Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις

Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
Η Κara είναι μια ελαττωματική κοινωνική λειτουργός ρομπότ που μπορεί να ελέγχει, αλλά και να αψηφά τον προγραμματισμό της. Ρισκάρει τα πάντα για να σβήσει κάθε ίχνος αδικίας στον κόσμο που υπάρχει γύρω της.
0

Η Αγγλία και η Αυστραλία είναι οι πρώτες χώρες που εναντιώνονται στην κυκλοφορία ενός νέου παιχνιδιού με τίτλο «Detroit: Become Human». Αφορμή για όλον αυτόν τον μεγάλο χαμό με τον νέο τίτλο που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο είναι μια ενοχλητική σκηνή, που μάλλον πρόκειται να λογοκριθεί, και παρουσιάζει έναν βίαιο πατέρα ο οποίος εμφανίζεται να χτυπάει αλύπητα με μια ζώνη την μικρή κόρη του και να την σκοτώνει. Ο στόχος του παιχνιδιού, είναι οι παίκτες να πάρουν το ρόλο μιας κοινωνικής λειτουργού ρομπότ που κανονικά θα έπρεπε να προστατεύσει το μικρό κορίτσι από τις βίαιες εκρήξεις του πατέρα της. Αυτό είναι και το βασικό του θέμα, να εξερευνήσει ο κάθε παίκτης πολυάριθμα διαφορετικά πεπρωμένα των χαρακτήρων και να τους οδηγήσει σε μια ιστορία με πολλές διακλαδώσεις, ώστε να αντιμετωπίσουν δύσκολα ηθικά διλήμματα και στο τέλος να αμφισβητήσουν την φύση της ύπαρξής τους.

Κάθε απόφαση που θα παίρνει ο παίκτης θα τον οδηγεί στην εξέλιξη της ιστορίας και θα προχωράει έτσι στο παιχνίδι, αν και συχνά όλες οι αποφάσεις θα φέρνουν και τις αντίστοιχες επιπτώσεις, από ασήμαντες μέχρι καταστροφικές. Αν για παράδειγμα, χρησιμοποιήσετε λανθασμένα την κρίση σας, ίσως αυτό να κοστίσει τη ζωή σε κάποιον. Και δεν θα υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες. Οπότε, ο παίκτης πρέπει να σκεφτεί προσεκτικά τις κινήσεις που θα κάνει, να βρίσκετε συνεχώς σε εγρήγορση και βασικά, να προσπαθήσει να μείνει ζωντανός. Εξάλλου, αυτό θέλει να τονίσει η βασική ιδέα του παιχνιδιού: το ένστικτο της επιβίωσης είναι αυτο που μας κάνει ανθρώπους.

Το «Detroit: Become Human» σηκώνει θύελλα αντιδράσεων. Δικαίως, γιατί ποιος μπορεί να αποδεχθεί ότι το χτύπημα ενός παιδιού με μια ζώνη μέχρι θανάτου αποτελεί ψυχαγωγία;

Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
To "Detroit: Become Human" μεταφέρει τον παίκτη σε έναν κόσμο γεμάτο «ελαττωματικά» ανδροειδή που κατάφερνουν να σπάσουν τα δεσμά του προγραμματισμού τους.

Ο παίκτης θα μπορεί να ανακαλύψει τους πολύβοους δρόμους και τα εγκαταλελειμένα στενά σοκάκια του μελλοντικού Ντιτρόιτ μέσα από τα μάτια της Kara, ενός ανδροειδούς που κατασκευάστηκε πρόσφατα και αποτελεί την πιο εξελιγμένη πρόταση ενός συμβούλου που παρέχει κοινωνικό έργο και στήριξη. Μόνο που η Kara, κάτι παθαίνει, το εργοστάσιο τη θεωρεί ελαττωματική. Μαθαίνει πώς μπορεί να ελέγχει και να αψηφά τον προγραμματισμό της και αφού αποδρά από το εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκε, ρισκάρει τα πάντα για να σβήσει κάθε ίχνος αδικίας στον κόσμο που υπάρχει γύρω της. Βέβαια, σημασία δεν έχει τόσο η αποκλίνουσα συμπεριφορά της Kara, σημασία έχει τι αποφάσεις θα την οδηγήσετε να πάρει και που θα την οδηγήσουν στο χαοτικό Ντιτρόιτ του μέλλοντος. 

Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
Οι αποφάσεις της Kara θα πρέπει να σώσουν το μικρό κοριτσάκι από τον βίαιο πατέρα της.
Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
Η ζωή στο "Detroit: Become Human" θα είναι όπως την ορίσετε εσείς.
 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Τech & Science / Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Η ακαδημαϊκός και ομότιμη καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών διευκρινίζει τι ισχύει με τη Μεσογειακή διατροφή, μετά το ρεπορτάζ του περιοδικού Politico
LIFO NEWSROOM
Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

Τech & Science / Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

«Ο απώτερος στόχος μας είναι να στηρίξουμε τη διατήρηση απειλούμενων μαρσιποφόρων, όπως τα κοάλα, οι διάβολοι της Τασμανίας, οι βόρειοι γουόμπατ με τριχωτή μύτη και οι πώσουμ Leadbeater», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής
LIFO NEWSROOM
Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Tech & Science / Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Ο πρώτος τόμος των απομνημονευμάτων του μεγιστάνα της τεχνολογίας που μόλις κυκλοφόρησε φανερώνει πως γεννήθηκε στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή, και φτάνει μέχρι την ίδρυση της Microsoft το 1975.
THE LIFO TEAM
Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Τech & Science / Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Η ανακάλυψη ενισχύει τη θεωρία ότι η "θεωρία του νου", δηλαδή η ικανότητα να αντιλαμβάνεται κάποιος τις γνώσεις και τις προθέσεις άλλων, δεν είναι αποκλειστικά ανθρώπινο χαρακτηριστικό
LIFO NEWSROOM