Γεννημένος στην Ταΐβάν το 1987, ο φωτογράφος Sheng-Wen Lo εστιάζει στη σύγχρονες σχέσεις ανθρώπων και ζώων.
Για το φωτογραφικό πρότζεκτ «White Bear», ο Sheng-Wen Lo ταξίδεψε σε ζωολογικούς κήπους στην Ευρώπη και την Κίνα για να καταγράψει με το φακό του τα τεχνητά περιβάλλοντα μέσα στα οποία διαβιώνουν οι πολικές αρκούδες που ζουν σε αιχμαλωσία.
Ελαστικά αυτοκινήτων, ζωγραφισμένα παγόβουνα, ψεύτικα γιοτ και αεροπλάνα, ακόμη και ουρανοξύστες επιστρατεύονται από τους υπευθύνους των ζωολογικών κήπων για να δημιουργήσουν τεχνητά οικοσυστήματα, σε μία προσπάθεια να καλύψουν τόσο τις ανάγκες των επισκεπτών όσο και των ζώων που κατοικούν εκεί.
Επί της ουσίας πρόκειται για μία παράξενη προσπάθεια εξισορρόπησης. Το αποτέλεσμα της πρόθεσης τους να μιμηθούν το αρκτικό περιβάλλον, αλλά και να ικανοποιήσουν ταυτόχρονα τους ανθρώπους, είναι ασυνήθιστες κατασκευές που μοιάζουν ταυτόχρονα με φυσικό περιβάλλον, σπίτι και σκηνή θεάτρου.