H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα Facebook Twitter
0

Sexy Silver Daddy NEW YEARS EVE MAKEUP TUTORIAL is now up on my channel! Link in my bio ?? check it out my loves!

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης ?Manny Gutierrez (@mannymua733) στις

H νέα της διαφημιστική καμπάνια της Maybelline για την Big Shot Mascara της Colossal περιέχει όχι μία, αλλά δύο καινοτομίες- σηματοδοτεί την συνεργασία της για πρώτη φορά με influencers από το χώρο του makeup και ταυτόχρονα έχει ως πρωταγωνιστή έναν άντρα. 

Ο Manny Gutierrez είναι ένας πολύ διάσημος makeup artist, ειδικά στο Instagram και το Youtube, όπου μετρά 3 εκατομμύρια και περίπου 2.2 followers αντίστοιχα, οι οποίοι και παρακολουθούν στενά τα tutorials που δημοσιεύει στον λογαριασμό του με συμβουλές για το σωστό βάψιμο. Μαζί με την blogger Shayla, που έχει επίσης τεράστια επιρροή στο Instagram, επιλέχθηκαν για την νέα καμπάνια της Maybelline προκειμένου να διαφημίσουν το γνωστό προϊόν της εταιρείας μέσα από μια σειρά βίντεο και φωτογραφιών.

Bossed up. We are so excited to share the secret campaign we shot with @makeupshayla @mannymua733 and #mnysweepstakes winner, @jflowers1533! Get ready. Part I will be live on all Maybelline social channels tomorrow.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Maybelline New York (@maybelline) στις



Την συνεργασία ανακοίνωσε ο ίδιος ο Manny μέσα από σχετικό βίντεο, δηλώνοντας φοβερά ενθουσιασμένος που του δόθηκε η ευκαιρία να λάβει μέρος στην καμπάνια της εταιρείας. «Νιώθω συνεπαρμένος που κατάφερα να δουλέψω με μια μάρκα όπως η Maybelline που αναγνωρίζει το ταλέντο ενός άντρα influencer και είναι πρόθυμη να τον αναδείξει» σχολίασε. 


Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Οκτώβριο, ο 17χρονος makeup artist και δημοφιλής YouTuber James Charles έγινε το νέο πρόσωπο της CoverGirl και πρωταγωνιστεί στην καινούργια καμπάνια του κολοσσού των καλλυντικών και ειδών μακιγιάζ. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένα αγόρι επιλέχθηκε να γίνει το πρόσωπο της εταιρείας και την ανατρεπτική αυτή κίνηση παρουσίασε τότε η τραγουδίστρια Katy Perry. Το Harper's Bazaar και άλλα μίντια εξήραν την επιλογή του James Charles, κυρίως γιατί έτσι η εταιρεία έθεσε νέα στάνταρτς στο χώρο της μόδας και της διαφήμισης. Και όπως φαίνεται είχαν πολύ δίκιο. 

* Με πληροφορίες από US Magazine και Glamour

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ