Η Grace Jones τα βάζει με την Rihanna στην αυτοβιογραφία της

Η Grace Jones τα βάζει με την Rihanna στην αυτοβιογραφία της Facebook Twitter
3

Η Grace Jones έκανε δριμύ επίθεση στις σύγχρονες σταρ της ποπ που ακολουθούν με υπερβολή τις διάφορες τάσεις κάθε εποχής και έχουν κατακλέψει ασύστολα την δική της αισθητική ανά καιρούς. Είπε συγκεκριμένα

«Δεν μπορώ να είμαι σαν και αυτές – παρά μόνο στο βαθμό που αυτές έχουν ήδη γίνει σαν και μένα».

Σε ένα απόσπασμα της αυτοβιογραφίας που θα κυκλοφορήσει σύντομα και έχει τίτλο ‘I’ll Never Write My Memoirs’ και που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Time Out – η τραγουδίστρια και γκουρού του στυλ γράφει το πώς την αντιγράφουν οι σύγχρονες ποπ σταρ όπως η Rihanna, η Nicki Minaj και η Miley Cyrus, οι οποίες όμως δεν έχουν κανένα ‘μακροχρόνιο όραμα’.

«Πάντοτε θα υπάρχει κάποιος που θα τις αντικαταστήσει σύντομη – μια νεότερη εκδοχή τους, μια πιο τρελή, μια πιο βροντερή εκδοχή», έγραψε. «Έτσι αν δεν έχεις ένα μακροχρόνιο σχέδιο, τότε απλά περνάς μια φάση, την τελευταία μόδα, ένα χθεσινό νέο».

Έγραψε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται η λέξη ‘ντίβα’, επειδή τον έχουν καταχραστεί σαν όρος.

«Κάθε τραγουδίστρια που επανέρχεται με μια αλλαγή στην εμφάνιση ή παίρνει μέρος για μερικές εβδομάδες σε ένα talent show, αμέσως την αποκαλούν ντίβα αυτές τις μέρες».

Ξεχώρισε και άσκησε κριτική στην Rihanna που την αντέγραψε, βάφοντας το σώμα της. Μια εμφάνιση που η Grace Jones σκέφτηκε και υλοποίησε μαζί με τον Keith Haring. «Δεν ξέρω καν αν ξέρει ότι αυτό που κάνει προέρχεται από μένα αλλά στοιχηματίζω ότι στάνταρ ξέρουν οι στυλίστες της».  

Πρόσθεσε ότι η διαφορά μεταξύ τους είναι ότι η Jones εμφανίζεται με βαφή πάνω στο γυμνό της σώμα ενώ η Rihanna μια φόρμα στο χρώμα του δέρματος.

Η Jones επίσης σκέφτηκε την εποχή που την είχαν συμβουλέψει να συνεργαστεί με μια ποπ σταρ που δεν κατονομάζει αλλά περιγράφει σαν ένα μικρό κοριτσάκι που του αρέσει να ντύνεται και που τελικά αρνήθηκε να το κάνει.

 «Όλοι γύρω μου έλεγαν:’Πρέπει να το κάνεις, θα σου κάνει καλό, θα σε φέρει σε επαφή σε ένα νεότερο κοινό και θα βγάλεις πολλά λεφτά. Όχι! Θα κάνει καλό μόνο σε αυτήν. Θα πάρει ότι έχω χτίσει αυτά τα χρόνια και θα το προσθέσει στο δικό της εμπόρευμα και εγώ δεν θα πάρω τίποτα πίσω εκτός από λίγη προσωρινή προσοχή».

Η Jones επίσης γράφει για τον ενδιαφέρον ρόλο της σαν δασκάλα στους νεότερους καλλιτέχνες. «Ακούστε την συμβουλή μου. Έχω εμπειρία. Κατά κάποιο τρόπο, είναι σαν να είμαι δασκάλα που είναι κάτι που ήθελα να γίνω. Αισθάνομαι ακόμη ότι μπορώ να το κάνω. Επειδή τι είναι η διδασκαλία παρά το να περάσεις την γνώμη σου σε αυτούς που ακόμη βρίσκονται στην αρχή;».

Οι μαθήτριες της είναι οι Madonna, Annie Lennox, Katy Perry, Rihanna, Miley, Kanye West, FKA twigs και η Doris, ένα ψευδώνυμο που χρησιμοποιεί για μια μουσικό που πολλοί εικάζουν πώς είναι η Lady Gaga. H Jones είχε δηλώσει παλιότερα ότι είχε αρνηθεί να δουλέψει μαζί της το 2010.

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
Διακρίνω μια μεγάλη πικρία ή είναι η ιδέα μου; Καλό είναι να έχει κανείς αυτογνωσία αλλά γιατί τόση κακία; Η ποπ μουσική πάντα θα αναπαράγεται, γιατί η ποπ μουσική είναι θέαμα. Προφανώς παλιότερες εμφανίσεις θα αναπαραχθούν με μοντέρνο τρόπο γιατί αυτό είναι η ποπ μουσική. Και σε αυτόν τον χώρο του θεάματος δεν μου φαίνεται περίεργο που η Grace δεν συνεχίζει την τότε επιτυχία της με το "Είναι όλες ίδιες με εμένα και εγώ είμαι καλύτερη" attitude.