Ο Bill Gates αποφάσισε να βοηθήσει τις φτωχές οικογένειες της Αφρικής χαρίζοντάς τους κοτόπουλα

Ο Bill Gates αποφάσισε να βοηθήσει τις φτωχές οικογένειες της Αφρικής χαρίζοντάς τους κοτόπουλα Facebook Twitter
0

Εκστρατεία για να βοηθήσει τις άπορες οικογένειες της Υποσαχάριας Αφρικής ξεκίνησε ο ιδρυτής της Microsoft Bill Gates, στο πλαίσιο της οποίας αποφάσισε να τους χαρίσει κοτόπουλα. 

Ο γνωστός για τη φιλανθρωπική του δράση δισεκατομμυριούχος θεωρεί πως η εκτροφή και πώληση πουλερικών μπορεί να αποβεί αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της ακραίας φτώχειας. Για το λόγο αυτό υποσχέθηκε να δωρίσει 100.000 κοτόπουλα.

Με βάση τα στοιχεία του ΟΗΕ, περίπου το 41% των κατοίκων της Υποσαχάριας Αφρικής ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας. Ο Bill Gates υποστηρίζει πως ένας αγρότης που θα εκτρέψει 5 κότες μπορεί να κερδίσει περισσότερα από 1.000 δολάρια μέσα σε ένα χρόνο. Αυτή τη στιγμή το όριο της φτώχειας εκεί είναι στα 700 δολάρια. 

Όπως προσθέτει ο ίδιος, ο στόχος είναι να βοηθήσει με αυτόν τον τρόπο ένα 30% περίπου των αγροτικών οικογενειών της περιοχής να μεγαλώσουν βελτιωμένες ράτσες εμβολιασμένων κοτόπουλων, κάτι που αυτή τη στιγμή κάνει μόλις ένα 5% των κατοίκων. 

Η δράση γίνεται σε συνεργασία με τον φιλανθρωπικό οργανισμό Heifer International και η σελίδα του project, όπως και οι σχετικές αναρτήσεις του Bill Gates, έχουν ήδη χιλιάδες share και επιδοκιμαστικά σχόλια.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ