«Δεν είχα καταλάβει τι έκανα στο πρόσωπό μου», λέει η Μέλανι Γκρίφιθ μιλώντας πρώτη φορά για τις ακραίες πλαστικές

«Δεν είχα καταλάβει τι έκανα στο πρόσωπό μου», λέει η Μέλανι Γκρίφιθ μιλώντας πρώτη φορά για τις ακραίες πλαστικές Facebook Twitter
«Ήμουν πολύ πληγωμένη και πήγα σε ένα διαφορετικό γιατρό όπου αρχίσαμε να αλλάζουμε όλα αυτά τα σκατά που η άλλη γιατρός μου είχε βάλει στο πρόσωπο. Ελπίζω πως δείχνω πιο φυσιολογική τώρα»
0

Η ηθοποιός Μέλανι Γκρίφιθ, που πρωταγωνιστεί στο νέο φιλμ του Τζέιμς Φράνκο «The Disaster Artist» και ετοιμάζεται για μια κόμη ταινία με τον Αλ Πατσίνο έδωσε μια εξομολογητική συνέντευξη στο περιοδικό Porter καλύπτοντας θέματα που την έχουν κάνει πρωτοσέλιδο στα ταμπλόιντς, όπως τα διαζύγια, οι πλαστικές επεμβάσεις και οι εθισμοί της.

Μίλησε για τους γάμους της με τους ηθοποιούς Ντον Τζόνσον και Αντόνιο Μπαντέρας. Με τον πρώτο παντρεύτηκε δύο φορές και χώρισε τελευταία φορά το 1996, και με τον Μπαντέρας χώρισε το 2014. Η Γκρίφιθ είπε πως: «Προσωπικά, εγκλωβίστηκα και δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να ξανασυμβεί αυτό. Θέλω να απολαμβάνω τη ζωή, θέλω να κάνω αυτά που επιθυμώ».

Στην ίδια συνέντευξη, συζήτησε για το πώς η μάχη της με τον εθισμό στο αλκοόλ επηρέασε τη σχέση της με τα παιδιά της Αλεξάντερ Μπάουερ, Ντακότα Τζόνσον και Στέλα Μπαντέρας. «Ήμουν μια απόλυτα λειτουργική  μαμά», είπε. «Δεν ήταν ότι ήμουν μια μεθυσμένη στα πατώματα.  Δεν έκανα κάποια πράγματα που ίσως έπρεπε να είχα κάνει, αλλά, κυρίως, ήμουν εκεί για τα παιδιά μου. Είχαν ένα είδος προνομιακής, ελέυθερης ζωής, όπως αυτή των τσιγγάνων». Η Γκρίφιθ έχει κάνει τρεις φορές εισαγωγή σε κέντρα αποτοξίνωσης-  πρώτη φορά το 1988 και κατόπιν το 2000 και το 2009.

Η ηθοποιός μίλησε για πρώτη φορά και για τις πλαστικές της επεμβάσεις που την έκαναν να βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα των περιοδικών με τίτλους όπως «Δείτε πώς έγινε η Γκρίφιθ». Εξήγησε πως για μερικές από της επιλογές που έκανε ως προς την πλαστική χειρουργική, ήρθε αντιμέτωπη με πολύ άσχημες αντιδράσεις. Είπε ωστόσο ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει τι είχε κάνει στο πρόσωπό της έως ότου οι άνθρωποι γύρω της άρχισαν να λένε «Θεέ μου, τι έχει κάνει αυτή;».

«Ήμουν πολύ πληγωμένη και πήγα σε ένα διαφορετικό γιατρό όπου αρχίσαμε να αλλάζουμε όλα αυτά τα σκατά  που η άλλη γιατρός μου είχε βάλει στο πρόσωπο. Ελπίζω πως δείχνω πιο φυσιολογική τώρα», είπε η ηθοποιός.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εκεί που οι πλαστικές στήθους παράγουν ακτιβισμό

Διεθνή / Εκεί που οι πλαστικές στήθους παράγουν ακτιβισμό

Μετά από δεκαετίες σιωπής και εκατομμύρια επικίνδυνων πλαστικών επεμβάσεων, μία δημοσιογράφος που παρουσίασε επιπλοκή μετά το χειρουργείο φέρνει στο φως σκάνδαλο μεγαλογιατρών που χειρουργούσαν χωρίς πτυχία
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ