Tετάρτη 04:45, Αλλάζει επίπεδο ο ελληνικός κινηματογράφος**

Tετάρτη 04:45, Αλλάζει επίπεδο ο ελληνικός κινηματογράφος** Facebook Twitter
0

Πολλοί(;)θα την δουν, λίγοι θα την αποκωδικοποιήσουν όπως πρέπει.


Μιλάω για τη νέα ταινία του Αλέξη Αλεξίου ¨Τετάρτη 04:45¨.

Πρώτα απ' όλα ήθελα να πω δύο λόγια για τον σεναριογράφο και σκηνοθέτη της ταινίας. Ο Αλέξης Αλέξιου(39 χρόνων) πριν την φετινή του ταινία είχε δημιουργήσει άλλες 5 εκ' των οποίων μόνο μία ήταν μεγάλου μήκους(Ιστορία 52,η οποία ανήκει στη κατηγορία σινεφίλ).Η πρώτη του απόπειρα λοιπόν(2008) στέφθηκε με επιτυχία, αφού προβλήθηκε σε αρκετά φεστιβάλ ανά τον κόσμο. Παράλληλα, στο 58ο Φεστιβάλ Βερολίνου και έπειτα από την επιτυχημένη προβολή στο European Film Market, οριστικοποιήθηκε η συμφωνία με τη γερμανική εταιρία M-appeal, η οποία ανέλαβε την παγκόσμια εκπροσώπηση της ταινίας στη διεθνή αγορά.

Επτά χρόνια μετά την πρώτη του μεγάλου μήκους παραγωγή επιστρέφει, κάνοντας αυτή τη φορά ένα φιλμ διαφορετικού στυλ από το προηγούμενο. Ένα πολύ καλογυρισμένο θρίλερ για τα ελληνικά δεδομένα, θυμίζει αρκετά ασιατικό κινηματογράφο στον τρόπο λήψης, ωμό σε αρκετές σκηνές του. Πολύ ατμοσφαιρικό σε κάνει να ταυτιστείς αμέσως με τον πρωταγωνιστή. Σεναριακά είναι ένα έργο το οποίο πραγματικά σε κάθε σκηνή του έχει κι ένα μήνυμα και μια ατάκα που σε βάζει να σκεφτείς και να προβληματιστείς. Απρόσμενα καλή φωτογραφία και τρομερές επιλογές στην μουσική επένδυση .Εξαιρετικός και ιδανικός για τον ρόλο ο Στέλιος Μάινας,ο οποίος αποδεικνύει σε κάθε του δουλεία ότι ξεφεύγει από τα στάνταρ και το χαμηλό ταβάνι των ελλήνων ηθοποιών.

Συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον σκέφτεται να την δει, να το κάνει.


Είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως ελληνικό κινηματογράφο. Καλό θα ήταν να κάνετε κι έναν κόπο να δείτε και την πρώτη του ταινία ¨Ιστορία 52¨ που προανέφερα για να έχετε μία εικόνα του ύφους του Αλεξίου.

Προσοχή, προσοχή όσοι περιμένετε να δείτε τα ¨Μαύρα μεσάνυχτα¨ σε συνδυασμό με ¨Τα μυστικά της Εδέμ¨ καλύτερα να επιλέξετε να δείτε κάτι άλλο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ