Εrica: Ένα παιχνίδι ή μια κινηματογραφική εμπειρία;

Εrica: Ένα παιχνίδι ή μια κινηματογραφική εμπειρία; Facebook Twitter
0

Το Erica, είναι ένας νέος αποκλειστικός τίτλος του PS4 τον οποίο σχεδίασε η Flavourworks και έκανε το ντεμπούτο του στο Paris Games Week πριν λίγες μέρες. Ένα πολύ σύντομο teaser έχει ήδη ξεκινήσει να εξάπτει την περιέργεια των παικτών τόσο για την πλοκή του παιχνιδιού όσο και για τον τρόπο που το παιχνίδι θα ξεδιπλώνει την ιστορία του. Το Erica θα παίζεται εξ ολοκλήρου μέσω κινηματογραφικής ζωντανής δράσης χωρίς το παραμικρό 3D στοιχείο που πιθανόν μπορεί να «χαλάει» την ατμοσφαιρική κινηματογραφική εμπειρία του. Έτσι με μια πρωτοποριακή τεχνολογία απεικόνισης, η οποία παρουσιάζει τα αποτελέσματα των ενεργειών σας αμέσως και χωρίς καμία αλλοίωση σε βίντεο επιπέδου χολιγουντιανής παραγωγής (χωρίς παύσεις, αναμονές για φόρτωση ή διακοπές) το παιχνίδι υπόσχεται να μάς ταξιδέψει σε έναν σκοτεινό, κινηματογραφικό κόσμο, όπου ή οθόνη αφής της κινητής συσκευής σας θα γίνεται το χειριστήριο. Οθόνη αφής; Ναι, το Εrica είναι ένας PlayLink τίτλος επίσης, άρα είναι απόλυτα διαδραστικός μέσω ενός κινητού ή ενός tablet και προσφέρει μια άλλου είδους εμπειρία, χωρίς να χρειάζεστε πολλά χειριστήρια.

Tο Erica είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να κυλάει σαν ταινία, στην οποία ο παίκτης αποφασίζει για την εξέλιξή της πλοκής της.

Ενώ τα περισσότερα full-motion βιντεοπαιχνίδια περιορίζονται σε λίγες (εμβόλιμες) κινηματογραφικές σκηνές, πριν περάσει κάποιο επίπεδο ένας παίκτης, το Erica είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να κυλάει σαν ταινία, στην οποία ο παίκτης αποφασίζει για την εξέλιξή της πλοκής της. Γι΄ αυτό κάθε απόφαση έχει τη δική της σημασία σε μια πλούσια αφήγηση με πολλές διαφορετικές επιλογές και παραλλαγές, κάτι που σημαίνει ότι ο κάθε παίκτης μπορεί να διαμορφώσει τη δική του ιστορία της νεαρής ηρωίδας, καθώς καλείται να πάρει αποφάσεις που αφορούν έναν παλιό οικογενειακό φίλο της και έναν καταζητούμενο δολοφόνο. Εννοείται ότι η ιστορία της Erica δικαιολογημένα προκαλεί τόσο ενδιαφέρον αφού ουσιαστικά είναι ο πρώτος PlayLink τίτλος της Sony που δεν απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό (το οποίο ψάχνει διασκεδαστικά παιχνίδια της στιγμής), αλλά σε λάτρεις σκοτεινών ιστοριών μυστηρίου. Έτσι με μια κινητή συσκευή οι παίκτες θα μπορούν να κάνουν διάφορες σωματικές ενέργειες που θα επηρεάζουν άμεσα την ιστορία. Θα μπορούν να κινηθούν μέσα στα περιβάλλοντα και να ερευνήσουν αντικείμενα για να μάθουν περισσότερα για το τι συμβαίνει. Παρά το γεγονός είναι ένα ζωντανό full-motion παιχνίδι, το Erica υπόσχεται έναν υψηλό βαθμό ελέγχου πολλών παραμέτρων σε κινήσεις όπως το άνοιγμα μιας πόρτας (θα μπορούν να ανοίγουν πόρτες αργά και προσεκτικά ή να τις σπρώχνουν απότομα για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους). Εκτός από το πανέμορφο και πολλά υποσχόμενο teaser μπορείτε να παρακολουθήσετε και τη συνέντευξη με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του τίτλου, Jack Attridge, για να μάθετε πώς οι επιλογές σας θα επηρεάζουν την εξέλιξη του παιχνιδιού. Το Erica βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τελική του εξέλιξη για το PS4 και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2018. 

Εrica: Ένα παιχνίδι ή μια κινηματογραφική εμπειρία; Facebook Twitter
Το Erica θα παίζεται εξ ολοκλήρου μέσω κινηματογραφικής ζωντανής δράσης χωρίς το παραμικρό 3D στοιχείο που πιθανόν μπορεί να «χαλάει» την ατμοσφαιρική κινηματογραφική εμπειρία του.
 
 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM