Οι πιο δημοφιλείς πλαστικές στην Ελλάδα - Τι επιλέγουν οι γυναίκες και τι οι άντρες;

Οι πιο δημοφιλείς πλαστικές στην Ελλάδα - Τι επιλέγουν οι γυναίκες και τι οι άντρες; Facebook Twitter
1

Να απαλλαγούν από τις ατέλειες που τους ενοχλούν και να αποκτήσουν το πρόσωπο και το σώμα των ονείρων τους, ζητούν ολοένα περισσότεροι άνδρες και γυναίκες.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, σχεδόν 22 εκατομμύρια αισθητικές πλαστικές επεμβάσεις έγιναν το 2015, σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας αύξηση κατά περισσότερο από ένα εκατομμύριο, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Σχεδόν οι εννέα στις δέκα επεμβάσεις (το 85,6%) έγιναν σε γυναίκες.


Η πιο δημοφιλής επέμβαση ήταν η αυξητική στήθους, η οποία εφαρμόστηκε σε 1,5 εκατομμύριο γυναίκες -ένας αριθμός αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με το 2014. Η αύξηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στις κοιλιοπλαστικές (έφτασε το 11%), οι οποίες όμως με 759.000 επεμβάσεις ήταν η τέταρτη δημοφιλέστερη επέμβαση μετά τη λιποαναρρόφηση και τη βλεφαροπλαστική.


Από τις μη χειρουργικές αισθητικές μεθόδους, πιο δημοφιλείς παρέμειναν εκείνες που καταπολεμούν τις ρυτίδες, με τις εγχύσεις αλλαντοτοξίνης (μπότοξ) να ξεπερνούν τα 4,6 εκατομμύρια παγκοσμίως και να παραμένουν η πιο συχνά εφαρμοζόμενη αισθητική μέθοδος, όπως ανακοίνωσε η Διεθνής Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής.

Στη δεύτερη θέση των μη επεμβατικών θεραπειών βρέθηκαν οι εγχύσεις υαλουρονικού οξέος που έφτασαν τα σχεδόν 2,9 εκατομμύρια. Τρίτη δημοφιλέστερη, μη επεμβατική αισθητική μέθοδος, ήταν η αποτρίχωση με λέιζερ, που ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο θεραπείες.


Στη χώρα μας, «η πιο δημοφιλής επέμβαση στις γυναίκες είναι η αυξητική μαστού. Αυξανόμενη ζήτηση έχουν επίσης οι μέθοδοι που αφαιρούν το τοπικό λίπος, όπως η λιποαναρρόφηση και η λιπογλυπτική», λέει η Δρ. Αναστασία Σεφέρη-Δανιήλ, MD, PhD, μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Πλαστικής Επανορθωτικής και Αισθητικής Χειρουργικής. «Οι άνδρες από την πλευρά τους ζητούν ολοένα συχνότερα να αντιμετωπίσουν τη γυναικομαστία τους και να σμιλεύσουν την κοιλιακή τους χώρα».

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ