Η συγκινητική εξομολόγηση του Βαλ Κίλμερ για τη διετή μάχη του με τον καρκίνο

Η συγκινητική εξομολόγηση του Βαλ Κίλμερ για τη διετή μάχη του με τον καρκίνο Facebook Twitter
0

Ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ μίλησε σε συνέντευξη του στο Hollywood Reporter για την διετή μάχη του με τον καρκίνο.

Οι φήμες για την υγεία του σταρ ξεκίνησαν το 2015. Το 2016, ο ηθοποιός Μάικλ Ντάγκλας ανέφερε σε δημοσιογράφους ότι ο Κίλμερ έπασχε από καρκίνο του στόματος, ισχυρισμό τον οποίο ο ηθοποιός αρνήθηκε δηλώνοντας ότι ο Ντάγκλας είχε «παραπληροφορηθεί».

Αργότερα, σε μία ανοιχτή συζήτηση με θαυμαστές στο Reddit δήλωσε ότι έκανε θεραπεία για καρκίνο, αναφέροντας για τον Ντάγκλας: «Προσπάθησε πιθανώς να με βοηθήσει καθώς ο Τύπος πίεζε να μάθει πού είχα εξαφανιστεί». Οι δύο τους είναι φίλοι και έχουν συνεργαστεί στην ταινία «The Ghost and the Darkness».

Σύμφωνα με το Hollywood Reporter, ο ηθοποιός αντιμετώπισε μία «διετή μάχη με τον καρκίνο στον λαιμό»

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης για την έκδοση του τεύχους «Hollywood Legacies», μαζί με τα παιδιά του, ο Κίλμερ μίλησε ανοιχτά για την ασθένειά του για πρώτη φορά και ισχυρίζεται ότι η διάγνωσή του τον έκανε να επανεξετάσει τις προτεραιότητές του.

«Ήμουν πολύ σοβαρός» ανέφερε. «Αναστατωνόμουν όταν πράγματα, όπως τα Όσκαρ και η αναγνώριση, δεν έρχονταν προς το μέρος μου».

Παρόλα αυτά αναφέρει πως «θα ήθελε να έχει περισσότερα Όσκαρ από τον καθένα» προσθέτοντας ότι «Η Μέριλ Στριπ πρέπει να αισθάνεται πολύ καλά, ξέρεις. Πρέπει να είναι ωραίο συναίσθημα να ξέρει ότι όλοι την αγαπούν. Το θέμα είναι να σε αγαπούν».

Αποκαλύπτεται επίσης ότι η κόρη του Κίλμερ, Μερσέντες, χτυπήθηκε από αμάξι λίγο μετά τη διάγνωσή του, με αποτέλεσμα να νοσηλευτούν στο ίδιο νοσοκομείο. Ο γιος του, Τζακ, περιγράφει ακόμη πώς ήταν «χάλια» και «απελπισμένος» εκείνη την περίοδο.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ