Μέσα στο 2012, οι διαφημιστικές εταιρείες έγιναν πιο δημιουργικές για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού. Ένα καλοστημένο τηλεοπτικό σποτ έχει τη δύναμη να προκαλέσει όλων των ειδών τα συναισθήματα - γέλιο, λύπη, φόβο, ακόμα και συνδυασμό τους μέσα σε λίγα λεπτά. Μορφή τέχνης από μόνα τους, τα τηλεοπτικά σποτ αυτού του είδους αξιοποιούν στο βέλτιστο βαθμό τα τελευταία trends στο ντιζάιν, την κουλτούρα και τη μουσική.
1. L'Odyssee de Cartier
Γεμάτη με αιχμηρά ειδικά εφέ, αυτή η ταινία μικρού μήκους διάρκειας 3μισή λεπτών εξερευνά την ιστορία του γνωστού οίκου κοσμημάτων που μετρά 165 χρόνια ζωής. Το γαλλικό στούντιο Creative District χρειάστηκε 2 χρόνια για να ολοκληρώσει το project, με 7 μήνες δουλειάς μόνο για τη φάση του post-production.
2. Cow & Gate - Supergroup
Καμία ένδειξη του διαφημιζόμενου προϊόντος (οι τροφές για νήπια Cow & Gate) κατά τη διάρκεια του σποτ, μόνο μια ομάδα από αξιαγάπητα μωρά που κάνουν κατάληψη σε ένα στούντιο ηχογράφησης για να «θρέψουν τις προσωπικότητές τους» που είναι και το μότο της καμπάνιας. Έξυπνη ιδέα από το διαφημιστικό πρακτορείο BETC London.
3. La Poste - Pilages
Ένας χάρτινος origami ταχυδρόμος, ένας υπέροχος χάρτινος κόσμος που ξεδιπλώνεται, το γαλλικό στούντιο Digital District και ο σκηνοθέτης Edouard Salier ενώνουν τις δυνάμεις τους και το αποτέλεσμα είναι αυτό το όμορφο σποτ, αποκλειστικά φτιαγμένο από Computer Graphics.
4. British Airways - London 2012
Η διαφημιστική εταιρεία BBH και ο σκηνοθέτης Michael Geoghagan κατάφεραν, με τη σωστή χρήση των ειδικών εφέ, να δημιουργήσουν μια πειστικότατη εικόνα ενός Boeing 777 μήκους 65 μέτρων που περιφέρεται στα προάστια του Λονδίνου.
5. Gates Foundation - Family Planning
Αυτό το σποτ εκτός από το υψηλής ποιότητας animation που χρησιμοποιεί, περνάει ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα. Το δημιουργικό του στούντιο Gentleman Scholar σε συνεργασία με την Gates Foundation έδωσαν χρώμα στην ιδέα του οικογενειακού προγραμματισμού.
6. Norfolk Southern - City of Possibilities
Αυτό το διαφημιστικό της σιδηροδρομικής εταιρείας Norfolk Southern δημιουργήθηκε από το στούντιο ειδικών εφέ The Mill για λογαριασμό του πρακτορείου RP3 και θυμίζει αγαπημένες εικόνες από τις ταινίες Toy Story της Pixar.
7. IKEA - Playin' with my friends
Πρόσφατα, ο σουηδικός κολοσσός της επίπλωσης έβγαλε το πρώτο του σποτ με στυλ μουσικού βίντεο. Για το ευχάριστο αποτέλεσμα συνεργάστηκαν το δημιουργικό διαφημιστικό πρακτορείο Mother London με την εταιρεία post production The Moving Pictures Company.
8. Skittles - Abe Lincoln
Τα κουφέτα Skittles έχουν παράδοση στις περίεργες διαφημίσεις. Εδώ επιστράτευσαν το πρακτορείο DDB για αυτό το ξεκαρδιστικό σποτ με το σωσία του Αβραάμ Λίνκολν να ιδρώνει εκκρίνοντας... Skittles!
9. Paralympics - Meet the Superhumans
Η επίσημη μετάδοση των φετινών Παρολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου προωθήθηκε από το Channel 4 με αυτό το δυναμικό κλιπ σε σκηνοθεσία Tom Tagholm. Δίνοντας έμφαση φυσικά στην αποφασιστικότητα και το σθένος των αθλητών, είχε ιδανικό μουσικό χαλί το κομμάτι «Harder Than You Think» των Public Enemy.
10. Samsung Galaxy S3 - Next Big Thing
Άλλο ένα λιθαράκι στον αθέμιτο και συχνά αστείο ανταγωνισμό μεταξύ Samsung και Apple, αυτό το σποτ της 72andSunny για το Galaxy S3 σατιρίζει τις ουρές για το iPhone 5, μιας και «the next big thing is already here».
11. Coca-Cola - Move to the Beat
Ιδανικό μείγμα μουσικής και αθλητισμού κατάφερε να συμπεριλάβει η Coca-Cola σ' αυτό το σποτ, ως επίσημος συνεργάτης της Ολυμπιάδας του Λονδίνου. Ο διάσημος Βρετανός μουσικός Mark Ronson ηχογράφησε beats από πέντε διαφορετικά αθλήματα και συνέθεσε το τραγούδι «Anywhere in the World» για την Katy B. Έπειτα η εταιρεία Mother London, συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω, έφτιαξε αυτό το απίστευτα ευρηματικό κλιπ.
12. Toyota Prius - Hum
Αντί για άλλη μία από τις γνωστές παρωχημένες διαφημίσεις αυτοκινήτων, η Toyota προτίμησε να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του animation, συνδυάζοντας ένα πρωτότυπο soundtrack. Το αποτέλεσμα του σποτ που δημιούργησε η εταιρεία Saatchi & Saatchi LA είναι εξαιρετικό.
13. Cadbury - Scream Egg Last Stand
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το υλικό που ακολουθεί περιλαμβάνει εικόνες που μπορεί να είναι ενοχλητικές για κάποια Cadbury Creme Eggs. Με αυτή την πρόταση συνοδευόταν η καμπάνια της Cadbury για το φετινό Halloween και το πρακτορείο The Hive πέτυχε μια επικών διαστάσεων μάχη ανάμεσα στο καλό και το κακό!
14. DollarShaveClub - Our Blades are F**king Great!
«Δε χρειάζεται να ξοδεύεις 20 δολάρια το μήνα για ξυραφάκια», εξηγεί λιτά και πειστικά ο CEO του DollarShaveClub, Michael Dubin, σε αυτό το έξυπνο σποτ που διαφοροποιείται από τα συνηθισμένα διαφημιστικά για εργαλεία ξυρίσματος. Ο ίδιος ο Dubin το έφτιαξε μαζί με τη φίλη του και συν-σκηνοθέτη Lucia Aniello με μόλις 4.500 δολάρια.
15. Tic Tac - Worst Breath in the World
Σκληρή αλλά εξαιρετική η ιδέα των μαζικών λιποθυμιών στην όσφρηση της «χειρότερης αναπνοής στον κόσμο» από τις μέντες Tic-Tac, άρτια υλοποίηση από το τη διαφημιστική εταιρεία Ogilvy & Mather.
16. Chevy Sonic - Joy
Το πρακτορείο McCann σε συνεργασία με το στούντιο animation Psyop δημιούργησαν αυτό το υπέροχο σποτ, γεμάτο με πειστικά 3D ζωύφια που κάνουν βόλτα στη σχάρα ενός Chevy Sonic. Η διαφήμιση προβλήθηκε στον τελικό του αμερικανικού Superbowl, τηλεοπτική διοργάνωση με υψηλή τηλεθέαση και πολύ προσεγμένες διαφημιστικές καταχωρήσεις.
17. VW Polo - Dad
Η συγκινητική προσθήκη στη λίστα δε θα μπορούσε να είναι άλλη από αυτό το έντονα φορτισμένο βίντεο που μέσα σε ενάμισι λεπτό αιχμαλωτίζει όλη τη δύναμη της σχέσης πατέρα-κόρης από τη γέννηση ως την ενηλικίωση, η οποία έρχεται με τη δωρεά ενός VW Polo. Πίσω από την υλοποίηση βρίσκεται το πρακτορείο DDB UK.
18. TalkTalk - Model Britain
Κινούμενες μινιατούρες μετά το τέλος μιας κουραστικής μέρας επιστρέφουν στο σπίτι από τις δουλειές τους για να επικοινωνήσουν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Όμορφο conept από την CHI & Partners, συνεργασία με την εταιρεία post production Glassworks και σκηνοθεσία από τον Danny Kleinman για λογαρισαμό της εταιρείας τηλεπικοινωνιών TalkTalk.
19. Facebook - The things that connect us
«Τα πράγματα που μας συνδέουν» ήταν ο τίτλος της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας του Facebook που γιόρτασε αυτό το μήνα 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Η εταιρεία Wieden & Kennedy δημιούργησε αυτό το αφοπλιστικό σποτ για την επικοινωνία των ανθρώπων και πώς επιτυγχάνεται μέσα από απλά καθημερινά πράγματα.
20. Old Spice - Believe in your smellf
Ο σταρ του αμερικανικού football Greg Jennings πρωταγωνιστεί στη νέα προσθήκη στις διαφημιστικές καμπάνιες της Old Spice, ενώ η εταιρεία Wieden & Kennedy βρίσκεται πίσω και από αυτό το αστείο σποτ.
Bonus: Bodyform - The truth
Εδώ δεν πρόκειται για τηλεοπτική διαφήμιση αλλά για πανέξυπνο online video: Η εταιρεία σερβιετών Bodyform «απολογείται» ειρωνικά σε επισκέπτη που διαμαρτυρήθηκε στη σελίδα της στο Facebook για τα ψέματα που λένε τόσα χρόνια όσον αφορά τις «δύσκολες μέρες» στις καμπάνιες τους. Αξίζει να το δείτε!
[via]
σχόλια