Spotify: Έφτασε τους 70 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές

Spotify: Έφτασε τους 70 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές Facebook Twitter
0

Μπορεί ο νέος χρόνος να ξεκίνησε με το άσχημο νέο της αγωγής εναντίον του Spotify, αλλά αυτό δεν φαίνεται να σταματάει την αύξηση της βάσης των χρηστών του.

Το Spotify μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιες νομικές δυσκολίες στην πορεία του μέσα στο νέο χρόνο, αλλά το userbase του αυξάνεται με σταθερή ακρίβεια. Νωρίτερα σήμερα, η μουσική πλατφόρμα χαιρέτισε με ένα tweet τους 70 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της. Κι ενώ μόλις χθες ανακοινώθηκε η πρόθεση της σουηδικής εταιρείας να διαβεί το δρόμο του NYSE σήμερα έρχεται η νέα είδηση πως έφτασε τον εντυπωσιακό αριθμό των 70 εκατομμυρίων χρηστών που πληρώνουν για να ακούν μουσική (χωρίς διαφημίσεις) από την υπηρεσία της.

Σήμερα, το Spotify είναι διαθέσιμο σε 61 αγορές ενώ συνεχίζει να επεκτείνεται. Προσφέρει πάνω από 30 εκατομμύρια τραγούδια και διαθέτει πάνω από 2 δισεκατομμύρια playlists, που σε συνδυασμό με τον μοναδικό αλγόριθμό του μπορεί να παρέχει «σχετική» μουσική με τις προτιμήσεις και τα γούστα των χρηστών που πληρώνουν.

Αυτοί οι 70 εκατομμύρια συνδρομητές που πληρώνουν για υπηρεσίες Premium εκτός του ότι μπορούν να ακούν την αγαπημένη τους μουσική χωρίς διαφημίσεις έχουν και τη δυνατότητα να ακούν offline μέχρι και 10.000 κομμάτια σε εξαιρετική ποιότητα και σε διαφορετικές συσκευές ή πλατφόρμες.

Την ίδια στιγμή, ο μεγάλος του ανταγωνιστής, το Apple Music, το οποίο σαφώς είναι νεότερο στην αγορά, έχει περίπου 30 εκατομμύρια συνδρομητές. Όμως, σε αντίθεση με το Apple Music, ας μην ξεχνάμε ότι το Spotify είναι διαθέσιμο και σε χρήστες που δεν πληρώνουν, με δωρεάν συνδρομή με διαφημίσεις και μειωμένα χαρακτηριστικά, όπως την offline ακρόαση ή τις επιλογές ηχητικής ποιότητας. Οι δωρεάν συνδρομητές του Spotify αυτή τη στιγμή πλησιάζουν τους 100 εκατομμύρια χρήστες.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM