ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Η Βιέννη καίγεται στο Φεστιβάλ Χορού της (Μέρος 2ο)

ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Η Βιέννη καίγεται στο Φεστιβάλ Χορού της (Μέρος 2ο) Facebook Twitter
0

Ετοιμοι για φίλημα; 

 

Οι παραστάσεις του διάσημου Φεστιβάλ Χορού Impulstanz της Βιέννης ξεκίνησαν με το έργο "PRET A BAISER","READY TO KISS" του Γάλλου χορογράφου Olivier Dubois, νέου διευθυντή του χορογραφικού κέντρου της Lille με πρόσφατη παρουσία (με το έργο Tragedie) στο Φεστιβάλ της Αβινιόν.
Το θέμα του έργου που παρουσιάστηκε στο θέατρο ODEON, είναι η σχέση του δημιουργού με τη μούσα του ή στην προκειμένη περίπτωση με τον Mohamed Kouadri-Samuet .

Tο έργο αρχίζει, δέστε τις ζώνες σας και πάρτε σχετικές προφυλάξεις ξέρετε εσείς: μιά μπύρα ένα αντικουνουπικό, κάτι τέλοσπάντων ό,τι χρειαστείτε. Στην αρχή βλέπουμε ένα νεαρό μαροκινό στην καταγωγή χορευτή που φοράει μαύρο t-shirt με στάμπα ,τζήν και παπούτσια Adidas λίγο τύπου skater να κάθεται σε ένα μαύρο ξύλινο παγκάκι με μωβ μαξιλάρι στην άδεια σκηνή του Οντεόν.Οι κίονες της σκηνής επιβλητικοί και ο φωτισμός αναδεικνύει την υπέροχη ελληνοπρεπή αρχιτεκτονική που συναντάμε σε πολλά κτίρια της Βίεννης, αφήνοντας γυμνό το θέατρο από περιττά σκηνικά .


Ο Olivier Dubois εμφανίζεται από το σκοτάδι και κάθεται δίπλα στο αγόρι-μούσα και αρχίζουν να κοιτάζονται στα μάτια για αρκετή ώρα. Η μουσική είναι μια υπόκωφη συχνότητα. Η διαφορά της ηλικίας μεταξύ τους και η γοητευτική κοιλίτσα του Olivier Dubois σε αντίθεση με τους κοιλιακούς του αγοριού δημιουργεί ήδη μια σχέση κι ένα κι ένα μοίρασμα ρόλων και δύναμης. Bear lovers get ready for action!! Smells like something hot is gonna happen...

Ο Olivier Dubois σιγά σιγά αγγίζει το αγόρι στο γόνατο, η ερωτική ανταλλαγή ενέργειας γίνεται πιο έντονη και τα σγουρά μαύρα μαλλιά του αγοριού μοιάζουν σαν να έβαλε το δάχτυλο στην πρίζα . Τα κεφάλια πλησιάζουν ο Olivier Dubois ξεροκαταπίνει, οι μύτες τους αγγίζονται δίνουν ένα καυτό γαλλικό φιλί κι ακούγεται η μουσική της "Ιεροτελεστίας της Άνοιξης" του Στραβίνσκυ που είναι και 100 χρόνια επέτειος από την περίφημη πρεμιέρα του έργου στη μυθική χορογραφία του Βασλάβ Νιζίνσκι στο Παρίσι.

Αρχίζουν να έχουν στύση; Θα γδυθούν και θα κάνουν έρωτα... Όχι

Στην Ελλάδα αν βλέπαμε αυτό το φιλί μεταξύ δύο αντρών, θα τους δίναμε το πρόστιμο του Παπακαλιάτη; θα τους καταδίωκε η χρυσή αυγή ή θα τους φυγάδευε ο Γιώργος Λούκος;
Στο Ιράν η στη Ντόχα θα τους κλείνανε φυλακή σίγουρα και θα τους κόβανε και κανά χέρι.
Το περιβόητο φιλί συνεχίζει σταθερά σε όλη τη διάρκεια του έργου με ζωώδες τρόπο αρπακτικό-θήραμα, ως το τέλος του έργου εμπλουτισμένο με χορογραφικά ευρήματα που υπακούουν τις νότες του μνημειακού αυτού μουσικού έργου. Αγκαλιές, πτώσεις, αρπάζει ο ένας τον άλλο, κλείσιμο των ματιών με βία, κάτω απ το παγκάκι, πίσω απ το παγκάκι πάνω στο παγκάκι κι ενός θεαματικού lift στον αέρα .

Στο κρεσέντο της μουσικής, ευρηματική η αναφορά στην Ελληνορωμαϊκή πάλη, αισθησιακή η κοιλιά του Olivier Dubois που ψηφίστηκε στους 100 καλύτερους χορευτές του κόσμου, όχι τόσο εύστοχο όμως το λευκό εσώρουχο που επέλεξε και φάνηκε προς το τέλος που του είχε κατέβει λίγο το παντελόνι... προς το τέλος εκτός από την κοιλιά του Dubois έκανε και το έργο μια μικρή κοιλιά και οι κραυγές που βγάζανε θυμίζανε αυτές της Μαρίας Σαράποβα της πρωταθλήτριας τένις κάθε φορά που αποκρούει τη μπάλα. Οι φωτισμοί στρόμπο στο τέλος λειτουργήσανε θετικά στην κορύφωση. Η υπόκλιση στο τέλος είχε χαλαρότητα κι από τους δυό τους, ήταν σέξυ και άνετοι ο Olivier Dubois στιβαρός με τον αέρα του κατακτητή, χαίδευε στο σβερκάκι τον πιο ευάλωτο "dad s boy" Mohamed Kouadri-Samuet . Αυτή η χαλαρότητα και τρυφερότητα η αλήθεια είναι ότι έλειψε στη διάρκεια του έργου, όπου κυριαρχούσε μια πιο macho-άγρια ατμόσφαιρα. Τι να γίνει όμως που στην υπόθεση της Ιεροτελεστίας της Άνοιξης κάποιος πρέπει να θυσιαστεί και να είναι ο εκλεκτός. Ωραία ιδέα το γαλλικό φιλί διαρκείας ,πιστή ως το τέλος.

Μετά από συζητήσεις επί συζητήσεων ο Olivier Dubois κατηγορήθηκε πως πλήρωσε ένα αγόρι για να το φιλάει κι ότι είναι prostitution ότι ήταν επίδειξη δύναμης και άλλα βορειοευρωπαικά υπέρ-ηθικά υπερ-ευγενικά αβανγκαρντίστικα. Μήπως τους άρεσε; Μια χαρά περάσανε και κάνανε και πολύ καλά.

Ιστορικά κι άλλες "άχρηστες/χρηστικές" πληροφορίες

 

Γνωστές μούσες/μούσοι Η Γκαλά για τον Σαλβαντόρ Νταλί, ο Joe D' Allesandro καθώς και η Edie Sedwick για τον Andy Warhol , o Χόρχεντον για τον Μωρις Μπεζάρ, η Lady Gaga για την Donatella Versace , η Kiki de Montparnasse για το Man Ray,η Kate Moss για τον Marc Jacobs..

Ο Νιζίνσκυ σύμφωνα με φήμες είχε στύση ως φαύνος στο "Aπομεσήμερο ενός φαύνου".

Το έργο "Pret a Baiser" στη Νέα Υόρκη έγινε με άλλο χορευτή με βάση τη φωτογραφία στο πρόγραμμα.

Η συμπαθέστατη Ελληνοαμερικανίδα Gia Kourlas, κριτικός χορού στους New York Times, διδάσκει τους υπότροφους χορού της Βιέννης αυτή την περίοδο και θα μπορούσε άνετα να είναι είναι η έκτη περσόνα από το Sex&The City.

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ