Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις

Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
Η Κara είναι μια ελαττωματική κοινωνική λειτουργός ρομπότ που μπορεί να ελέγχει, αλλά και να αψηφά τον προγραμματισμό της. Ρισκάρει τα πάντα για να σβήσει κάθε ίχνος αδικίας στον κόσμο που υπάρχει γύρω της.
0

Η Αγγλία και η Αυστραλία είναι οι πρώτες χώρες που εναντιώνονται στην κυκλοφορία ενός νέου παιχνιδιού με τίτλο «Detroit: Become Human». Αφορμή για όλον αυτόν τον μεγάλο χαμό με τον νέο τίτλο που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο είναι μια ενοχλητική σκηνή, που μάλλον πρόκειται να λογοκριθεί, και παρουσιάζει έναν βίαιο πατέρα ο οποίος εμφανίζεται να χτυπάει αλύπητα με μια ζώνη την μικρή κόρη του και να την σκοτώνει. Ο στόχος του παιχνιδιού, είναι οι παίκτες να πάρουν το ρόλο μιας κοινωνικής λειτουργού ρομπότ που κανονικά θα έπρεπε να προστατεύσει το μικρό κορίτσι από τις βίαιες εκρήξεις του πατέρα της. Αυτό είναι και το βασικό του θέμα, να εξερευνήσει ο κάθε παίκτης πολυάριθμα διαφορετικά πεπρωμένα των χαρακτήρων και να τους οδηγήσει σε μια ιστορία με πολλές διακλαδώσεις, ώστε να αντιμετωπίσουν δύσκολα ηθικά διλήμματα και στο τέλος να αμφισβητήσουν την φύση της ύπαρξής τους.

Κάθε απόφαση που θα παίρνει ο παίκτης θα τον οδηγεί στην εξέλιξη της ιστορίας και θα προχωράει έτσι στο παιχνίδι, αν και συχνά όλες οι αποφάσεις θα φέρνουν και τις αντίστοιχες επιπτώσεις, από ασήμαντες μέχρι καταστροφικές. Αν για παράδειγμα, χρησιμοποιήσετε λανθασμένα την κρίση σας, ίσως αυτό να κοστίσει τη ζωή σε κάποιον. Και δεν θα υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες. Οπότε, ο παίκτης πρέπει να σκεφτεί προσεκτικά τις κινήσεις που θα κάνει, να βρίσκετε συνεχώς σε εγρήγορση και βασικά, να προσπαθήσει να μείνει ζωντανός. Εξάλλου, αυτό θέλει να τονίσει η βασική ιδέα του παιχνιδιού: το ένστικτο της επιβίωσης είναι αυτο που μας κάνει ανθρώπους.

Το «Detroit: Become Human» σηκώνει θύελλα αντιδράσεων. Δικαίως, γιατί ποιος μπορεί να αποδεχθεί ότι το χτύπημα ενός παιδιού με μια ζώνη μέχρι θανάτου αποτελεί ψυχαγωγία;

Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
To "Detroit: Become Human" μεταφέρει τον παίκτη σε έναν κόσμο γεμάτο «ελαττωματικά» ανδροειδή που κατάφερνουν να σπάσουν τα δεσμά του προγραμματισμού τους.

Ο παίκτης θα μπορεί να ανακαλύψει τους πολύβοους δρόμους και τα εγκαταλελειμένα στενά σοκάκια του μελλοντικού Ντιτρόιτ μέσα από τα μάτια της Kara, ενός ανδροειδούς που κατασκευάστηκε πρόσφατα και αποτελεί την πιο εξελιγμένη πρόταση ενός συμβούλου που παρέχει κοινωνικό έργο και στήριξη. Μόνο που η Kara, κάτι παθαίνει, το εργοστάσιο τη θεωρεί ελαττωματική. Μαθαίνει πώς μπορεί να ελέγχει και να αψηφά τον προγραμματισμό της και αφού αποδρά από το εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκε, ρισκάρει τα πάντα για να σβήσει κάθε ίχνος αδικίας στον κόσμο που υπάρχει γύρω της. Βέβαια, σημασία δεν έχει τόσο η αποκλίνουσα συμπεριφορά της Kara, σημασία έχει τι αποφάσεις θα την οδηγήσετε να πάρει και που θα την οδηγήσουν στο χαοτικό Ντιτρόιτ του μέλλοντος. 

Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
Οι αποφάσεις της Kara θα πρέπει να σώσουν το μικρό κοριτσάκι από τον βίαιο πατέρα της.
Detroit: Become Human: Ένα παιχνίδι που απαιτεί δύσκολες αποφάσεις Facebook Twitter
Η ζωή στο "Detroit: Become Human" θα είναι όπως την ορίσετε εσείς.
 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM