Υπάρχουν πολλοί λόγοι με τους οποίους κάποιος επιλέγει το μέρος των διακοπών του. Ο καιρός, η σχέση ποιότητας-τιμής, τα αξιοθέατα, η νυχτερινή ζωή, οι τάσεις σε μόδα και φαγητό, ακόμη και το είδος ή το πλήθος του κόσμου που θα συναντήσει.
Όπως αποδεικνύεται, όμως, ο πιο καθοριστικός παράγοντας για αρκετούς millennial είναι το πόσο καλές θα είναι οι φωτογραφίες που θα μπορέσουν να ανεβάσουν στο Instagram από τις διακοπές τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, το 40.1% των ερωτηθέντων (σ.σ. όλοι τους millennials) απάντησαν ότι επιλέγουν το προορισμό των διακοπών τους με βάση το «Instagrammability» (σ.σ. δηλαδή την απήχηση που πιστεύουν ότι θα έχουν οι φωτογραφίες που θα αναρτήσουν).
Φυσικά, όπως σημειώνει ο Independent, οι άνθρωποι πάντα ήθελαν να ταξιδεύουν σε μέρη με μαγευτική θέα ή γραφικά τοπία, αλλά στην εποχή των social media υπάρχουν συγκεκριμένα προορισμοί και τοποθεσίες που είναι πολύ πιθανό να συγκεντρώσουν πολλά περισσότερα likes.
H έρευνα που διενεργήθηκε από την ασφαλιστική εταιρία Schofields Insurance ρώτησε περισσότερους από 1.000 Βρετανούς, μεταξύ 18 και 33 ετών, (σ.σ. millennials) ποιος είναι ο πιο σημαντικός λόγος επιλογής των διακοπών και το Instagram ήρθε στην πρώτη θέση, μία σαφής ένδειξη για τον τρόπο που οι νέες γενιές χρησιμοποιούν τα social media.
Φυσικά, δεν είναι τυχαίου που το Instagram και εν γένει τα social media εξελίσσονται στον πιο επικερδή και έξυπνο τρόπος διαφήμισης για την τουριστική βιομηχανία (σ.σ. αρκεί να ρίξει κανείς μία ματιά στους πιο δημοφιλής λογαριασμούς των travel bloggers ανά τον πλανήτη) με τα περισσότερα ξενοδοχεία και θέρετρα να κινούνται πλέον προς αυτή την κατεύθυνση.
«Δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι μου αρέσει να πηγαίνω σε μέρη που ξέρω ότι θα φανούν πολύ εντυπωσιακά στο Instagram, αλλά αυτός είναι ο μοναδικός λόγος» λέει η 25χρονη Rebecca στη βρετανική εφημερίδα και προσθέτει: «Αν ένα μέρος είναι όμορφο, θα το εκτιμήσω και θα απολαύσω τόσο την παραμονή μου εκεί όσο και τις αναρτήσεις μου στο Instagram. Είναι διπλό το κέρδος».
Τα αποτελέσματα της έρευνας με σειρά κατάταξης:
Instagram - 40.1%
Kόστος / Διαθεσιμότητα αλκοόλ - 24%
Προσωπική εξέλιξη - 22.6%
Ευκαιρίας για δομική της τοπικής κουζίνας - 9.4%
Αξιοθέατα - 3.9%
Με στοιχεία από Ιndependent