ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η Grumpy Cat είναι και επίσημα το αγαπημένο αιλουροειδές του Internet

Η Grumpy Cat είναι και επίσημα το αγαπημένο αιλουροειδές του Internet Facebook Twitter
0

Σε λίγο παραπάνω από ένα χρόνο, η Grumpy Cat —η οποία έγινε διάσημη από αυτό το βίντεο— συγκέντρωσε τέτοιες επευφημίες που θα ζήλευαν οι περισσότερες ανθρώπινες διασημότητες: υπέγραψε ταινία, "έγραψε" μπεστσέλερ , και έδωσε το όνομα της σε καφέ (Grumpuccino). Σαν να μην είναι αρκετά αυτά, από χθες είναι και η νικήτρια του βραβείου Golden Kitty, αφού την ψήφισαν οι χρήστες του διαδικτύου για το αγαπημένο τους γατάκι.

Είναι το μεγαλύτερο βραβείο στο Internet Cat Video Festival στην Κρατική Έκθεση της Μινεσότα.

Ο ανταγωνισμός βέβαια ήταν σκληρός: Το αυθεντικό βίντεο της Grumpy Cat στο YouTube πήρε 20.000 ψήφους από τους λάτρεις των βίντεο με γάτες, ξεπερνώντας γάτες που γλείφουν ηλεκτρικές σκούπες και γάτες ντυμένες καρχαρίες.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους 10,000 φαν που ήταν στο event, φαίνονταν να είναι πιο ενθουσιασμένοι και από τις ίδιες τις γάτες. Κάποιοι κρατούσαν μάσκες από γάτες στα χέρια, άλλοι είχανε βάψει το πρόσωπο τους σαν γάτες. Μία γυναίκα φορούσε έναν λεοπάρ χιτώνα και αυτιά γάτας, ενώ μία άλλη φόραγε λευκές γκέτες με πρόσωπα από γάτες...

 

[via]

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM