Ο Dan Hillier κάνει με την τέχνη του ό,τι κι ένας DJ με τους ήχους. Παίρνει παλιά σκίτσα-αντίκες και τα ρεμιξάρει, κάνοντας επεμβάσεις που τα αναγεννούν και «ξαναορίζει την ιστορία τους». «Επανασυγκειμενοποιεί το οικείο, πηγαίνοντάς το σε μια απόκοσμη κατεύθυνση», όπως γράφει ο κριτικός Nicolas Bourriaud στον πρόλογο του βιβλίου του Hillier Postproduction.
«Συνήθως μου προκύπτει η ιδέα του τι θέλω να κάνω, τις πιο πολλές φορές είναι μια αναλαμπή, ή ένα γρήγορο φλας μιας εικόνας στο μυαλό μου και μετά ‘κοσκινίζω’ μια στοίβα από τυπωμένα σχέδια και σελίδες για να βρω στοιχεία που θα με βοηθήσουν να την κάνω πιο συγκεκριμένη. Σκανάρω στοιχεία από παλιά τυπώματα του 1800 και χρησιμοποιώ photoshop για να κάνω κάτι σαν κολάζ συνδυάζοντάς τα. Συχνά σχεδιάζω με κονδυλοφόρο ή στο tablet μου και μετά παράγω screen prints. Επίσης, σχεδιάζω απευθείας με τον κονδυλοφόρο. Στο Edge of Woods, για παράδειγμα, σχεδίαζα με μελάνι, αλλά χρησιμοποιώ την τεχνική του κολάζ για να συνθέσω μία εικόνα πριν αρχίσω να ζωγραφίζω. Έχει πολύ πλάκα όταν με οδηγεί αυτό που προκύπτει τυχαία και λατρεύω τα ατυχήματα που μπορούν να μου φτιάξουν μια εικόνα».
Πέρσι τον κάλεσαν να φτιάξει μερικά σχέδια για το στροβοσκόπιο που σε υποδεχόταν στην είσοδο του χώρου που γινόταν η αναδρομική έκθεση των Louis Vuitton/Marc Jacobs στο Λούβρο. Έχει εκθέσει έργα του σε μουσεία φυσικής ιστορίας, σε μουσεία παθολογίας και στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου. Τη δουλειά του μπορείς να τη δεις στις σελίδες της Illustrated London News με την οποία συνεργάζεται σε μόνιμη βάση και σε έντυπα που έχει συνεργαστεί.
Για πιο πολλές δουλειές του, πληροφορίες και παραγγελίες έργων του: DanHillier.com
σχόλια