Πωλήθηκε έναντι 5,5 εκατ. ευρώ το «διαμάντι της ειρήνης» στη Σιέρα Λεόνε

Πωλήθηκε έναντι 5,5 εκατ. ευρώ το «διαμάντι της ειρήνης» στη Σιέρα Λεόνε Facebook Twitter
0

Αντί  5,5 εκατ. ευρώ πωλήθηκε από την κυβέρνηση της Σιέρα Λεόνε το «διαμάντι της ειρήνης» όπως το ονόμασαν, ένα από τα μεγαλύτερα ακατέργαστα διαμάντια του κόσμου 709 καρατίων.

Πρόκειται για μια πώληση, η οποία αναμένεται να συνεισφέρει στα αναπτυξιακά προγράμματα στη δυτικοαφρικανική χώρα και να σηματοδοτήσει το τέλος εποχής των πασίγνωστων «διαμαντιών του αίματος».


Το διαμάντι των 709 καρατίων τέθηκε σε δημοπρασία τη Δευτέρα στη Νέα Υόρκη, ενώ αγοραστής του είναι ο Βρετανός χρυσοχόος Λόρενς Γκραφ. Το 100% του ποσού της πώλησης θα πάει στην κυβέρνηση και στους πολίτες της Σιέρα Λεόνε.

Ο πάστορας Μόμο είχε παραδώσει το διαμάντι στην κυβέρνηση για να διαχειριστεί την πώλησή του. Αυτή δεσμεύτηκε να το πουλήσει και να του δώσει το 26% του ποσού, δηλαδή 1,69 εκατομμύριο δολάρια, από τα οποία 339.000 δολάρια θα δοθούν στους πέντε εργαζόμενους που ανακάλυψαν την πολύτιμη πέτρα.

Ο πάστορας Μόμο ενθάρρυνε και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά του. Ο ΟΗΕ πάντως έκανε άρση της απαγόρευσης στις εξαγωγές διαμαντιών από τη Σιέρα Λεόνε το 2003, παρότι ο τομέας των διαμαντιών στη χώρα έχει προκαλέσει εμφύλιο.

Με πληροφορίες από Reuters/ DW

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM