Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά 2017

Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά 2017 Facebook Twitter
0

Αυτή τη Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017, διοργανώνεται για 4η φορά η εκδήλωση γευσιγνωσίας «Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά», στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, με ώρες λειτουργίας 12:00 – 20:00. Συμμετέχουν 30 από τα πλέον αξιόλογα ελληνικά οινοποιεία, τα οποία θα παρουσιάσουν τα πλέον ακριβά ερυθρά κρασιά τους, της εσοδείας που κυκλοφορεί στην αγορά, αλλά και σπάνιες ετικέτες από το κελάρι τους. Τις περισσότερες από 120 ετικέτες συμπληρώνουν σπουδαία κόκκινα κρασιά του διεθνούς αμπελώνα, ανάμεσά τους και πανάκριβοι οίνοι, από 18 εμβληματικές οινοποιίες, που φέρνουν στην εκδήλωση σημαντικοί εισαγωγείς κρασιού της Ελλάδας.

Λόγω της σπανιότητας και του υψηλού κόστους των περισσότερων οίνων της εκδήλωσης, κάποια κρασιά απαιτούν επιπλέον συμμετοχή για τη δοκιμή τους. Έτσι, με αντίτιμο €40 ο επισκέπτης παραλαμβάνει, εκτός από το εισιτήριο και τον κατατοπιστικό κατάλογο της εκδήλωσης (10€) μία δέσμη δέκα κουπονιών, αξίας €3 έκαστο, τα οποία εξαργυρώνονται στα σταντ των εκθετών έναντι δοκιμής των πιο σπάνιων και ακριβών κρασιών τους. Τα κρασιά, γενικά, προτείνονται από τους παραγωγούς και τους εισαγωγείς σε τιμές κόστους. Με άλλα λόγια η εκδήλωση αποτελεί σπάνια ευκαιρία να δοκιμάσει κάποιος κρασιά, οι τιμές των οποίων θα ήταν ιδιαίτερα υψηλές ειδικά εάν θα έπρεπε να αγοραστεί ολόκληρη η φιάλη. Κάθε ποτήρι κρασί (δόση 50ml) κοστίζει, ανάλογα με την τιμή του, ένα ή περισσότερα κουπόνια τα οποία αναγράφονται στον κατάλογο. Τα ελληνικά κρασιά των τρεχουσών εσοδειών κατά κανόνα δεν χρεώνονται με κουπόνι, όπως συμβαίνει και με αρκετά από τα παλαιωμένα ελληνικά κρασιά. Το 65% των κρασιών της εκδήλωσης διατίθενται προς δοκιμή χωρίς κουπόνι. Υπάρχει επίσης και η επιλογή αγοράς «VIP Pass» (€120), με 20 κουπόνια και πρόσβαση στο VIP Lounge της εκδήλωσης.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι κρασιά με τιμή που φτάνει στην κάβα ακόμα και κοντά στα €200 θα δοκιμαστούν μέχρι και με τέσσερα κουπόνια ανά ποτήρι (12€), ενώ τα περισσότερα κρασιά έως και €100 δοκιμάζονται με 2 κουπόνια ανά ποτήρι (€6). Φυσικά, κάθε επισκέπτης μπορεί να αγοράσει όσα επιπλέον κουπόνια επιθυμεί, ειδικά εάν θέλει να δοκιμάσει θρυλικά κρασιά, όπως τα κορυφαία του Μπορντό, Château Mouton Rothschild 2005 (εξαιρετική εσοδεία, με 99+ από τον Robert Parker) και Château Margaux 2001 (670€ και 468€, αντίστοιχα), εμβληματικές Βουργουνδίες, όπως το Pommard "Les Vignots" 2011 της Domaine Leroy (500€) και Echezeaux 2014, Maison Nicolas Potel (240€), πολλά ιταλικά κρασιά, π.χ. το εμβληματικό Masseto 2005 της οικογένειας Frescobaldi, το Ornellaia (800€) και το Fieramonte 2011, Amarone della Valpolicella της Allegrini (€250), μέχρι και το πλέον δαπανηρό στην παρασκευή του κρασί της Κίνας, το Ao Yun (€350), του ομίλου Moët Hennessy Louis Vuitton, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε εκδήλωση για Έλληνες οινόφιλους.

Ωστόσο, στόχος της εκδήλωσης «Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά» δεν είναι μόνο να δοθεί η πιο πάνω δυνατότητα δοκιμής κορυφαίων ξένων κρασιών σε οινόφιλους καταναλωτές, αλλά και να αποδειχθεί πως και ο ελληνικός αμπελώνας μπορεί και πρέπει να «παίξει στο γήπεδο» των μεγάλων κρασιών, διεθνώς, ώστε να δημιουργήσει υπεραξία για το σύνολο της ελληνικής οινικής παραγωγής. Σε αυτό το πλαίσιο, σημαντική και χαροποιός είναι η παρουσία και νεότερων Ελλήνων οινοποιών στο «κλαμπ» παραγωγής μεγάλων κόκκινων κρασιών.

Τα «Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά» είναι συνδιοργάνωση του ιστότοπου ευζωίας FNL (www.fnl-guide.com) και της εταιρείας οινικής επικοινωνίας Vinetum, γνωστή για την έκθεση Οινόραμα και άλλες εκδηλώσεις που διοργανώνει για το κρασί και άλλα αλκοολούχα ποτά.

Την επιτυχία της φετινής εκδήλωσης εξασφαλίζουν επιλεγμένοι χορηγοί, όπως η κορυφαία εταιρεία ρούχων Ermenegildo Zegna, η εταιρεία Beverage World (μεταλλικά νερά Evian και Badoit), η εταιρεία Provence με τα εξαιρετικά της τυριά, η εμβληματική Gaggenau με κορυφαίους συντηρητές κρασιών, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η εταιρεία κρεάτων και delicatessen Carnicero και η Α.Γ. Κοροπούλης, που εισάγει στην Ελλάδα βαρέλια, φελλά και φιάλες, απαραίτητα όλα για να δημιουργηθούν κάποια από τα μεγάλα κόκκινα κρασιά της εκδήλωσης.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM