Dishonored

Dishonored Facebook Twitter
2

Το να μιλάμε για sleeper hit από τη στιγμή που ένας τίτλος γράφει στην ούγια Bethesda (έστω και σαν publisher) είναι κομματάκι οξύμωρο. Έλα όμως που μερικές φορές τα marketing budgets δε φέρνουν την ευτυχία, και στην περίπτωση του Dishonored χρειάστηκε κάτι πολύ πιο σημαντικό για να τραβήξει την προσοχή κοινού και κριτικής. Χρειάστηκε να είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς!
Όσοι από εσάς θυμάστε το αλησμόνητο Thief και τις συνέχειες του, θα νιώσετε μάλλον πολύ άνετα στον κόσμο που δημιούργησε η Arkane Studios (γνωστή για διάφορες hit 'n' miss απόπειρες της στο χώρο παλαιότερα). Αυτό σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με ενα παιχνίδι οπτικής πρώτου προσώπου που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους stealth μηχανισμούς που σου προσφέρει, χωρίς όμως να αποξενώνει πουθενά το παίχτη από τη δράση. Δράση που μπορεί σε σημεία να γίνει πραγματικά καταιγιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το story σε βάζει πίσω από τη μάσκα ενός πιστού στρατιώτη της αυτοκρατορικής φρουράς ενός steam-punk σύμπαντος, που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει το δίκιο του αλλά και τον μόνο εν ζωή άνθρωπο που θα μπορέσει να του το αποδώσει. Χωρίς να δρέπει δάφνες πρωτοτυπίας, το σενάριο είναι καλόδομημένο με ενδιαφέροντες διαλόγους και εξαιρετικό voice acting (όπου και ξεχωρίζει η Susan Sarandon ως Granny Rags).


Στα γραφικά συναντάμε ένα υποδειγματικό art direction και αν και σε σημεία θα διακρίνεις προβληματικά textures και μικρά glitches, αυτά δεν είναι σε καμία περίπτωση ικανά να ζημιώσουν την όλη εμπειρία. Άλλωστε το προκείμενο σε κάθε sleeper hit ήταν ανέκαθεν το gameplay, και το Dishonored προσφέρει άφθονο περιεχόμενο στον συγκεκριμένο τομέα.
Η Dunwall (όπου και εξελίσσεται η ιστορία μας) μπορεί να μην είναι ακριβώς ένας open-world χάρτης, αλλά αυτό δε σε περιορίζει σχεδόν καθόλου στο να χαράξεις τη δική σου πορεία στους δρόμους της, όπως και κάτω από αυτούς.

Αν είσαι τύπος του "όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω" θα βρεις ζόρια στην πορεία, αφού όσο πιο επικίνδυνος γίνεσαι τόσο περισσότερους εχθρούς δημιουργείς. Από την άλλη, οι λάτρεις του stealth, εσείς που ακόμα και στο κρεβάτι σας πηγαίνετε περπατώντας στις μύτες των ποδιών, θα λατρέψετε τις αμέτρητες δυνατότητες που σας παρέχει ο τίτλος. Ακόμα και να τερματίσεις το campaign χωρίς όυτε μια ανθρώπινη απώλεια μπορείς. Αν είσαι οπαδούς του Μαζόχ βέβαια...
Το Dishonored ήρθε σχεδόν αθόρυβα για να μας δώσει την άλλη πρόταση στα FPS για φέτος. Με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν το Bioshock, το Deus Ex και φυσικά το Thief πριν από αυτό. Όπως λένε κι εκεί στα ξένα, game of the year material!

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
το 2011 η Bethesda ξαμόλησε ένα Skyrim ως developer και τα Brink, Rage και Hunted: The Demon's Forge ως publisher. το marketing budget στο τελευταίο (το ποιο; σωστά;) ήταν μιάμιση φορά αυτό του Dishonored. φέτος ξόδεψε τα διπλάσια για να προωθήσει την πρόσφατη επανέκδοση του Doom 3! το όποιο hype δημιουργήθηκε ήταν καθαρά θέμα υψηλής ποιότητας του τίτλου, κάτι που διαπίστωσαν όσοι το έπαιξαν σε Ε3 και Gamescom και όχι τόσο marketing. με αυτή τη λογική είναι sleeper hit