Μαντόνα: Με τρομάζει το επίπεδο μισαλλοδοξίας στην Ευρώπη

Μαντόνα: Με τρομάζει το επίπεδο μισαλλοδοξίας στην Ευρώπη Facebook Twitter
4

Τρομαγμένη μπροστά στο επίπεδο της μισαλλοδοξίας που συναντά στην Ευρώπη δηλώνει η Μαντόνα, σημειώνοντας μάλιστα ότι αυτή «η παράλογη εποχή που διανύουμε» την κάνει να σκέφτεται τη ναζιστική Γερμανία.

Σε δηλώσεις της στο γαλλικό ραδιοφωνικό δίκτυο Europe 1 η  «βασίλισσα της ποπ», είπε: «Είχα παρατηρήσει (το 2012 όταν σε συναυλία της στο Παρίσι δεν είχε προβληθεί βίντεο με τη Λεπεν με σβάστικα στο μέτωπο)) ότι η Γαλλία ήταν η χώρα που είχε πρώτη αποδεχθεί τους ανθρώπους με διαφορετικό χρώμα δέρματος, που είχε φιλοξενήσει καλλιτέχνες όπως η Ζοζεφίν Μπέικερ, ο Τσάρλι Πάρκερ, συγγραφείς, ζωγράφους... Θυμόμουν ότι η Γαλλία υπήρξε μια χώρα που προσέφερε άσυλο σε όλους αυτούς τους ανθρώπους (...) και ότι δυστυχώς αυτό το πνεύμα είχε πλήρως χαθεί».

Μαντόνα: Με τρομάζει το επίπεδο μισαλλοδοξίας στην Ευρώπη Facebook Twitter

«Έκανα αυτές τις δηλώσεις πριν από δύο χρόνια, όμως είναι και σήμερα επίκαιρες σε αυτήν την παράλογη εποχή που διανύουμε και που με κάνει να σκέφτομαι τη ναζιστική Γερμανία» συνέχισε η τραγουδίστρια, καταλήγοντας ότι:  «Αυτό το επίπεδο μισαλλοδοξίας είναι τρομακτικό, και αυτό δεν αφορά μόνο τη Γαλλία, αυτό είναι αλήθεια για ολόκληρη την Ευρώπη, όμως κυρίως για τη Γαλλία. Ο αντισημιτισμός, το τροπάριο περί Αρίας φυλής, αυτός ο τρόπος ύπαρξης, σκέψης, δράσης σε ένα κλίμα ακραίου φόβου... Όλα αυτά με τρομοκρατούν».

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ