Κατά 35% αυξήθηκε ο αριθμός των επιβατών που επιλέγουν το τρένο για να μεταβούν από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντιστρόφως. Αυτό ανέφερε την Τρίτη ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιακόπουλος ο οποίος απέδωσε το γεγονός στην αύξηση της τιμής των διοδίων και της βενζίνης.
Μιλώντας στο συνέδριο του Economist στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφερε ότι «με τον σωστό επενδυτή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να αναδειχθεί σε ατμομηχανή για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας» ενώ απαρίθμησε μια σειρά ενεργειών για την εξυγίανση της εταιρείας (κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων, νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, outsourcing ζημιογόνων δραστηριοτήτων).
Όσον αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές, ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης και συνεργειών, που «μαζί με τη διοίκηση της ΟΛΘ σχεδιάζουμε την αξιοποίησή τους».
Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι οι διασυνδέσεις με τα βόρεια σύνορα της χώρας μπορούν να αξιοποιηθούν με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σήμερα, όπως είπε, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθημερινά αναχωρούν 8-10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο.
Αναφερόμενος στη συμφωνία «HP- COSCO- ΤΡΑΙΝΟΣΕ» σημείωσε ότι «μας βάζει στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας», υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της HP.
«Αν πετύχει αυτό το project, θα χρειαστούν κι άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τις αγορές», κατέληξε.
Ελλάδα /
σχόλια