Κυρία! Η Σάρον Στόουν μόλις απάντησε υπέροχα στην προσβλητική επιστολή της Μαντόνα

Κυρία! Η Σάρον Στόουν μόλις απάντησε υπέροχα στην προσβλητική επιστολή της Μαντόνα Facebook Twitter
7

Με μία δημόσια ανάρτησή της η ηθοποιός Σάρον Στόουν υποστήριξε τη Μαντόνα με αφορμή μια παλιά, αλλά αποκαλυπτική επιστολή της τραγουδίστριας που είδε το φως της δημοσιότητας.

Η προσωπική επιστολή που δημοσιεύτηκε πρόσφατα καθώς θα βγει σε πλειστηριασμό είχε γραφτεί το 1992 λίγο αφότου η Μαντόνα είχε μπει στο στόχαστρο των μίντια εξαιτίας του προκλητικού της βιβλίου SEX.

Παραλήπτης ήταν ο τότε εραστής της Μαντόνα Τζον Ένος, ο οποίος πούλησε πρόσφατα την επιστολή σε δημοπρασία και με τη σειρά του ο νέος ιδιοκτήτης του τη δημοσίευσε προκαλώντας ενθουσιασμό στα ταμπλόιντς.

Τότε η Μαντόνα είχε μιλήσει και για την Γουίτνεϊ Χιούστον εκτός από την Σάρον Στόουν.


Στο γράμμα της, το 1993, η Μαντόνα ανέφερε:


«Είναι τόσο απογοητευτικό να διαβάζω ότι η Γουίτνεϊ Χιούστον έχει τη μουσική σταδιοδρομία που εγώ θα επιθυμούσα να είχα και ότι η Σάρον Στόουν έχει την κινηματογραφική καριέρα που δεν θα έχω ποτέ. Όχι επειδή θέλω να είμαι σαν αυτές τις γυναίκες, αλλά γιατί προτιμώ να πεθάνω, καθώς είναι τόσο τρομερά μέτριες και πάντα προβάλλονται ως δείγματα αρετής και σαν μέτρο σύγκρισης ώστε να με ταπεινώσουν».

Η επιστολή ήταν αναμενόμενο να προκαλέσει αίσθηση και να προκαλέσει πολλά σχόλια.

Η Σάρον Στόουν δεν το άφησε έτσι και απάντησε με τον καλύτερο τρόπο. Να σημειωθεί ότι μετά τα μέσα της δεκαετίας του '90 -μετά την επιστολή δηλαδή- οι δύο γυναίκες γνωρίστηκαν κι έγιναν καλές φίλες.

«Αγαπητή  Μαντόνα...Πρώτον, νομίζω ότι είναι εξωφρενικό που κάποιος δημοσιεύει τις ιδιωτικές σου επιστολές. Επομένως δημοσιεύω και εγώ δημοσίως. Ξέρεις ότι είμαι φίλη σου. Έχω ευχηθεί σε κάποιες προσωπικές στιγμές να ήμουν μία ροκ σταρ... αισθάνθηκα όσο μέτρια με περιέγραψες.

Γνωρίζουμε και οι δύο, όπως μόνο αυτοί που έχουν επιβιώσει τόσο πολύ καιρό γνωρίζουν, ότι το να μας ανήκει η μεριότητά μας είναι ο μόνος τρόπος να μας ανήκει η δύναμή μας. Για να γίνουμε αυτό που έχουμε γίνει και δύο μας.

Σε αγαπώ και σε λατρεύω. Δεν θα στραφώ απέναντί σου διεισδύοντας στη δική σου προσωπική διαδρομή. Σάρον».

Πολιτισμός
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τα οκτώ πρώην βασιλικά οχήματα που θα εκτίθενται στο νέο μουσείο στο Τατόι

Πολιτισμός / Τέσσερις Rolls Royce και ακόμη έξι βασιλικά αυτοκίνητα συντηρήθηκαν για το νέο μουσείο στο Τατόι

Μουσείο Βασιλικών Αυτοκινήτων και Αγροκτηνοτροφικής Παραγωγής θα στεγάζεται στο Νέο Βουστάσιο του πρώην βασιλικού κτήματος, στο Τατόι - Δείτε βίντεο από την αποκατάσταση των ιστορικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM
Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ας ανακεφαλαιωσουμε.Ειναι σαφες οτι η Μαντονα πιστευε τοτε για την Σαρον Στοουν και την Γουιτνευ Χιουστον οτι ειναι "μετριες"ενω τωρα μαλλον εχει αλλαξει γνωμη.Οπως ειναι σαφες οτι η Σαρον Στοουν αγαπαει πολυ την Μαντονα και εχει μετατρεψει την μετριοτητα της σε δυναμη..Δεν ειναι σαφες ,βεβαια,τι πιστευε η Γουιτνευ Χιουστον διοτι αυτη εσπευσε να εκαταλειψει νωρις τον ματαιο τουτο κοσμο.Οσον αφορα τους υπολοιπους,τους ανωνυμους,την "πλεμπα",ο καθενας μπορει να πιστευει ο'τι θελει.Δικαιωμα του αναφαιρετο.Εντος,συνεπως,του πλαισιου αυτου, εχω και εγω το δικαιωμα να πιστευω οτι το ολο θεμα εχει ακριβως το ιδιο ενδιαφερον και την ιδια σημασια με αυτο το οποιο εκαναν η" φοραδα στο αλωνι"και η "Φατμε στο Γενι Τζαμι"!!
Eίχε απόλυτο δίκιο η Madonna όπως έδειξε η κατοπινή ιστορία.Η Γουίτνευ που την θεωρουσαν θεούσα και γεμάτη αρετές εκείνη την περίοδο είχε μπει για τα καλά στα ναρκωτικά που την οδήγησαν στη καταστροφή ενώ η Σάρον δεν έκανε ποτέ καριέρα ηθοποιού.
Η επιστολή όμως γράφτηκε όταν και οι δύο 'απειλούσαν' την Μαντόνα, όχι μετά από 25 χρόνια που ξέρουμε τι έγινε. Πόσο μάλιστα όταν μετά την επιστολή (που η Στόουν αγνοούσε) έγιναν και 'φίλες'.Σαν να μαθαίνεις ότι ένας φίλος σου σε έβριζε χυδαία πίσω από την πλάτη σου όταν πηγαίνατε σχολείο, και συ το μαθαίνεις σήμερα. Τι θα πεις: "α, δεν πειράζει, αφού στην ζωή του τελικά δεν έκανε τίποτα αξιόλογο".
Καλά δεν την έβρισε χυδαία.Μέτρια ηθοποιό την είπε και ότι την εκνευρίζει πολύ που τα μίντια εκείνης της εποχής προφανώς,έγραφαν ότι η Μαντόνα θα ήθελε πολύ να έχει την κινηματογραφική καριέρα της Σάρον Στόουν.Βασικά δεν νομίζω ότι μαλώνουν.Έγραψε η Μαντόνα ένα γράμμα σε ένα γκόμενο που είχε 25 χρόνια πριν,μπορεί και πάνω στα νεύρα της για κάτι που διάβασε,αυτός το πούλησε να βγάλει κάνα φράγκο και ορίστε.
Φίλες δεν υπήρξαν ποτέ ούτε τότε ούτε και αργότερα.Καμία χυδαιότητα δε βρίσκω.Το παράπονό της εξέφραζε που ο τύπος τότε εκθείαζε την Σάρον Στόουν.Δεν έχει το δικαίωμα να έχει γνώμη για τους ανθρώπους της εποκαιρότητας και να μοιραστεί τη γνώμη της με τον γκόμενο της?Το οτι είχε δίκιο το απέδειξε η ιστορία.Ατυχές παράδειγμα έγραψες.
Που κολλάει το «πόσο μάλιστα» και το φίλες σε εισαγωγικά;Προφανώς το παραδειγμά σου δεν έχει καμμία σχέση. Ούτε χυδαία την έβρισε (απλά μέτρια την είπε σε μια επιστολή), ούτε το έκανε πίσω από την πλάτη της ενώ της έκανε την φίλη.Αντίθετα, το είπε ΠΡΙΝ την γνωρίσει. ΟΤΑΝ αργότερα την γνώρισε έγιναν φίλες.Πολλά μπορούμε να πούμε για κάποιον που δεν ξέρουμε, και όταν τον γνωρίσουμε να γίνουμε τελικά φίλοι. Ούτε υποκρισία είναι, ούτε τίποτα.
Ηθοποιός σε 103 παραγωγές (ακόμα παίζει σε 4-5 παραγωγές το χρόνο), υποψήφια για Όσκαρ και βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα και Έμμυ, δεν το λες και ότι "δεν έκανε ποτέ καριέρα ηθοποιού".