Οι περιπέτειες μιας Sugar Mama

Οι περιπέτειες μιας Sugar Mama Facebook Twitter
0

Η Μαρία αρχικά πρότεινε στη Φωτεινή να βρει έναν ζιγκολό για να λύσει το σεξουαλικό της θέμα. Όχι ζιγκολό από γραφείο, από εκείνους που τους πληρώνεις για να έρθουν στο σπίτι σου, γιατί είναι κάτι ψυχρό κι απρόσωπο - καλύτερο βέβαια από το ψυχρό και με πρόσωπο. Έναν σχεσάκια ζιγκολό της πρότεινε. Οι σχεσάκηδες ζιγκολό είναι όμορφοι νέοι άντρες που κάνουν κανονικά σχέση μαζί σου. Βέβαια, δεν είναι απίθανο να έχουν και με άλλες σχέση το ίδιο διάστημα, αλλά καλύτερα, να μην τον έχεις κι όλη μέρα στα πόδια σου. Δεν πληρώνονται σε χρήματα, αλλά σε παροχές. Δηλαδή. Όλο και κάποιο αυτοκίνητο θα τους αγοράσεις, όλο και κάποια κάρτα θα τους ξεπληρώσεις, όλο και κάποιο ταξίδι θα τους πας. Η συμφωνία είναι υπόγεια και διακριτική και δεν γίνεται ποτέ λεκτικά. Ο σχεσάκιας ζιγκολό κάνει ότι σε αγαπά -μπορεί και να σε αγαπά πραγματικά- κι εσύ τον φροντίζεις, that's it. Αν θες να τον ξεφορτωθείς, απλά σταματάς τις παροχές, κι εκείνος καταλαβαίνει ότι η σχέση τελείωσε.

Η Φωτεινή ρώτησε τη Μαρία αν ήταν καλύτερα να βάλει την κόρη της να τον ψωνίσει, που είχε ακόμη τη φοιτητική της κάρτα και πλήρωνε τα πάντα μισά - άρα θα έρχονταν μισά τα δώρα. Αλλά η Μαρία επέμενε ότι τώρα με την κρίση και οι σχεσάκηδες ζιγκολό έχουν κατεβάσει τα στάνταρ τους - αρκεί να βρίσκουν έτοιμο μαγειρεμένο φαγητό το μεσημέρι και σιδερωμένα πουκάμισα. Η Φωτεινή είπε οk, αλλά αν είναι έτσι γιατί να μη βρει έναν άντρα για κανονική σχέση, στην ηλικία της, να γεράσουν μαζί; Αλλά, αν όντως έβρισκε άντρα στην ηλικία της που να μην είναι καπαρωμένος και να μην έχει διαβήτη, οστεοαρθρίτιδα και καταρράκτη, η λίμπιντο ενός άντρα στα 60 είναι ένα δράμα με πολλά ups and downs (κυρίως downs). Άρα, θα έπρεπε αναγκαστικά να πάει σε άντρα πολύ μικρότερο ηλικιακά. Έτσι καταλήγουν οι γυναίκες sugar mamas. Από λάθη της φύσης.

Αυτού του είδους οι ζιγκολό συχνάζουν σε μοδάτα κλαμπ κι εστιατόρια. Για να σε φλερτάρουν αυτό που χρειάζεσαι είναι καταρχάς ένα μεγάλο κι ακριβό αμάξι. Κανείς δεν το υπολογίζει για γκομενοπαγίδα όταν το έχουν γυναίκες. Βέβαια, είναι παγκοσμίως γνωστό ότι οι άντρες με μικρά πουλιά έχουν πάντα μεγάλο και φαντεζί αυτοκίνητο, γι' αυτό ο υποψιασμένος γυναικείος πληθυσμός τους αποφεύγει. Στην περίπτωση των γυναικών δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δηλαδή κανείς δεν σκέφτεται ότι οι γυναίκες που οδηγούν μεγάλα και φαντεζί αμάξια δεν έχουν βυζιά, το αντίθετο, όσες έχουν μεγάλο αμάξι έχουν και σιλικόνη στα βυζιά, ένα περίεργο πράγμα.

Πάντα μέσα στο κόλπο είναι ο παρκαδόρος του εστιατορίου ή του κλαμπ. Ο ζιγκολό του δίνει πολύ καλά tips για να του λέει ποια ήρθε με ακριβό αμάξι. Ο παρκαδόρος μπαίνει στο αμάξι και ψάχνει την ασφάλεια να δει μήπως είναι στο όνομα άντρα (άρα τα παίρνει εκείνη από άλλον, πλούσιο σύζυγο ή γκόμενο, και στην πουτάνα πουτανιές δεν κάνουν, υπάρχει respect στο κύκλωμα). Ο ζιγκολό αποφεύγει εντελώς τα μοντέλα και τα όμορφα κορίτσια της ηλικίας του. Όλο το βράδυ θα κοιτάζει μόνο γυναίκες μιας κάποιας ηλικίας. Και θα πλησιάσει καταρχάς εκείνη με το ακριβό αμάξι. Το φλερτ πρέπει να είναι πολύ διακριτικό, για να μη σκεφτεί εκείνη τι κάνει εδώ αυτός ο πέφτουλας πιτσιρικάς και τον πάρει στο χαβαλέ. Της κάνει κομπλιμέντα με στυλ. Ακούει με προσοχή τι του λέει και πιάνεται από ατάκες της για να το γυρίσει και να δείξει ότι τη θέλει ερωτικά. Βέβαια, υπάρχει η πιθανότητα η μεγάλη γκόμενα να είναι χάλια, χοντρή, με ρυτίδες και λοιπά. Κάθε ζιγκολό, μονιμάς ή όχι, τα έχει συνηθίσει αυτά. Για να μην του τύχει κάποιο ατύχημα την ώρα του σεξ και την απογοητεύσει, έχει μάθει να συγκεντρώνεται σε ένα μόνο σημείο του σώματός της που είναι ωραίο, τον αστράγαλο, ας πούμε. Ή μπορεί να είναι τα παπούτσια της ή ένα εσώρουχο. Κάνει κάτι σαν διαλογισμό πάνω στην ώρα του σεξ.

Έτσι, η Φωτεινή εκείνο το βράδυ βγήκε σε μπαρ στα βόρεια προάστια γνωστό για το ότι εκεί κλείνονται συμφωνίες μεταξύ ώριμων κυριών και νεαρών που «ζιγκολεύουν». Είχε φορέσει από εκείνα τα δαντελένια εσώρουχα που κάνουν τις γυναίκες να μοιάζουν με μπομπονιέρες, κι είχε δανειστεί από πρώην αφεντικίνα της την πανάκριβη Mercedes της. Έκανε ξανά και ξανά βόλτες χαμογελώντας στον παρκαδόρο για να αποτυπώσει το πρόσωπό της και τελικά στούκαρε σε σκουπιδοτενεκέ και βγήκαν όλοι οι ζιγκολό του μπαρ για να δουν τι συμβαίνει, oπότε η Μαρία και την αφεντικίνα της και τη Mercedes της γραμμένες τις είχε εκείνη τη στιγμή, να τα άστρα, να κι η γλάστρα...

(συνεχίζεται)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ