''Αγάπη μου, τους ξεφτίλισες'' ή ''Αγάπη μου, ξεφτιλιστήκαμε'';

''Αγάπη μου, τους ξεφτίλισες'' ή ''Αγάπη μου, ξεφτιλιστήκαμε''; Facebook Twitter
0

Χθες κατά την προσαγωγή του Νίκου Μιχαλολιάκου στη ΓΑΔΑ οι πρώτες που έσπευσαν να του συμπαρασταθούν ήτανε η σύζυγος του και βουλευτίνα της Χρυσής Αυγής, Ελένη Ζαρούλια, καθώς και η μοναχοκόρη τους, Ουρανία.

Η μεν Ουρανία αγκάλιασε και φίλησε τον σιδηροδέσμιο μπαμπά της και λίγο αργότερα δήλωσε στις τηλεοπτικές κάμερες ''περήφανη'' γι' αυτόν, τον διωκόμενο ιδεολόγο.

Η δε Ζαρούλια έκανε κάτι πολύ πιο ''συγκινητικό'' από επικοινωνιακής άποψης: Προσπάθησε να εμψυχώσει τον άντρα της, φωνάζοντας του επί λέξει ''Αγάπη μου, τους ξεφτίλισες''!

Η εν υπνώσει ελληνική κοινωνία και το εκλογικό εκείνο σώμα που έβαλε τη ναζιστική συμμορία στο Κοινοβούλιο έως και θα δάκρυσε με το δράμα που ζούσε τη συγκεκριμένη στιγμή η οικογένεια Μιχαλολιάκου. Μια οικογένεια που για κλάσματα δευτερολέπτου έμοιασε να απομακρύνεται από τα κηρύγματα μίσους και το όλον εφιαλτικό background της. 

Μια οικογένεια ικανή να κάνει άλλες οικογένειες να ταυτιστούν μαζί της: Η μάνα με σπορ ντύσιμο, δυναμική, δραστήρια, πάντα στο πλάι του συζύγου της σαν πρωταγωνίστρια αμερικανικής σαπουνόπερας. Η κόρη πάλι ένα παχύσαρκο κορίτσι, όπως παχύσαρκα είναι τα Ελληνόπουλα στην πλειοψηφία τους συγκριτικά με τα υπόλοιπα παιδιά της Ευρώπης. Σαν βλέπεις την Ουρανία δεν πάει σε καμία περίπτωση ο νους σου στη διαβόητη Άρεια Φυλή, που ευαγγελίζονται οι ρατσιστές γονείς της. Μια νεαρή μέση Ελληνοπούλα βλέπεις, έτοιμη να βαυκαλιστεί κι αυτή με την πρώτη ευκαιρία μπροστά στον τηλεοπτικό φακό. Όσο για τον πατέρα, τον Φύρερ - όπως μάθαμε ότι ονομαζόταν από τους ομοϊδεάτες του - θα μπορούσε να είναι και καφετζής, ψήστης σε επαρχιακή ταβέρνα, ακόμη και οδηγός νταλίκας. 

''Αγάπη μου'' αποκάλεσε η Ελένη τον Νίκο! Τι είδους ''αγάπη'' να νιώθει μέσα της αυτή η γυναίκα που ευχόταν από το βήμα του Κοινοβουλίου να βιαστούν όλοι οι ''υπάνθρωποι'' οι Πακιστανοί;

''Αγάπη μου, τους ξεφτίλισες'' ή ''Αγάπη μου, ξεφτιλιστήκαμε''; Facebook Twitter

Η ''Αγάπη'' για τη Ζαρούλια έχει διπλή υπόσταση. Απ' τη μια ως μέσο βίας και ιδιοποίησης της προσωπικότητας του άλλου, όταν ο εξουσιαστής υποχρεώνει τον εξουσιαζόμενο να έρθει σε ερωτική επαφή μαζί του. Και τότε η ερωτική πράξη γίνεται είδος βιασμού, με στόχο τον εξευτελισμό του άλλου, απαλοίφοντας τις πιθανότητες για μελλοντικές διεκδικήσεις κατά το χριστιανικό πρότυπο ''Η δε γυνή να φοβάται τον άνδρα''.

Φωνάζοντας δημόσια ''Αγάπη μου'' στο σύζυγο της, η Ζαρούλια επιχείρησε να μας δείξει πως οι δυο τους είναι δεμένοι με στοργή και συναίνεση, εκφραστές ενός έρωτα φθοροποιού για την κοινωνική ιεραρχία που έχουν στο κεφάλι τους. 

Κατά βάθος αυτό που τρέμουν οι φασίστες είναι η βία που τους τρέφει και τους κινητοποιεί. Όταν φυσικά ασκηθεί πάνω τους. Γι' αυτό και οι δυο αυτές λέξεις, ''Αγάπη μου'', στην πραγματικότητα ακούστηκαν εξαιρετικά επικίνδυνες για τα θεμέλια του ναζιστικού τους οικοδομήματος. Υπό άλλες συνθήκες η τιμωρία της ''υπόδουλης'' μάνας, συζύγου και γυναίκας θα ήταν παραδειγματική: θάνατος επί τόπου, ακαριαίος.

Όταν οι απάνθρωποι βασανιστές ψυχών και σωμάτων ενώνονται κάτω απ' τον κοινό ουρανό του πόνου και της στέρησης υπό το φόβο επίσης του τέλους της κυριαρχίας τους. Όταν περνούν πια στο δεύτερο και τελικό στάδιο που δεν είναι πλέον η καταστολή όλων των άλλων, αλλά η δική τους συνειδητή εξολόθρευση.

Αυτό το ''Αγάπη μου, τους ξεφτίλισες'' της Ζαρούλια με παρέπεμψε στη sequence πλήρους αμφισημίας που τερματίζει την παζολινική ανατριχιαστική αλληγορία ''Σαλό ή 120 μέρες στα Σόδομα''! Η γενοκτονία έχει συντελεστεί και δύο νεαροί στρατιώτες του φασιστικού καθεστώτος χορεύουν ένα χαλαρό jazzy ταγκό - δείγμα εφησυχασμού, αρχή μιας καινούργιας σχέσης συντροφικότητας, που τόσο θα φοβόνταν οι ίδιοι ως αλλοτινοί κυρίαρχοι του παιχνιδιού. 

Μάλιστα αν υπολογίσει κανείς ότι η εν λόγω καινούργια συντροφικότητα θα χτιστεί ενδεχομένως με τον έναν έξω και τον άλλο μέσα απ' τα κάγκελα της φυλακής, ίσως η Ζαρούλια να έπρεπε να πει ''Αγάπη μου, μας πήραν πρέφα'' ή, σωστότερα, ''Αγάπη μου, ξεφτιλιστήκαμε''. Και τότε δεν θα υπήρχε καμία διάθεση για ψυχαναλυτικές και σινεφιλικές αναφορές από την πλευρά κανενός.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ