«Από του χρόνου θέλουμε να υπάρχει αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των σχολικών στελεχών», ανέφερε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, ενώ όσον αφορά την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είπε πως ο πυρήνας θα είναι οι δυο τελευταίες τάξεις του Λυκείου.
«Η όποια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αν δεν συνδυαστεί με ένα εθνικό σύστημα επιμόρφωσης δεν έχει νόημα. Η επιμόρφωση δεν θα πρέπει να είναι προσχηματική. Θέλουμε ένα σύστημα επιμόρφωσης σε εκπαιδευτικούς που το αποζητούν κι έχουν τόσο υποχρεώσεις όσο και δικαιώματα», τόνισε.
«Το γεγονός ότι δεν έχει καταρρεύσει το εκπαιδευτικό σύστημα τα χρόνια της κρίσης οφείλεται στους εκπαιδευτικούς. Όχι όλους αλλά στους περισσότερους. Επιτελούν κοινωνικό λειτούργημα και αυτό πρέπει να τους το αναγνωρίσουμε γενναιόδωρα», πρόσθεσε ο υπουργός.
Ο κ. Γαβρόγλου επισκέφθηκε χθες το 2ο ΠΕΚ που φιλοξενήθηκε στο Γυμνάσιο Φιλοθέης και συνομίλησε με τους 70 σχολικούς συμβούλους που συμμετείχαν στο σεμινάριο του ΙΕΠ για το μάθημα των Θρησκευτικών. Οι 70 επιμορφωτές που συμμετείχαν θα επιμορφώσουν 3.000 εκπαιδευτικούς σε όλη την Ελλάδα.
Στις απαντήσεις του για τα Θρησκευτικά ο κ. Γαβρόγλου κατέστησε σαφές ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα πρέπει να υπάρχει και στο μέλλον, «έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στην επιμόρφωση των Θεολόγων και στην επιτροπή για το μάθημα των Θρησκευτικών έγινε ουσιαστική συζήτηση δεν υπήρξε δογματισμός από καμία πλευρά».
Για το θέμα του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με αφορμή δημοσιεύματα σε ορισμένες ιστοσελίδες, το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη για αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών τόσο στα Δημόσια όσο και στα Ιδιωτικά Σχολεία.