Χρυσηίδα Δημουλίδου: ''Η Έλενα Ακρίτα είναι 'δημοσιογράφος-συγγραφέας του κώλου''

Facebook Twitter
36

Από το cosmo.gr

Κόντρα δίχως τέλος φαίνεται πως υπάρχει ανάμεσα στη συγγραφέα Χρυσηίδα Δημουλίδου και την Έλενα Ακρίτα. Μπορεί να πέρασαν τέσσερις μήνες από το post της συγγραφέως στο Facebook για το θέμα των δανειστικών βιβλιοθηκών και την κριτική της Έλενας Ακρίτας που ακολούθησε ωστόσο η κ. Δημουλίδου φαίνεται πως δεν ξέχασε τα όσα έγραψε η δημοσιογράφος.

Ας ξεκινήσουμε από την πρόσφατη απάντηση της κ. Δημουλίδου προς τη δημοσιογράφο μεσω της εφημερίδας News.

H συγγραφέας χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπο της κ. Ακρίτα προσθέτοντας την κυνηγά πέντε χρόνια.

"Εγώ δεν έστειλα καμία επιστολή, ανάρτησα ένα παράπονό μου για να το σχολιάσω με τους αναγνώστες μου. Κανείς δεν είπα κάτι αρνητικό, το αντίθετο έγινε. Όμως, ως συνήθως, το 'ράδιο αρβύλα' δεν έχει ταίρι στην Ελλάδα. Ο κόσμος που μου επιτέθηκε δεν ήξερε μέχρι χθες το όνομά μου, όπως για παράδειγμα η Ακρίτα", είπε.

Η συγγραφέας συνέχισε: "Άλλα είπα εγώ και άλλα γράφτηκαν και το κείμενο διαστρεβλώθηκε από τη δημοσιογράφο-συγγραφέα του κ***ου, που με κυνηγά πέντε χρόνια και με περιμένει στην γωνία να δει τι ανάρτηση θα κάνω ή τι θα πω σε συνεντεύξεις για να μου επιτεθεί".

Η ίδια ωστόσο προσέθεσε πως δεν την ενδιαφέρει πια αυτό το θέμα καθώς κατά την άποψή της ο κόσμος ξεσπάσει όπου βρει λόγω της απελπισίας που νιώθει:

"Δεν με ενδιαφέρει πια αυτό το γεγονός, επειδή κατάλαβα πώς ο κόσμος από την απελπισία και το θυμό του ξεσπάει, όπου βρει, χωρίς να ψάξει ή να ρωτήσει τι πραγματικά συνέβη. Όλοι είναι θυμωμένοι γιατί είναι τρομαγμένοι και απελπισμένοι από το τεράστιο οικονομικό στρίμωγμα της τελευταίας κυρίως τριετίας.

Οι Έλληνες έχουν γίνει υπερβολικά επιθετικοί και στο διαδίκτυο δεν χάνουν την ευκαιρία να τσακωθούν και να βρίσουν άσχημα τον οποιονδήποτε είτε είναι ένας απλός πολίτης είτε ευρέως γνωστός! Γι αυτό και μετά από αυτό το γεγονός αποφάσισα να απέχω από το facebook και να εμφανίζομαι αραιότερα", τόνισε.

Το ιστορικό

Για όσους δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συνέβη και ειπώθηκε: Τον περασμένο Οκτώβριο, η Χρυσηίδα Δημουλίδου ανέρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook την άποψή της για τις δανειστικές βιβλιοθήκες η οποία ήταν τελείως αρνητική λέγοντας μεταξύ των άλλων ότι επικοινώνησε με τη δικηγόρο της για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων.

"Αγαπητοί φίλοι αναγνώστες,

Κάποια στιγμή θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε μερικά πράγματα και επειδή το κακό παράγινε, θα το κάνω θέμα. Πρέπει λοιπόν να μάθετε πως η συγγραφή, τουλάχιστον από την πλευρά μου, είναι επάγγελμα και όχι χόμπι. Επομένως αφού είναι επάγγελμα και ο άλλος μοχθεί για αναπαράγει έργο, θα πρέπει και να αμείβεται γι αυτό. Κάποιοι λοιπόν αναγνώστες, μου δηλώνουν με ιδιαίτερη μάλιστα υπερηφάνεια ότι δανείζονται όλα τα βιβλία μου από δανειστικές βιβλιοθήκες ή τα ανταλλάσσουν γιατί δεν έχουν χρήματα λόγω της οικονομικής κρίσης.

Όμως αυτό δεν είναι τωρινό, γινόταν πάντα από τότε που άρχισα να πρωτογράφω. Ως ένα σημείο το καταλαβαίνω, όμως δεν καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν ένα βιβλίο να βρίσκεται στις προθήκες δανειστικών βιβλιοθηκών μια εβδομάδα μετά την έκδοσή του και μάλιστα χωρίς την άδεια του συγγραφέα; Ένα βιβλίο για να μπει στις βιβλιοθήκες πρέπει να έχει κάνει τον κύκλο του που είναι 5 με 10 χρόνια, όχι όμως βιβλία που μόλις κυκλοφόρησαν.

Επίσης σχολεία και αναγνώστες μου ζητούν να τους χαρίσω βιβλία. Δηλαδή να πληρώσω για να τα αγοράσω, και μετά να χρεωθώ τα έξοδα αποστολής και να τους τα στείλω. Χώρια το πήγαινε έλα. Τόσο θράσος.

Αγαπητοί αναγνώστες θα πρέπει να μάθετε να σέβεστε τον μόχθο ενός δημιουργού. Ο συγγραφέας εργάζεται σκληρά και πληρώνει ένα απίστευτο τίμημα μοναξιάς και σωματικής υγείας γιατί καταπονείται όχι μόνο το σώμα του , αλλά και ο εγκέφαλος του. Και ενώ παράγει κοινωνικό και επιμορφωτικό έργο, αμείβεται στο κάθε βιβλίο του από 0.20 λεπτά έως 1 ευρώ [καθαρά], δηλαδή ψίχουλα. Τα άλλα πάνε υπέρ πίστεως και πατρίδος.

Επομένως το να ζητάτε εσείς να σας δίνει δωρεάν αυτή την σταγόνα μόχθου του, όχι μόνο τον υποβιβάζει σαν επαγγελματία, αλλά και τον πλήττει οικονομικά. Το ίδιο γίνεται και με τα λαθραία cd και ταινίες , αλλά εκεί τουλάχιστον πληρώνετε ένα ποσό. Στην περίπτωσή μας όχι μόνο δεν δίνετε δεκάρα τσακιστή, αλλά ζητάτε να πληρώσει επιπρόσθετα ο δημιουργός για να έχετε εσείς το έργο του. Μάλιστα κάποιοι αναγνώστες είχαν το θράσος να με βρίσουν και να με στολίσουν με χείριστα κοσμητικά επίθετα επειδή αρνήθηκα να τους χαρίσω βιβλία μου.

Οι δε δανειστικές βιβλιοθήκες έμειναν κατάπληκτες που δεν ήθελα να μοιράζω στους Έλληνες τα πνευματικά μου έργα δωρεάν, με πρόσβαλλαν επίσης με τα λεγόμενά τους λες κι εγώ βρίσκω τα προς το ζείν στον δρόμο κι αν αύριο μείνω κουλή η στραβή ή πάθω κάτι σοβαρό και δεν μπορώ να γράψω, αυτοί θα με ταΐσουν. Αν είναι έτσι, τότε να υπάρχει και δανειστική ταινιοθήκη και δανειστική ιματιοθήκη, πινακοθήκη, φαγοποτοθήκη κλπ.

Οι δανειστικές βιβλιοθήκες δημιουργήθηκαν με σκοπό να δανείζουν βιβλία που έκαναν το κύκλο τους και πλέον μένουν στα αζήτητα. Ήδη η δικηγόρος μου που είναι η καλύτερη στα πνευματικά δικαιώματα, ανέλαβε να το ψάξει. Βιβλία μου χαρίζω εκεί που κρίνω εγώ ότι πρέπει να δώσω και το κάνω με όλη μου την καρδιά. Οι υπόλοιποι καλό θα είναι να το σκεφτούν καλύτερα. Ποτέ στην ζωή μου, ακόμη κι όταν σπούδαζα και δεν είχα μια, δεν δανείστηκα βιβλίο. Έκανα οικονομίες και αγόραζα. Απλά ήμουν πολύ επιλεκτική. Πως στο καλό τα κατάφερνα να έχω πάντα βιβλία σπίτι μου;".

Η κριτική της Έλενας Ακρίτα στα Νέα

Εκείνη την περίοδο αρκετοί εξέφρασαν την αντίδρασή της ως προς τα όσα έγραψε η συγγραφέας μεταξύ εκείνων και η Έλενα Ακρίτα μέσα από τη στήλη της στα Νέα, στις 26 Οκτωβρίου.

"Προς την κυρία Χρ(υσούλα;) Χρ(ύσα;)

Χρ(υσηίδα;) Δημουλίδου.

Κυρία μου,

Διάβασα με προσοχή την οργισμένη επιστολή με την οποία επιτίθεστε στις δανειστικές βιβλιοθήκες που έχουν το «θράσος» (δικός σας ο χαρακτηρισμός) να σας ζητούν βιβλία για τους αναγνώστες τους. Με αποτέλεσμα εσείς να χάνετε χρήματα από το κάθε αντίτυπο που διατίθεται δωρεάν.

Κατ' αρχάς, διευκρινίζω: Εγώ συγγραφέας δεν είμαι. Ενα θεατρικό έργο έχω γράψει όλο κι όλο. Τα βιβλία μου είναι σταχυολόγηση κειμένων που έχουν ήδη δημοσιευθεί στην εφημερίδα. Με άλλα λόγια, δεν είμαστε «συνάδελφοι». Ως αναγνώστρια και μόνο σας απευθύνομαι, λοιπόν.

Ομολογώ ότι αγνοώ τη συγγραφική σας δεινότητα. Δεν έχω διαβάσει ποτέ κανένα βιβλίο σας. Τώρα που δημιουργήθηκε αυτό το θέμα μπήκα στο προφίλ σας στο facebook.

Είδα φωτό σας με μαγιό σε αισθησιακές πόζες. Είδα το σπίτι σας πνιγμένο στα τιγκρέ μαυροχρυσοκόκκινα... Δικό μου το πρόβλημα αλλά, όσο να πεις, όλο αυτό το πακέτο δεν

με προδιαθέτει να τρέξω στο πρώτο βιβλιοπωλείο και να εντρυφήσω στο έργο σας. Ίσως μια άλλη φορά... Σε μια άλλη ζωή...

Για να γίνει κατανοητό το όλο θέμα, παραθέτω αποσπάσματα της επιστολής σας (ορθογραφία+σύνταξη κειμένου τα αφήνω ανέπαφα):

Αγαπητοί φίλοι αναγνώστες. Κάποια στιγμή θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε μερικά πράγματα και επειδή το κακό παράγινε, θα το κάνω θέμα. Πρέπει λοιπόν να μάθετε πως η συγγραφή, τουλάχιστον από την πλευρά μου, είναι επάγγελμα και όχι χόμπι. Επομένως αφού είναι επάγγελμα και ο άλλος μοχθεί για αναπαράγει έργο, θα πρέπει και να αμείβεται γι αυτό.

Γράφει μια σχολιάστρια κάτω από την επιστολή: «Ο Καβάφης εργάστηκε 30 χρόνια στο γραφείο Αρδευσης, ο Καρκαβίτσας ήταν γιατρός, ο Βάρναλης καθηγητής, ο Βρεττάκος δούλεψε σαν ιδιωτικός και σαν δημόσιος υπάλληλος, ο Εμπειρίκος εργαζόταν και αυτός και μάλιστα ήταν ο πρώτος έλληνας ψυχαναλυτής, ο Καββαδίας ασυρματιστής, ο Καραγάτσης δούλευε σε διαφημιστική εταιρεία. Και η λίστα δεν έχει τελειωμό με όλους τους λογοτέχνες που ευτυχώς δεν ήταν επαγγελματίες συγγραφείς, όπως η κυρία Δημουλίδου».

«Ενα βιβλίο για να μπει στις βιβλιοθήκες πρέπει να έχει κάνει τον κύκλο του που είναι 5 με 10 χρόνια, ή να βρίσκεται στα αζήτητα. ή π.χ. ένας Καζαντζάκης, ένας Ντοστογιέφσκι, μια Λιλίκα Ζωγράφου κλπ που τα βιβλία τους έχουν εκδοθεί εδώ και πολλά χρόνια».

Απάντηση 1: Δεν υπήρξε ποτέ συγγραφέας με το όνομα «Λιλίκα Ζωγράφου». Υπήρξε η ΛΙΛΗ Ζωγράφου («Η αγάπη άργησε μια μέρα», «Νίκος Καζαντζάκης ένας τραγικός» και πολλά άλλα), μητέρα της αξιόλογης ποιήτριας Ρένας Χατζηδάκη που με το ψευδώνυμο «Μαρίνα» υπέγραψε την έξοχη ποίηση στο μεγαλειώδες έργο του Μίκη Θεοδωράκη «Κατάσταση πολιορκίας»... Σε «Λιλίκα» μόνο σε Νάκου θα βρείτε κάτι.

Απάντηση 2: Αναφέρεστε στον Καζαντζάκη και στον Ντοστογιέφσκι που βρίσκονται στα «αζήτητα». Αυτά τα «αζήτητα» εμάς μας έκαναν ανθρώπους με γνώση, γνώμη, ευαισθησία, άποψη. Μέσα από αυτά τα «αζήτητα» γνωρίσαμε Ιούλιο Βερν και Ντοστογιέφσκι, τις «Μικρές κυρίες» και την Περλ Μπακ, την «Πολυάννα», τον Στάινμπεκ, την Πηνελόπη Δέλτα, τον Φόκνερ... Την «Αννα Καρένινα», τον «Μάγκα» και τον «Τρελλαντώνη», τη «Νανά» του Ζολά, το «Τρίτο στεφάνι» του Ταχτσή...

«Επίσης σχολεία και αναγνώστες μου ζητούν να τους χαρίσω βιβλία. Δηλαδή να πληρώσω για να τα αγοράσω, και μετά να χρεωθώ τα έξοδα αποστολής και να τους τα στείλω. Χώρια το πήγαινε έλα. Τόσο θράσος».

Οπως είπα, δεν έχω διαβάσει βιβλία σας και δεν γνωρίζω γιατί καθηγητές και δάσκαλοι σας τα ζητάνε. Προφανώς τα θεωρούν εξαιρετικά πολιτιστικά οχήματα για μυαλά που τώρα διαμορφώνονται. Μπορεί εμείς που μεγαλώσαμε με Βίκτορα Ουγκό να μετρηθήκαμε και να βγήκαμε λειψοί στο ζύγι.

«Ο συγγραφέας εργάζεται σκληρά και πληρώνει ένα απίστευτο τίμημα μοναξιάς και σωματικής υγείας γιατί καταπονείται όχι μόνο το σώμα του, αλλά και ο εγκέφαλος του». Πρώτον, αυτό το «ο συγγραφέας» συλλήβδην είναι για πολλά χαστούκια, συγγνώμη κιόλας. Ας μην τσουβαλιάσουμε βασανισμένα μυαλά, κυνηγημένες ψυχές, κατεστραμμένες ζωές που άφησαν πίσω τους κληρονομιές πολύτιμες, με βιβλιαράκια ξαπλώστρας δίπλα στο κύμα. Χρήσιμα κι αυτά - άλλωστε υπάρχουν διεθνώς - αλλά μην τρελαθούμε και τελείως!

Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά, γιατί σαν να το έχουμε παραξεφτιλίσει, μου φαίνεται - κι ο καθένας σε αυτόν τον τόπο λέει ό,τι του κατέβει: Δεν ξέρω τι διεύθυνση δηλώνετε ως μόνιμη κατοικία. Δεν ξέρω πού ζείτε, σε ποια ήπειρο, σε ποιον πλανήτη, σε ποιο ηλιακό σύστημα. Γιατί εδώ ο κόσμος πεινάει, κυρία μου.Υπάρχει κάτι που λέγεται «κρίση», υπάρχει κάτι που λέγεται «ύφεση», υπάρχει κάτι που λέγεται «απελπισία». Ο κόσμος πεινάει - και βγαίνετε εσείς ΤΩΡΑ να του κουνήσετε το δάχτυλο; Βγαίνετε εσείς ΤΩΡΑ να του πείτε να αγοράσει το βιβλίο σας; Μήπως είναι καιρός να προσγειωθείτε την ελληνική πραγματικότητα του 2012; Μήπως είναι καιρός να μπείτε το τιγκρέ διαστημόπλοιό σας και να διακτινιστείτε τον ίδιο πλανήτη με τους αναγνώστες σας; Ετσι - μια τρελή ιδέα ρίχνω κι εγώ!

Τέλος, να σας συγχαρώ ολόψυχα: Μέσα σε ένα απόγευμα, κατορθώσατε να γκρεμίσετε μια καριέρα χρόνων. Αθλος, κυρία Χρυσούλα μου, άθλος! Πάντα τέτοια σας εύχομαι...

Και μην ιδρώνει το αυτί σας... Αν ζούσε ο Τολστόι ή ο Δουμάς ή ο Κάφκα θα σκάγαν από τη ζήλεια τους. Αντε μωρέ, εκεί χάμω! Που μας πουλάει και μούρη ο κάθε αζήτητος"!

* Ως σχόλιο μας ήρθε από αναγνώστρια  "maria fragk" η παρακάτω δήλωση-απάντηση στο άρθρο του Cosmo.gr το οποίο αναδημοσιεύσαμε:

 

Η απάντηση στο Cosmo.gr έχει ως εξής:

 

"maria fragk": Επειδή είμαι μέσα στα πράγματα, ενημερώθηκα απο την ίδια την εφημερίδα "News" ότι απο λάθος δικό τους γράφτηκε ότι αναφερόταν στην Κ. Ακρίτα. Το αρχικό κείμενο που έστειλε η Δημουλίδου γραπτώς στη συνέντευξη το έχω στα χέρια μου, και φαίνεται πεντακάθαρα το τί έγραψε η Δημουλίδου και τί έγραψαν αυτοί. Σας το αναρτώ ώς έχει:

"21) Ερώτηση: ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΣΤΙΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ ΘΥΕΛΛΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΑΝ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ , ΑΛΛΑΞΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ; Η ΕΜΜΕΝΕΙΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ; "

Απάντηση:"Δεν έστειλα καμία επιστολή στις δανειστικές βιβλιοθήκες, ανάρτησα ένα παράπονο μου για το σχολιάσω με τους αναγνώστες. Κανείς συγγραφέας δεν μου εναντιώθηκε και ούτε σχολίασε αρνητικά, το αντίθετο έγινε, όμως ως συνήθως το «ράδιο αρβύλα» δεν έχει ταίρι στην Ελλάδα. Ο κόσμος που μου επιτέθηκε δεν ήξερε μέχρι χθες ούτε το όνομά μου όπως πχ. η Ακρίτα εξ ου και το θέμα πήρε τέτοια διάσταση. Άλλα είπα εγώ και άλλα γράφτηκαν και το κείμενο διαστρεβλώθηκε από δημοσιογράφο–συγγραφέα του κώλου που με κυνηγά πέντε χρόνια και με περιμένει στην γωνία να δει τι ανάρτηση τι θα κάνω ή τι θα πω σε συνεντεύξεις για να μου επιτεθεί Δεν με ενδιαφέρει πια αυτό γεγονός επειδή κατάλαβα πως ο κόσμος από την απελπισία και τον θυμό του ξεσπάει όπου βρει, χωρίς να ψάξει ή να ρωτήσει τι πραγματικά συνέβη. Όλοι είναι θυμωμένοι γιατί είναι τρομαγμένοι και απελπισμένοι από το τεράστιο οικονομικό στρίμωγμα της τελευταίας κυρίως 3ετίας. Οι Έλληνες έχουν γίνει υπερβολικά επιθετικοί και στο διαδίκτυο δεν χάνουν την ευκαιρία να τσακωθούν και να βρίσουν άσχημα τον οποιονδήποτε είτε είναι απλός πολίτης, είτε ευρέως γνωστός. Γι αυτό και μετά από αυτό το γεγονός αποφάσισα να απέχω από το fb και να εμφανίζομαι αραιότερα. "

Η ίδια η δημοσιογράφος Τζώρτζια Ζυρίχα ανέλαβε ευθύνη και δήλωσε πως θα αναρτηθεί στην εφημερίδα το λάθος που έγινε απο την πλευρά τους." 

*Update: 26/2: Το επίσημο σάιτ του εκδότη της εφημερίδας δεν έχει μέχρι στιγμής αναρτήσει κάποια διόρθωση. 

**Νέο Update: 28/2: Ακόμα δεν έχει αλλάξει τίποτα στην επίσημη συνέντευξη. 

 

***Τελευταίο Update: 1/3.  Η άποψη της συγγραφέως ακούστηκε και εδώ

Δεν έχει διορθωθεί / διευκρινιστεί ακόμη τίποτα στο σάιτ της εφημερίδας....

It's Viral
36

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Δεν μπορώ πια να ξυπνάω και απλώς να τα κάνω αυτά»: Είπε ο Πέδτρο Πασκάλ για τον «Μονομάχο 2» 

It's Viral / «Δεν μπορώ να ξυπνάω και να κάνω τέτοια πράγματα»: Είπε ο Πέδρο Πασκάλ για τον «Μονομάχο 2» 

Ο 49χρονος ηθοποιός μίλησε για την προετοιμασία του σχετικά με την ταινία - Τι σχολίασε ο σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ όταν είδε τον Πέδρο Πασκάλ στο πλατό - Ποια ήταν η δίαιτα του συμπρωταγωνιστή Πολ Μεσκάλ
THE LIFO TEAM
«Όλοι ξέρουν ποια είσαι»: Η αντίδραση του Ομπάμα στην επιλογή της κόρης του να μην χρησιμοποιεί το επώνυμό της 

It's Viral / «Όλοι ξέρουν ποια είσαι»: Η αντίδραση του Ομπάμα στην επιλογή της κόρης του να μην χρησιμοποιεί το επώνυμό της 

Ο Μπαράκ Ομπάμα μίλησε σε podcast και αναφέρθηκε στην επιλογή της κόρης του, Μαλία, να μην χρησιμοποιεί το επώνυμό της για την επαγγελματική της καριέρα. 
THE LIFO TEAM

σχόλια

20 σχόλια
...και για να συμπληρώσω την εικόνα για την "καταπληκτική" λεοπαρδαλέ κα Δημουλίδου, ανέφερα στο λογαριασμό της στο Facebook, στον οποίο υποστήριζε το Νότη ως Ελληνα πατριώτη, ότι ο Νότης είναι φασίστας και ότι η ίδια υποστηρίζει το φασίστα, η απάντηση από τη μεγάλη συγγραφέα ήρθε με προσωπικό μήνυμα, και κλειδωμένη τη σελίδα της για να μην μπορώ να της απαντήσω. Ιδού το αριστούργημά της προς εμέ: "χέστηκα ειλικρινά που δεν θα έχω αναγνώστρια ένα βούρλο σαν κι εσένα που δεν ξέρει τι είναι φασισμός και τι είναι πατριωτισμός… που δεν ξέρει γενικώς που παν τα 4...αλλά έχει άποψη... κοίτα να ωριμάσεις και μετά θα μου κάνεις εμένα υποδείξεις και παρατήσεις ανόητη..με το ακατοίκητο ρετιρέ…"
Συμφωνω απολυτα με Dolores γιατι είναι η μοναδικη τεκμηριωμενη αποψη που διαβασα εδώ μεσα αναμεσα στις τοσα ηλιθιωδη σχόλια -ευτυχως όχι όλα- που δεν τα καταλαβαινω, όπως αδυνατω να καταλαβω και τον λογο που γινονται. Ειπα ειπες ειπε. Κατινιες, κανιβαλισμοι, χάσιμο ώρας. Ποιος ο λογος να γινει αυτή η αναρτηση; Για να σχολιασουμε κατά ποσο καλη η κακη είναι η Δημουλιδου σαν συγγραφεας ή σαν ανθρωπος; Αυτό δεν εχω καταλαβει, γιατί εδώ υπάρχουν προσωπικά χτυπηματα και μαλιστα κατω από την ζωνη. Μας ενδιαφερει που και πως ζει ενας συγγραφεας; Από εκει εξαρταται αν γραφει καλά ή οχι; Όμως στεκομαι στο εξης και με εχει εντυπωσιασει περισσοτερο. Από την στιγμη που την θεωρείτε αναξια λογου, για ποιο λογο καιγεστε που δηλωσε ότι δεν θελει τα βιβλια της να είναι στις δανειστικες; Αντιθετα θα επρεπε να υποστηρίζατε την προσπαθεια της να μην τη διαβαζει ο κόσμος και να στελνατε μια επιστολη στις βιβλιοθηκες παρακαλωντας να απεχουν από τα βιβλια της διοτι είναι για τα σκουπιδια. Eσεις όμως κανετε ακριβως το αντιθετο. Οσο για την Ακριτα τι να πω; Μετα από αυτά που εγραψε, εκεινο που καταλαβε είναι πως εκαψε φλαντζες η γυναικα . Παρακολουθω τις αναρτησεις της και μπορω να το διαβεβαιωσω. Δεν παει καλα, τα εχει χαμενα και δεν προσφερει εργο. Εχει γραψει τρια βιβλια για ξανθιες και τρια σεναρια για γελια. Και θαυμαζετε αυτόν τον ανθρωπο; Μπραβο σας και περαστικα σας.
«Οσο για την Ακριτα τι να πω; Μετα από αυτά που εγραψε, εκεινο που καταλαβε είναι πως εκαψε φλαντζες η γυναικα . Παρακολουθω τις αναρτησεις της και μπορω να το διαβεβαιωσω. Δεν παει καλα, τα εχει χαμενα και δεν προσφερει εργο. Εχει γραψει τρια βιβλια για ξανθιες και τρια σεναρια για γελια. Και θαυμαζετε αυτόν τον ανθρωπο; Μπραβο σας και περαστικα σας.»Οπότε τι κάθεσαι και κουράζεσαι γράφοντας τόσα πολλά όταν στο τέλος, βάσει των όσων αναφέρεσαι στην αρχή, κλείνεις ακριβώς με κάτι εντελώς το αντίθετο;«Παρακολουθω τις αναρτησεις της και μπορω να το διαβεβαιωσω.»Σε σώνει πάντως, χωρίς να το καταλάβεις, ότι παρακολουθείς τις αναρτήσεις της Ακρίτα.Δεν πειράζει όμως. Θα κουραστείς αλλά θα το καταλάβεις. Το ίδιο έγινε και με τους ιστορικούς κρετίνους. Πέρασαν αιώνες μέχρι να δεχτούν πως η γη είναι σφαιρική και περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο.
Συγγνωμη που επεμβαίνω στο λεοπαρδαλέ σύννεφακι της κας Δημουλίδου, αλλα ας έχει υπόψη της οτι ένας Philip Roth πουλάει τα βιβλία του με 7€ και τα δικά της "αριστουργήματα" κάνουν 20€. Και ας μας τα ξαναπεί μετα.
Μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε αντίστοιχο κείμενο του Σαραντάκου : http://sarantakos.wordpress.com/2012/10/24/xrysadhm/ και της Ακρίτα, την οποία προσωπικά δεν εκτιμώ καθόλου.
Εγώ θα παραθέσω αυτούσιο απόσπασμα από το εισαγωγικό σημείωμα του άρθρου όπου λέει η Χρυσουλίδου"Ο κόσμος που μου επιτέθηκε δεν ήξερε μέχρι χθες το όνομά μου, όπως για παράδειγμα η Ακρίτα. Άλλα είπα εγώ και άλλα γράφτηκαν και το κείμενο διαστρεβλώθηκε από τη δημοσιογράφο-συγγραφέα του κ***ου, που με κυνηγά πέντε χρόνια ...."Προφανώς έχει διαφορετική αίσθηση του χρόνου η Χρυσουλίδου γιατί συγχαίει το χθες, με το εδώ και 5 χρόνια. Εκτός και αν είναι κορακοζώητη σαν τον Dumbledore!!!
Προς τον κύριο Δημοκίδη. Αγαπητέ, αφού σκοπός της ζωής σας τελικά είναι το να μπουκάρετε σε τοίχους και να κλέβετε ανενόχλητα σχόλια, συνεντεύξεις και δηλώσεις, γιατί δεν αναρτήσατε και την διευκρίνηση της Κυρίας Δημουλίδου (που σας παραθέτω εδώ για να σας βγάλω απο τον κόπο της κλειδαρότρυπας: "Θέλω να κάνω μια διευκρίνιση. Από δημοσιογραφικό λάθος γράφτηκε σαν συγγραφέας του κώλου η Ακρίτα. Δεν αναφερόμουν σ αυτή, αλλά σε δημοσιογράφο-συγγραφέα"). Ξέρετε πάρα πολύ καλά κύριε Δημοκίδη σε ποιόν αναφερόταν. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε λοιπόν είναι να κάνετε την απαραίτητη διόρθωση. Αλήθεια, έχετε πάρει την άδεια όλων αυτών των ανθρώπων που σχολίασαν στο πιο πάνω άρθρο "τα καλύτερα μη μηνύσιμα σχόλια αναγνωστών της Δημουλίδου στο Facebook της" που με καμάρι έχετε παραθέσει πιο πάνω? Γνωρίζετε απο προσωπικά δεδομένα? Γνωρίζετε απο μηνύσεις? Τους ρωτήσατε εσείς, τους πήρατε την άδεια να δημοσιεύσετε σχόλια που ΚΛΕΨΑΤΕ απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ανθρώπου?
Καλά, το 2013 υπάρχει κόσμος που θεωρεί <<ΚΛΕΨΙΜΟ>> την αναδημοσίευση δημόσιων κειμένων και σχολίων και <<ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ>> μια ξεκλείδωτη δημόσια σελίδα του facebook???
Κι επίσης αυτή η Κυρία Δημουλίδου όλο μπερδεύεται. Από γκάφα σε γκάφα!!!Γράφει κάτι, <<το διαστρέβλωσαν>>. Βγαίνει να μιλήσει σε εφημερίδα για τη διαστρέβλωση, βρίζει την Ακρίτα, και μετά πάλι λέει <<με διαστρέβλωσε η εφημερίδα εγώ άλλον έλεγα.>>Μήπως να σταματήσει να μιλάει δημοσίως καλύτερα και να μείνει μόνο στα βιβλία που γράφει; Είχα διαβάσει ένα (Σουίτα) και δεν ήταν άσχημο. Αφού κάθε φορά που μιλάει τα κάνει χειρότερα, γιατί δεν αρκείται στο γράψιμο μυθιστορημάτων;;;!!
"Αλήθεια, έχετε πάρει την άδεια όλων αυτών των ανθρώπων που σχολίασαν στο πιο πάνω άρθρο (...) που με καμάρι έχετε παραθέσει πιο πάνω? Γνωρίζετε απο προσωπικά δεδομένα? (...) σχόλια που ΚΛΕΨΑΤΕ απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ανθρώπου?"Τρικυμία εν κρανίω. Οι δημοσιεύσεις μας στο Facebook, σε όποιον είναι εμφανείς, είναι διαθέσιμες για "share" ερήμην μας. Ό,τι δεν θέλουμε, απλά το "κρύβουμε" και το κοινοποιούμε σε επιλεγμένο κοινό μέσω των ρυθμίσεων στην κάθε δημοσίευσή μας. Το ίδιο ισχύει με το twitter -ό,τι δημοσιεύεται μπορεί και να αναμεταδοθεί (RT). Για προσωπικά εσώψυχα, έχουμε τα προσωπικά μας ημερολόγια και φυλάμε σε κλειδωμένα συρτάρια. Αυτά!
Κάποτε υπήρχε ένα μέτρο ποιότητας στις εκδόσεις βιβλίων.Οι εκδότες οι ίδιοι έβαζαν τον πήχη ψηλά.Πάντα υπήρχαν καλά και λιγότερο καλά αναγνώσματα,όχι όμως σκουπίδια.Σήμερα έχουμε πολυφωνία... Η κ.Ακρίτα είναι ευφυής κι έχει παιδεία .Η άλλη...
τι να πω κριμα και ειχα διαβασει αρκετα βιβλια τα οποια τα ειχα δανειστει φυσικα!!διοτι τα 20 ευρω για μια φοιτητρια ειναι μεγαλη υποθεση απορω η κ.δημουλιδου πως εκανε τα κουμαντα τησ τοτε που ηταν φοιτητρια και αγοραζε και ποτε δεν δανειζοταν!εαν τα βιβλια της ειχαν προσιτεσ τημεσ δηλαδη 5 ευρω(τοσο το κοστολογω) θα μπορουσαμε να τα αγορασουμε αλλα με αυτεσ τισ τιμε που εχουν ειναι απιθανο να τα πλησιασει κανεις!
Βιβλία φτηνά ,darlin,βρίσκεις στα βιβλιοπωλεία του κέντρου.Καλά βιβλία και κάτω από 5ευρώ κατά περίπτωση.Και οι δανειστικές βιβλιοθήκες -για ακόμα φθηνότερη λύση-έχουν αναγνώσματα σοβαρά κι όχι υποχρεωτικά δύσκολα .Να καλλιεργούμε την ψυχή,μαζί με το πνεύμα .
Ας της πει καποιος οτι δεν κανει κατι σπουδαιο! Βιβλια της εχω διαβασει, ειναι ωραιες ιστοριες (δεν ειναι κακο να υπαρχουν αυτα τα βιβλια να περνα ομορφα η ωρα μας) ΑΛΛΑ και να σταματησει να γραφει αυριο το πρωι δεν θα το καταλαβει κανεις, σαν κι αυτη χιλιαδες αλλοι συγγραφεις μεσα στα βιβλιοπωλεια! Οποτε ας χαλαρωσει λιγο το αμανε, γιατι οταν περνω να διαβασω ενα βιβλιο δε θελω να μου ερχετε η ασχημομουρακλα της στο μυαλο , θα μπλοκαρω και θα ξενερωσω! Μια light αναγνωστρια.
Το έχουν βρεί τώρα: "Εξαιτίας της κρίσης έχουμε γίνει επιθέτικοι"...Λες και δεν έχουμε συναίσθηση και δεν μπορούμε να κρίνουμε το σωστό από το λάθος, το λογικό από την παράνοια. Εχει δίκιο όμως: ψίχουλα βγάζει. Για αυτό και το λιτό και απέριττο σπιτικό. Γεμάτο μόνο απο την ζεστασιά της καρδιάς της!
Δημουλίδου σε θεωρούσα μια από τις πιο ταλαντούχες σύγχρονες συγγραφείς στην Ελλάδα.Όσα βιβλία σου διάβασα, τα έχω βρει πολύ αξιόλογα και τα έχω προτείνει και σε άλλους. Τώρα κάνεις ότι μπορείς να μου καταστρέψεις την εικόνα. Καλά το πας, keep going!
Πολλά βιβλία είναι για ανάγνωση δίπλα στο τζάκι και άλλα για προσάναμμα μέσα στο τζάκι. Εσύ, της… Λεοπαρδαλίδου εκτός από τις καλοκαιρινές ξαπλώστρες, τους χειμώνες τα διαβάζεις στο σολάριουμ;
Εντάξει απλά πολλές φορές συγκινούμουν με τις ιστορίες της. Αυτό και τίποτα άλλο. Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα, δε θεωρώ ότι αυτά που γράφει θα βοηθήσουν τον κόσμο να πάει μπροστά, όπως άλλα βιβλία. Όμως για το είδος της (όποιο και αν είναι αυτό) είναι καλή...