Τζέσικα Τσάστεϊν: Υποκριτικό το Χόλιγουντ. Είναι μια βιομηχανία γεμάτη ρατσισμό, σεξισμό και ομοφοβία

Τζέσικα Τσάστεϊν: Υποκριτικό το Χόλιγουντ. Είναι μια βιομηχανία γεμάτη ρατσισμό, σεξισμό και ομοφοβία Facebook Twitter
0

Η Τζέσικα Τσάστεϊν πάντα αντιστέκονταν και καταδίκαζε την υποκρισία του Χόλιγουντ, μιλώντας ανοιχτά για το χάσμα των αμοιβών μεταξύ των δύο φύλων και ήταν μία από τις πρώτες ηθοποιούς που καταδίκασαν δημοσίως τον Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν.


Μιλώντας στην εκδήλωση «Women In Entertainment» του περιοδικού Elle, η Τσάστεϊν κατέκρινε εκείνους που τηρούν αυτό που κηρύττουν.


«Είναι μία βιομηχανία γεμάτη ρατσισμό, σεξισμό και ομοφοβία», είπε η ηθοποιός σύμφωνα με το «Hollywood Reporter» και συνέχισε: «Είναι όλοι τόσο απορροφημένοι με τη δουλειά αυτή που σκιάζονται οι φρικτές αδικίες που συμβαίνουν κάθε μέρα».


Και πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ γρήγοροι να κουνάμε το δάχτυλο στους άλλους και να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα με κοινωνική δράση και συλλογή κεφαλαίων. Ωστόσο, υπάρχει μία σαφής αποσύνδεση μεταξύ του πώς ασκούμε αυτό που κηρύττουμε σε αυτή τη δουλειά».


Αναφέρθηκε ακόμα στους ηθοποιούς που για να κάνουν καριέρα αναγκάστηκαν να διατηρήσουν τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό μυστικό, παρά το γεγονός ότι η βιομηχανία του θεάματος υποστηρίζει τον γάμο του ίδιου φύλου. Τόνισε επίσης ότι εξακολουθεί να υπάρχει χάσμα στις αμοιβές μεταξύ γυναικών και αντρών, επικρίνοντας το Χόλιγουντ ότι ενώ λέει πολλά για το θέμα δεν κάνει τίποτα στην πράξη.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ