«Οι ταινίες πρέπει να έχουν sex appeal. Είναι μία βασική θεμελιώδης αρχή και βοηθάει στο να παρακολουθήσεις μία ταινία πιο εύκολα» μας λέει ο Mike Kuchar. Είναι μία δήλωση που περιέχει το ίδιο θράσος που θωράκισε και τα λάγνα, πασπαλισμένα με άχνη home made videos που γύρισε με τον αδερφό του George και προβλήθηκαν μαζί με τα φιλμάκια των φίλων τους Kenneth Anger, Jonas Mekas και Andy Warhol στην underground κινηματογραφική σκηνή της Νέας Υόρκης του 1960-70.
Πειραματιζόμενοι με φιλμ των 8mm οι δίδυμοι αδερφοί από το Μπρόνξ δημιούργησαν την δική τους 'σχολή'. Σεξουαλικά φορτισμένες pop φαντασιώσεις σε δροσερές αποχρώσεις του μωβ, του τυρκουάζ και του κίτρινου. Ο George πέθανε το 2011 και ο Mike συνέχισε με την δική του πλέον εταιρεία, τη διεισδυτική τέχνη του. έχοντας επιπλέον αναλάβει και τα διδακτικά καθήκοντα του αδερφού του. Τότε ήταν που συνάντησε και τον άνθρωπο που γύρισε το σημερινό φίλμ, τον Oscar Oldershaw.
Πέντε δεκαετίες μετά την κυκλοφορία της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του, η ερωτική sci-fi Sins of the Fleshapoinds επαναπροβάλεται μετά από επεξεργασία, στην γκαλερι Francois Ghebaly στο Λος Αντζελες. Μαζί με την ταινία εκτίθενται τα ερωτικά ομοφυλοφιλικά του σκίτσα όπου μυώδεις, ονειρικοί άνδρες σκαρφαλώνουν σε δεινόσαυρους και εκσπερματώνουν ο ένας πάνω στον άλλον.
«Όποτε εντοπίζω κάποιον λέει ο Kuckar βλέπω τη δυναμική του. Δεν θέλω να την αφήσω να γλυστρίσει μέσα απ τα δάχτυλά μου. Είναι η φυσιολογία, η παρουσία του. Βλέπεις ένα άτομο και σκέφτεσαι: πρέπει να κάνω μία ταινία, πρέπει να το αποτυπώσω αυτό».
«Γνώρισα τον George και τον Mike το 2009 όταν σπούδαζα κινηματογράφο στο San Francisco Art Institute, εξηγεί ο νεαρός Βρετανός σκηνοθέτης Oldershaw. Παρακολουθούσα τα μαθήματα 'Electrographic Sinema' που δίδασκε ο George και έγινα πολύ γρήγορα μεγάλος θαυμαστής της δουλειάς τους.
Ο Oldershaw επισκεπτόταν πολύ συχνά το διαμέρισμα του Μαικλ στο Σαν Φρανσίσκο με την φοβερή συλλογή με αναμνηστικά από B-movies και φανταστικά ξίφη και δράκους. Σε μία από αυτές τις επισκέψεις ρώτησε τον Mike αν θα μπορούσε να καταγράψει τη ζωή και το έργο του σε ταινία.