1.000.000 "Μερίδες Αγάπης" από το Βιτάμ

1.000.000 "Μερίδες Αγάπης" από το Βιτάμ Facebook Twitter
0
1.000.000 "Μερίδες Αγάπης" από το Βιτάμ Facebook Twitter

Όλη η ενέργεια του ΒΙΤΑΜ, με τα θρεπτικά συστατικά και την υπέροχη, αγαπημένη γεύση, διοχετεύεται σε μια εκστρατεία αγάπης για τα παιδιά, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και με 12 Δήμους στην Ελλάδα.

Στόχος της πρωτοβουλίας «Κανένα παιδί χωρίς πρωινό» είναι να εξασφαλίσουν, σε τουλάχιστον 2.000 άπορες οικογένειες, την απαραίτητη ποσότητα ΒΙΤΑΜ για την καθημερινή μερίδα πρωινής ενέργειας που έχουν ανάγκη τα παιδιά τους, προκειμένου να ξεκινούν δυναμικά τη μέρα τους στο σχολείο.

Η πρωτοβουλία, που βοηθάει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, θα καλύψει όλη τη σχολική χρονιά, αι το ΒΙΤΑΜ θα προσφέρει συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας στα παιδιά.

Πρόκειται για μια ακόμη προσφορά αγάπης από το ΒΙΤΑΜ που, χάρη στα απαραίτητα ω-3 και ω-6 λιπαρά και τις βιταμίνες Α, D και Ε που περιέχει, εξακολουθεί να είναι η θρεπτική τροφή που ξετρελαίνει τα παιδιά και συμβάλει στη σωστή ανάπτυξή τους.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, που βοηθάει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, θα καλύψει όλη τη σχολική χρονιά, από αρχές Ιανουαρίου μέχρι και τον Ιούνιο και το ΒΙΤΑΜ θα προσφέρει συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας στα παιδιά.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη δράση επισκεφτείτε το site www.vitam.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM