Η εξαιρετική απάντηση εταιρείας που πουλάει σερβιέτες

Η εξαιρετική απάντηση εταιρείας που πουλάει σερβιέτες Facebook Twitter
34

Η Bodyform, η οποία πουλάει σερβιέτες, αποστόμωσε στην κυριολεξία έναν χρήστη, ο οποίος δημοσίευσε στη σελίδα Facebook της εταιρείας, τα παράπονά του, υποστηρίζοντας ότι οι διαφημίσεις είναι παραπλανητικές.

Συγκεκριμένα, ο Richard είχε πρόβλημα να βλέπει χαρούμενες γυναίκες να κάνουν ακραία πράγματα την ίδια στιγμή που υπέφεραν από περίοδο, «αποκαλύπτοντας» στον κόσμο ότι κάτι τέτοιο είναι διαφημιστικό κόλπο.

Η εταιρεία άρπαξε την ευκαιρία και η απάντησή της αξίζει πολλά πολλά βραβεία:

Τech & Science
34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Τech & Science / Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Οι πρόωρες γεννήσεις και οι συναφείς γνωστικές, αναπτυξιακές και σωματικές επιπτώσεις της προωρότητας στην υγεία συνδέονται με χαμηλότερο εισόδημα από την απασχόληση, περιορισμένη εγγραφή σε πανεπιστήμια και χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μέχρι την ηλικία των 28 ετών
LIFO NEWSROOM
Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Τech & Science / Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Για να επιβεβαιώσουν τις υποθέσεις τους, οι ερευνητές τάισαν τις νυχτερίδες με αίμα αγελάδας εμπλουτισμένο με αμινοξέα, τα οποία παρακολούθησαν με ειδικές μοριακές ετικέτες
LIFO NEWSROOM
Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Ο Ρίτσαρντ είπε πως είναι γελοίο να είναι όλες οι τύπισσες χαρούμενες όταν έχουν περίοδο, όπως τις δείχνουν οι διαφημίσεις. Η διαφημίστρια του απάντησε ότι οι γυναίκες όταν έχουν περίοδο δεν είναι χαρούμενες. Και στο τέλος έκλασε. Δηλαδή ενίσχυσε την άποψή του και απλώς προσέθεσε μία κλανιά. Που είναι η εξυπνάδα σε όλο αυτό; Εκτός βέβαια ότι έγινε ντόρος. Και ως τρόμπας και εγώ κάθομαι και το σχολιάζω....
ΟΥΥΓΚ!!!ΡΕΕΕ ΚΟΡΟΪΔΑ, ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ, ΟΛΟ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΡΙΝ, ΚΑΙ ΤΟ FACEBOOK POST - TROLLIA ΤΟΥ ΚΑΦΡΟΥ, KAI H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ. ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΠΡΩΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΑΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΤΥΠΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΟ. STANDARD ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΟΔΑ ΑΥΤΟ TO ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΚΑΡΑ-ΣΤΗΜΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
Φαίνεται να ξέρεις τόσα πολλά περισσότερα από εμάς τα κορόιδα, που απορώ πως γίνεται να μη ξέρεις ότι 1.το «μεγαλύτερο» γράφεται με «υ» και όχι με «η»2.το «εκ πρώτης» είναι δύο λέξεις 3.και το επιτηδευμένο το έχεις χρησιμοποιήσει τελείως λάθος στην πρόταση.By the way, quit the Caps mate.Είναι σα να φωνάζεις στο internet.
Όσον αφορά το video και το μεγαλειώδες επιχείρημα του γιατί λένε ψέματα οι διαφημίσεις...όλη η παρασιτική βιομηχανία της διαφήμισης (και αναφέρομαι στους υψηλά ιστάμενους και όχι στους δημιουργικούς και παραγωγικούς υπαλλήλους της) πάντα λέει ψέματα στις διαφημίσεις με μοναδικό σκοπό την αύξηση κερδών και την "κλοπή" περισσοτέρων πελατών στον ασταμάτητο κύκλο του ανταγωνισμού της ελεύθερης αγοράς και όχι βέβαια γιατί "δεν μπορούμε να αντέξουμε την αλήθεια". Μια χαρά αντέχουμε την αλήθεια με το να την κατανοούμε και για αυτό έχουμε να ευχαριστούμε την επιστήμη και την τεχνολογία και σίγουρα όχι τη βιομηχανία της διαφήμισης. Βέβαια, αυτοί μόνο ένα ρόλο αναλαμβάνουν και είναι τα πιόνια των πολυεκατομμυριούχων βιομηχάνων των προϊόντων υγιεινής, αλλά ας μην έχουν ψευδαισθήσεις ότι δεν αντιλαμβανόμαστε το ρόλο τους. Το σχόλιο στο facebook είτε είναι στημένο, είτε όχι (πιστεύω πως όχι) αναφέρεται με δεικτικό τρόπο (αδιάφορο αν πετυχαίνει το στόχο του να είναι αστείο μέσω του σαρκασμού) στο ψέμα των διαφημίσεων και όχι στην περίοδο των γυναικών, οπότε πιστεύω λάθος το έχουν αντιληφθεί αρκετοί.
Δεν βρίσκω τίποτα "εξαιρετικό" σε αυτή την απάντηση. Την είδα δύο φορές, διάβασα και το backstory και η γνώμη μου είναι ότι για ακόμη μια φορά μπροστά μπήκε το marketing.
Τι το παιδεύεις κι εσύ τόσο; Άστο να πάει στο διάολο.Το φλεγματικό χιούμορ είναι χαρακτηριστικό προσόν των Άγγλων και η απάντηση της εταιρείας ήταν ένα γνήσιο δείγμα αυτού, συνοδευόμενο με μια essence ειρωνείας άψογα εκτελεσμένα. Εσύ όμως, σαν ένας άλλος Richard ξεσκέπασες την σκευωρία! Το marketing για ακόμα μία φορά μπήκε μπροστά (ότι κι αν θέλεις να πεις με αυτό).Σου προτείνω Σεφερλή – «πήρε τοστ το σαββατόβραδο»Είναι σίγουρο ότι θα το βρεις «εξαιρετικό»
Ρε παιδια, εχετε ποτε πηδηξει με περιοδο; Ειναι θειικο, κυριως για τη συντροφο σας. Σε μια στιγμη που η ιδια βρισκεται σωματικα και ψυχικα στα "κατω της", εσεις της προσφερετε το σωμα σας, την συντροφικοτητα, την ηδονη, την ολοκληρωση...Αν βεβαια εχετε σχεση και οχι "αρπαχτη". Τα υπολοιπα λυνονται με ενα καλο ντους μετα. Το κλασιμο βεβαια δεν ειναι απαραιτητο αλλα και αυτο εχει την πλακα του ειδικα οταν το κανεις εσυ.
ειναι δυνατον ακομα και σε διαφημιση σερβιετας να υπαρχουν παλι σχολια για τη χρυση αυγη? ελεος! δεν υπαρχει post οποιουδηποτε site οποιασδηποτε θεματολογιας, που να μην εχει σχολιο για τη χρυση αυγη! ελεος!
Θα μπορούσε ακόμη και όλο το σκηνικό με το αρνητικό σχόλιο στο προφίλ του Ριτσαρντ να είναι στημένο για να δώσουν μετά την "απάντησή " τους όπως και να' χει ήταν εμπνευσμένη, ειδικά στο 0:52 έλιωσα στα γέλια!
Συγνώμη που γράφω συνέχεια... Αλλά είναι απίστευτο.Το μεσημέρι που είδα το θέμα αυτό, το post του τύπου είχε 84.000 likes. Πρίν γράψω το προηγούμενο μήνυμα είχε 89.900, γι' αυτό και έγραψα "σχεδον 90.000". Τώρα (δηλαδή μέχρι να γράψω το προηγούμενο μήνυμα) έχει πάνω από 90.000. Χρυσάφι τους έδωσε! Η Always πρέπει να είναι σε μια τρύπα και να κλαίει με λυγμούς!
Παιδιά η απάντηση δε δόθηκε για να απαντήσει σε κάποιον που έκανε μια πλάκα. Ούτε επειδή θήχτηκαν!Η απάντηση δόθηκε γιατί ο τύπος είχε σχεδόν 90.000 likes στο post του, το οποίο και ήταν αναρτημένο στη σελίδα τους. Ξέρετε πολλές εταιρείες που θα γύριζαν την πλάτη σε 90.000 κόσμο με ένα post; Κρά κάνουν να μαζέψουν κόσμο και δεν μπορούν. Καλύτερη προωθητική ενέργεια δεν μπορούσε κάποιος να τους χαρίσει. Απέκτησαν ακροατήριο απο το πουθενά...Να δείτε που μπορεί να γίνει και μόδα. Θα βάζουν οι διαφημιστηκές κόσμο να κράζει τους πελάτες της για να μαζεύουν likes! Καθόοολου απίθανο!
Αστεία η διαφήμιση δε λέω, αν και η κλανιά ήταν κάπως αηδιαστική. Πάντως έχω να πω ότι έχω ακούσει πολλές γυναίκες να παραπονιούνται κι οι ίδιες για τις λοβοτομημένες μοντέλες που δείχνουν οι διαφημίσεις να κάνουν τα πάντα εν μέσω της περιόδου τους. Στο άλλο άκρο, και οι διαφημίσεις για άντρες δείχνουν άντρες μοντέλα (καλογυμνασμένους, πανέμορφους) να δουλεύουν στο χωράφι ή στην οικοδομή αλλά όλοι νομίζω ξέρουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Διαφωνώ. Ο Ριχάρδος δε νομίζω ότι είχε σκοπό να τους ξεφτιλίσει στο καταναλωτικό κοινό τους. Πόσοι από μας, εξάλλου, δεν έχουμε σχολιάσει τόσες και τόσες φορές διαφημίσεις π.χ. φρυγανιάς-γάλακτος-ζαμπονακίου-οδοντόκρεμας, που παρουσιάζουν την τέλεια οικογένεια 30άρηδων με δύο 10χρονα παιδιά, ροδαλούς και κοτσονάτους πρωί-πρωί να πηγαίνουν με το χαμόγελο της Colgate στη δουλειά, να ξυπνάνε μακιγιαρισμένοι και ατσιμπλιάριστοι, το αυτοκίνητο να γυαλίζει μέσα-έξω, ας πούμε, και κάτι τέτοια;; Και μπήκε τώρα η εταιρεία στη διαδικασία να κάτσει να κάνει ένα σποτάκι-βιντεάκι, αναφέροντας τίγκα το όνομα του Ρίτσαρντ και ξεφτιλίζοντάς τον φόρα-παρτίδα λίγο πολύ σε όποιον έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ.Σα να σου λέει, δηλαδή, ότι εμείς τη σελίδα μας στο Facebook (και στο κάθε διαδικτυακό μέσο) την έχουμε μόνο για να μας χειροκροτάτε και να μας λέτε πόσο γαμάουα είναι τα προϊόντα μας και έτσι και παραπονεθείτε για κάτι ή μας καταδείξετε κάποιο λάθος/στραβό... κοιτάξτε τι καλά που εμείς έχουμε τη δύναμη να σας ξεφτιλίσουμε!...Και σιγά, ρε παιδιά, πια... τι τους είπε, δηλαδή;;Επίσης..., δεν κατάλαβα... Μία και δύο φίλες έχουμε όλοι που στην περίοδο υποφέρουν, διπλώνονται στα δύο, δεν μπορούν να μπουν καν στην μπανιέρα, να σηκωθούν απ' το κρεβάτι κτλ.;;
Εμένα μου άρεσε. Αλλά θέλω να πω και κάτι άλλο. Ο χρήστης radrobstumblrcom έγραψε "geloia". Αυτή είναι η άποψη του και την εξέφρασε όπως οι υπόλοιποι. Γιατί ακριβως έχει λάβει 21 αρνητικές το σχόλιο του ; Επειδή δεν του άρεσε και προφανώς διαφώνησε με πολλούς απο εσάς ή επειδή το εξέφρασε ; "Χρυσαυγίζει" πολύς κόσμος και δεν το έχει καταλάβει......
Αλίμονο αν χρυσαυγίζουν όσοι διαφωνούν, μην πάμε και στο άλλο άκρο..όπως εκείνος μπορεί (σαφώς) να λέει την άποψή του, έτσι κ εκείνοι μπορούν (σαφώς) να διαφωνούν. Γι'αυτό υπάρχει και το ανάλογο κουμπί.Τώρα, αν κάποιος τον απειλήσει με ξύλο, εκεί να το δούμε αλλιώς το θέμα.. :)
Απλώς θεωρώ "κάπως" το να κρίνεις το γούστο κάποιου άλλου. Να κατακρίνεις δηλ. το αν του αρέσει κάτι ή όχι. Σαν να πω εγώ π.χ δεν μου αρέσουν οι μπάμιες και να έχω αρνητικές ψήφους. Το ανάλογο κουμπί περισσότερο υπάρχει (όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον) για να πατήσεις "Ναι" σε ένα καλογραμμένο post, σε μια ωραία διατυπωμένη άποψη, και όχι να κρίνεις στο αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί σε κάτι. To "Όχι" σε posts που προσβάλουν, προκαλούν κ.τ.λ
οκ ματι βγαζει αλλα οταν διαβαζεις ''Η εξαιρετική απάντηση εταιρείας που πουλάει σερβιέτες, Ύστερα από παράπονα χρήστη'' αυτο περιμενεις να δεις.εδω οι περισσοτεροι το περασαν για real τι μου λες
Ε ναι, εκείνος έκανε τη γνωστή χοντροκομμένη αντρική πλάκα για την περίοδο κ οι marketeers το πιάσανε κ φτιάξανε μία φανταστική απάντηση.Αυτή η ΘΕΑ είναι όντως η CEO τους;;;
Όχι δεν είναι. Το λένε στην σελίδα τους στο FB. Δεν έχουν λεει CEO αλλά αν είχαν θα ήταν αυτή. Μια χονροκομμένη πλάκα, και μια πανέξυπνη απάντηση, συμφωνώ. Και γιατί οχι. Άλλωστε είναι προφανές οτι η απάντηση ήρθε ως προσπάθεια να δυναμώσουν το brand τους, μέσα από ένα κοινό που τους δημιούργησε αυτός ο τύπος κατα λάθος, βέβαια. Μάννα εξ ουρανού. Θα ήταν ηλίθιοι αν άφηναν το γάντι πεσμένο...Το θέμα είναι οτι έγινε με τρόπο τέτοιο που κέρδισαν τις εντυπώσεις. Αυτό ήθελαν και το πέτυχαν. Και μπράβο τους.
Για αρχή, νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι πρόκειται για διαφήμιση (είτε το αρχικό post είναι όντως πλάκα, είτε όπως λες τρολάρισμα - ακόμα καλύτερα).Αν λοιπόν την κρίνουμε τεχνικά, σαν διαφήμιση, κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετικά πετυχημένη.Από κει και πέρα, δε νομίζω ότι βρήκε κανένας 'woman friendly' το σποτάκι, ούτε ότι αποδώσαμε κοινωνικό έργο στους μαρκετίστες...τη δουλειά τους κάνουν, καμιά φορά και έξυπνα. :)