Οι πιο δημοφιλείς πλαστικές στην Ελλάδα - Τι επιλέγουν οι γυναίκες και τι οι άντρες;

Οι πιο δημοφιλείς πλαστικές στην Ελλάδα - Τι επιλέγουν οι γυναίκες και τι οι άντρες; Facebook Twitter
1

Να απαλλαγούν από τις ατέλειες που τους ενοχλούν και να αποκτήσουν το πρόσωπο και το σώμα των ονείρων τους, ζητούν ολοένα περισσότεροι άνδρες και γυναίκες.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, σχεδόν 22 εκατομμύρια αισθητικές πλαστικές επεμβάσεις έγιναν το 2015, σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας αύξηση κατά περισσότερο από ένα εκατομμύριο, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Σχεδόν οι εννέα στις δέκα επεμβάσεις (το 85,6%) έγιναν σε γυναίκες.


Η πιο δημοφιλής επέμβαση ήταν η αυξητική στήθους, η οποία εφαρμόστηκε σε 1,5 εκατομμύριο γυναίκες -ένας αριθμός αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με το 2014. Η αύξηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στις κοιλιοπλαστικές (έφτασε το 11%), οι οποίες όμως με 759.000 επεμβάσεις ήταν η τέταρτη δημοφιλέστερη επέμβαση μετά τη λιποαναρρόφηση και τη βλεφαροπλαστική.


Από τις μη χειρουργικές αισθητικές μεθόδους, πιο δημοφιλείς παρέμειναν εκείνες που καταπολεμούν τις ρυτίδες, με τις εγχύσεις αλλαντοτοξίνης (μπότοξ) να ξεπερνούν τα 4,6 εκατομμύρια παγκοσμίως και να παραμένουν η πιο συχνά εφαρμοζόμενη αισθητική μέθοδος, όπως ανακοίνωσε η Διεθνής Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής.

Στη δεύτερη θέση των μη επεμβατικών θεραπειών βρέθηκαν οι εγχύσεις υαλουρονικού οξέος που έφτασαν τα σχεδόν 2,9 εκατομμύρια. Τρίτη δημοφιλέστερη, μη επεμβατική αισθητική μέθοδος, ήταν η αποτρίχωση με λέιζερ, που ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο θεραπείες.


Στη χώρα μας, «η πιο δημοφιλής επέμβαση στις γυναίκες είναι η αυξητική μαστού. Αυξανόμενη ζήτηση έχουν επίσης οι μέθοδοι που αφαιρούν το τοπικό λίπος, όπως η λιποαναρρόφηση και η λιπογλυπτική», λέει η Δρ. Αναστασία Σεφέρη-Δανιήλ, MD, PhD, μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Πλαστικής Επανορθωτικής και Αισθητικής Χειρουργικής. «Οι άνδρες από την πλευρά τους ζητούν ολοένα συχνότερα να αντιμετωπίσουν τη γυναικομαστία τους και να σμιλεύσουν την κοιλιακή τους χώρα».

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM