δικτύου.Τα έργα παραχώρησης όπως η Αττική Οδός υπάρχουν σε όλο τον κόσμο. Δείτε παρακα΄τω στη wikipedia το παράδειγμα μιας γέφυρας στην Ιαπωνία που θα κάνει να ξεχρεώσει με τα διόδια 30 χρόνια, με διόδια περίπου 16 € για μήκος περίπου τρία χιλιόμετρα.Αλήθεια μετά από την παραδοση του τμηματος στο Πέταλο του Μαλιακού που ακριβώς είναι κάκιστος ο δρόμος Αθήνα Θεσσαλονίκη;
στο συγκεκριμενο δρομο εχει ανα λιγα χιλιομετρα πινακιδες που σε προειδοποιουν οτι εδω γινονται θανατηφορα ατυχηματα...για ποια συντηρηση μιλας?Ουτε διαχωριστικα δεν εχουν βαλει τοσα χρονια...ενω η ασπρη γραμμη δεξια εχει να ανανεωθει λογικα απο το 2004..τοτε που ημασταν ευρωπαιοι και πολιτισμενοι..
dokpan αν είδες απαντώ σε σχόλιο που λεει για την Αθηνών Θεσσαλονίκης. Η Κορίνθου Πατρών είναι ένας δρόμος με προδιαγραφές της δεκαετίας του 1980 (τουλάχιστον), από τοτε πιυ και λιγότερα αυτοκ΄νητα υπήρχαν και μικρότερες ταχύτητες έπιαναν. Δεν μπορεί να μπει διαχωριστικό στηθαίο γιατι από τις προδιαγραφές του προβλέπεται να βγάινεις στο αντιθετο ρεύμα για να προσπεράσεις. Για να πει διαχωριστικό χρειάζεται να έχει δύο λεωρίδες ανά κατύθυνση και ΛΕΑ όχι μια λωρίδα και ΛΕΑ. Οπότε το διχωριστικό δεν ειναι θέμα συντηρησης αλλά θέμα σχεδιασμού.
Η Κορίνθου-Πατρών κάθε τρεις και λίγο παρουσιάζει αυτήν την εικόνα:http://molonoti.gr/sites/molonoti.gr/files/styles/large/public/field/image/ethniki-odos-korinthou-patron.jpg?itok=630s1A14http://ouranos26410.files.wordpress.com/2012/01/cf80ceb1cf84cf81cf8ecebdceb1ceb8ceb7cebdcf8ecebd.jpghttp://www.xblog.gr/wp-content/uploads/2012/02/ethniki-odos-korinthou-patron-01.jpghttp://4.bp.blogspot.com/-khwDdlVJgPM/T8EO-j9Su_I/AAAAAAAABfQ/QgKM0lw-RfE/s400/olympia3.jpgΑπαράδεκτη εικόνα/κατάσταση. Οι κορύνες είναι κουραστικές, το ζιγκ ζαγκ των "σβησμένων" γραμμών είναι κουραστικό, το όλο οπτικό clutter είναι κουραστικό. Αντικειμενικά το μόνο καλό είναι ότι μάλλον διάφοροι αποθαρρύνονται (βασικά δεν δύνανται πρακτικά) να κάνουν εντελώς #$%#@! προσπεράσεις (και νταλίκες και επιβατικά).Το θέμα, επίσης, είναι η παύση εργασιών των νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου, των διαπλατύνσεων, σηράγγων κι ότι τέλος πάντων ήταν να κάνουν."Δείτε παρακάτω στη wikipedia το παράδειγμα μιας γέφυρας στην Ιαπωνία που θα κάνει να ξεχρεώσει με τα διόδια 30 χρόνια, με διόδια περίπου 16 € για μήκος περίπου τρία χιλιόμετρα".Περί τα 4 km την βλέπω τη γέφυρα, αλλά και στη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο (που είναι περί τα 3 km) πληρώνεις γύρω στα 13,5 ευρώ, με ελληνικά κι ουχί γιαπωνέζικα μισθά.
Συμφωνω αλλα τουλαχιστον με το προστατευτικο θα αποφευγονταν ολα αυτα τα ατυχηματα αφου δεν θα μπορουσες να παρανομησεις περνωντας απο την απεναντι λωριδα..αλλα ολα αυτα βεβαια ειναι ημιμετρα μπροστα σε αυτα που πραγματικα πρεπει να γινουν!
Τέμπη, Στυλίδα.....Τα διόδια είναι πολλά και οι τιμές τους αδικαιολόγητες! Ειδικά σε μια τέτοια εποχή, που αυτό σημαίνει κάτσε σπίτι σου και μην δεις κανενα για χρόνια....Συνυπολογίζω και τη βενζίνη...