Σε μια αρκετά αξιοσημείωτη αλλαγή στην οπτική του ταυτότητα προχώρησε το facebook, αλλάζοντας σήμερα το λογότυπό του.
Όπως φαίνεται από το παρακάτο gif που συγκρίνει τον 'πριν' και το 'τώρα' οι διαφορές είναι αρκετά εμφανείς:
Ο διευθυντής δημιουργικού του Facebook, Josh Higgins, δήλωσε ότι η εταιρεία "θέλησε να εκμοντερνίσει το logo της ώστε να δείχνει πιο φιλικό και πρoσιτό" όμως τελικά συμβιβάστηκε με ένα 'face lift' αντί για έναν πλήρη επανασχεδιασμό του.
Αν και η αλλαγή είναι εμφανής στο λογότυπο με το πλήρες όνομα του κοινωνικού δικτύου, το λογότυπο με το 'f' παραμένει ως είχε.
σχόλια