Ο νέος δήμαρχος του Λονδίνου Sadiq Khan απαγόρεψε την τοποθέτηση σεξιστικών διαφημίσεων στο μετρό και το δίκτυο λεωφορείων της βρετανικής πρωτεύουσας που μπορεί να κάνουν τους ανθρώπους να ντραπούν για το σώμα τους, αλλά και να βλάψoυν την αυτοπεποίθησή τους.
Η απαγόρευση έρχεται έπειτα από τη συλλογή 70.000 υπογραφών κατά μίας διαφήμισης που μπήκε πρόσφατα στο μετρό του Λονδίνου και παρουσίαζε μία καλλίγραμμη κοπέλα με μαγιό δίπλα από μία λεζάντα που σε ελεύθερη μετάφραση έγραφε: «Είσαι έτοιμος για την παραλία; (σ.σ Αre you beach body ready? - πρόκειται για τη διαφήμιση που απεικονίζεται στη φωτογραφία της είδησης).
Η διαφήμιση (αφορούσε προϊόντα αδυνατίσματος), έκανε τις γυναίκες «να νιώθουν ψυχολογικά κατώτερες από τη μη ρεαλιστική εικόνα του σώματος της κοπέλας» ανέφερε το κείμενο των υπογραφών.
Ο Khan, που ο ίδιος είναι πατέρας δύο έφηβων κοριτσιών είχε υπογράψει επίσης την αίτηση απαγόρευσης της διαφήμισης.
«Είμαι ιδιαίτερα προβληματισμένος σχετικά με αυτό το είδος της διαφήμισης που μπορεί και υποβιβάζει τους ανθρώπους, ιδιαίτερα τις γυναίκες, κάνοντάς τες να νιώθουν ντροπή για το σώμα τους. Ήρθε η ώρα να μπει ένα τέλος», τόνισε ο νέος δήμαρχος του Λονδίνου.
Με στοιχεία από τους Financial Times
σχόλια