Με νέα εμφάνιση επαναλανσάρεται η πολύ δημοφιλής υπηρεσία streaming μουσικής on demand, το γνωστό Spotify, που κάνει το πρώτο της μεγάλο redesign από το 2008, σε μια προσπάθεια ομοιόμορφης εμφάνισής του σε κάθε πλατφόρμα όπου λειτουργεί (mobile, web, desktop, κλπ.).
Εκτός από το νέο 'σκοτεινό' look που περιλαμβάνει 'φρεσκαρισμένη', ευανάγνωστη τυπογραφία και πιο στρογγυλεμένα φιλικά προς το μάτι εικονίδια, το Spotify φέρνει και μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης της αγαπημένης μας μουσικής, διευκολύνοντας κατά πολύ την ταξινόμηση και την κατηγοριοποίηση των κομματιών, ανά άλμπουμ, καλλιτέχνη κλπ.
Με τη νεo σκουρόχρωμη, μινιμαλ εμφάνισή του το Spotify δανείζεται το feeling που έχει κάποιος όταν μπαίνει στον κινηματογράφο. Η υπεύθυνη προώθησης της πλατφόρμας Michelle Kadir εξηγεί: "Ακριβώς αυτό θέλαμε να πετύχουμε με τον επανασχεδιασμό. Ο χρήστης κάνουν log in στο Spotify, τα φώτα χαμηλώνουν και η μουσική έρχεται στο πρσκήνιο".
Δείτε το video της υπηρεσίας που παρουσιάζει όλα τα νέα της χαρακτηριστικά:
[via]
σχόλια