H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links

H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links Facebook Twitter
4

Εάν παρατηρήσατε αλλαγές στον τρόπο που η Google παρουσιάζει τα αποτελέσματα της αναζήτησης από εχθές, τότε θα είδατε ότι απουσιάζει απ' όλα η χαρακτηριστική υπογράμμιση λέξεων η φράσεων, που υποδήλωνε παραδοσιακά, την ύπαρξη (hyper)link.

Tο The Verge, μας πληροφορεί ότι αυτό ήταν και το τελευταίο σχεδιαστικό στοιχείο που συνέδεε εμφανισιακά, το παρόν της εταιρείας - κολοσσού, με την πρωτόλεια μορφή της, όταν εμφανίστηκε, το 1996.

Η κατάργηση των υπογραμμισμένων hyperlinks, είναι η πιο εμφανής σχεδιαστική αλλαγή που εεφάρμοσε στη σελίδα των αποτελεσμάτων της η Google, αρχής γενομένης από εχθές 12/3, ημέρα γενεθλίων του Παγκόσμιου Ιστού, αλλά παράλληλα, αύξησε και το μέγεθος κάθε αποτελέσματος, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστο.

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της εταιρείας, αυτή είναι μια κίνηση που κάνει το interface της να φαίνεται πιο ξεκάθαρο, ιδίως για όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της μέσω tablets και smartphones.

ΠΡΙΝ

 

ΜΕΤΑ

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύφθηκε αρχαίος τάφος με εκπληκτικά ανάγλυφα και μυστηριώδη επιγραφή στην Τουρκία

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε αρχαίος τάφος με εκπληκτικά ανάγλυφα και μυστηριώδη επιγραφή στην Τουρκία

Ο βραχώδης τάφος που βρέθηκε στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας παρουσιάζει απεικονίσεις ενός ξαπλωμένου άνδρα και δύο φτερωτών γυναικών μαζί με μια δυσανάγνωστη επιγραφή
LIFO NEWSROOM
Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Τech & Science / Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Η προσέγγιση αυτή θεωρείται επιστημονικά ενδιαφέρουσα, αλλά ορισμένοι ειδικοί αμφισβητούν το αν μπορεί να εφαρμοστεί σε πολύ μεγαλύτερα θηλαστικά, όπως οι ελέφαντες.
LIFO NEWSROOM
Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Τech & Science / Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Μελέτη που εκπονήθηκε από τον ΟΗΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, την Αυστραλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία διαπιστώνει ότι η ικανοποίηση αυξάνεται με την ηλικία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Σχεδιαστικές φαφαριές, αναφορές στο παρελθόν και φούστες μπλέ... Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η άυξηση των clicks στις 3 πρώτες διαφημίσεις. Αν και έχει απομείνει ένα μικρό κίτρινο σηματάκι μπροστά από τις διαφημίσεις, έγιναν πιο αόρατες από ποτέ. Δικαίωμά τους βέβαια και πολύ καλά κάνουν.