Για βιασμό κατηγορείται και ο βραβευμένος με Όσκαρ κινηματογραφιστής Πολ Χάγκις

Για βιασμό κατηγορείται και ο βραβευμένος με Όσκαρ κινηματογραφιστής Πολ Χάγκις Facebook Twitter
EPA/CLAUDIO ONORATI
1

Μία αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του βραβευμένου με Όσκαρ κινηματογραφιστή Πολ Χάγκις, για βιασμό, παρακίνησε τρεις ακόμη γυναίκες να σπάσουν τη σιωπή τους.

Ειδικότερα, η μία από τις τρεις τον κατηγόρησε πως την ανάγκασε σε στοματικό σεξ, ενώ στη συνέχεια τη βίασε. Η δεύτερη, μιλώντας στο Associated Press, ανέφερε πως πριν καταφέρει να του ξεφύγει, ο Χάγκις τής είπε «πρέπει να μπω μέσα σου».

Η τρίτη είπε πως της ακινητοποίησε τα χέρια και τη φίλησε με τη βία, στην άκρη ενός δρόμου, ενώ στη συνέχεια την ακολούθησε σε ένα ταξί. Η γυναίκα πρόσθεσε πως τελικά κατάφερε να διαφύγει.


Η δικηγόρος του Χάγκις απέρριψε τις τελευταίες κατηγορίες, ισχυριζόμενος πως ο κινηματογραφιστής «δεν βίασε καμία». Προηγουμένως είχε απορρίψει και τις κατηγορίες που αναφέρονται στην αγωγή, υποβάλλοντας ανταγωγή, η οποία εκκρεμεί.


Υπενθυμίζεται πως ο Χάγκις κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας για το «Crash».


Σύμφωνα με τον ίδιο, η γυναίκα που τον κατηγόρησε αρχικά και ο δικηγόρος της, απαίτησαν να τους δώσει 9 εκατομμύρια δολάρια, για να μην κινηθούν νομικά. Ο Χάγκις έκανε λόγο για εκβιασμό.

Η γυναίκα που υπέβαλε στην αγωγή, στις 15 Δεκεμβρίου στο Μανχάταν, κατονομάζεται στα δικαστικά έγγραφα ως Haleigh Breest. Οι άλλες τρεις γυναίκες επικοινώνησαν στη συνέχεια με τους δικηγόρους της Breest, ενώ μίλησαν στο Associated Press με την προϋπόθεση της ανωνυμίας, υπό τον φόβο αντιποίνων.


Όσα περιέγραψαν οι τρεις γυναίκες συνέβησαν μεταξύ 1996 και 2015. Όλες ήταν στην αρχή της καριέρας τους στον χώρο του θεάματος, όταν, όπως λένε, ο γνωστός άνδρας του Χόλιγουντ τις παρέσυρε σε ιδιωτικούς ή ημι-ιδιωτικούς χώρους με το πρόσχημα της συζήτησης διάφορων παραγωγών ή κάποιου άλλου επαγγελματικού ζητήματος.


Όπως δήλωσαν, ο Χάγκις προσπάθησε πρώτα να τις φιλήσει. Σε δύο από τις περιπτώσεις, πρόσθεσαν πως όταν αντέδρασαν, εκείνος έγινε πιο επιθετικός.


Η γυναίκα που έκανε τη νέα κατηγορία για βιασμό, ανέφερε πως το περιστατικό σημειώθηκε το 1996, όταν ήταν 28 ετών και εργαζόταν στον τομέα των δημοσίων σχέσεων για μία τηλεοπτική σειρά του Χάγκις. Όπως είπε, εκείνος της ζήτησε να αξιολογήσουν κάποιες φωτογραφίες της σειράς, ένα βράδυ στο γραφείο της. «Σκέφτηκα ότι ήταν περίεργο, αλλά συμφώνησα. Ήταν το απόλυτο αφεντικό. Δεν θεώρησα ότι μπορώ να πω όχι», δήλωσε.


Στη συνέχεια, όπως συμπληρώνει, όταν ο Χάγκις έφτασε στο γραφείο, οι υπόλοιποι υπάλληλοι είχαν φύγει, και εκείνος επέμεινε να μιλήσουν στο πίσω δωμάτιο. Μόλις μπήκαν στο συγκεκριμένο γραφείο, άρχισε να τη φιλάει. 

«Τραβήχτηκα. Με αγριοκοίταζε και ξαναπροσπάθησε. Αντιστεκόμουν σθεναρά. Τότε μου είπε "θες πραγματικά να συνεχίσεις να εργάζεσαι εδώ;". Και στη συνέχεια με βίασε. Είχα μουδιάσει. Δεν ήξερα τι να κάνω», αναφέρει. Σύμφωνα με την ίδια, την ανάγκασε σε στοματικό σεξ, την έσπρωξε στο πάτωμα και τη βίασε.


Μία φίλη της επιβεβαίωσε ότι τις εβδομάδες μετά την επίθεση, η γυναίκα έχασε βάρος και φαινόταν να έχει κατάθλιψη. Όταν τη ρώτησε τι συνέβη, της είπε για τον βιασμό. Η κατήγορος είπε ότι σκέφτηκε να καλέσει την αστυνομία, αλλά φοβόταν ότι κανείς δεν θα την πίστευε και ότι ανησυχούσε ότι ο Χάγκις θα έβαζε ένα τέλος στην καριέρα της.

Η Haleigh Breest, που υπέβαλε την αγωγή, υποστηρίζει ότι ο Χάγκις τη βίασε το 2013, στο διαμέρισμά του στο Μανχάταν, ύστερα από την πρεμιέρα μίας ταινίας.

Η ίδια είχε δεχθεί την προσφορά του να την πάει σπίτι της με το αμάξι, αλλά εκείνος την πήγε τελικά στο διαμέρισμά του όπου την κάλεσε να πιουν ένα ποτό. Φοβούμενη ότι θα τον προσβάλει αν απορρίψει την πρόσκληση, η Breest πήγε στο διαμέρισμά του και ήπιε ένα ποτήρι κρασί. Γρήγορα, ο Χάγκις έγινε «σεξουαλικά επιθετικός», σύμφωνα με την αγωγή. Εκείνη «είχε κοκαλώσει από τον φόβο και ένιωθε πως είχε παραλύσει», όταν ο κινηματογραφιστής τη ρώτησε «Με φοβάσαι, έτσι δεν είναι;».

Όπως αναφέρεται στην αγωγή, παρά τις φωνές της να σταματήσει, εκείνος την πήγε με τη βία στην κρεβατοκάμαρα και τη βίασε.

Μετά από χρόνια εργασίας στον χώρο της τηλεόρασης, ο Χάγκις έγινε ιδιαίτερα γνωστός στα μέσα της δεκαετίας του 2000, όταν έγινε ο πρώτος σεναριογράφος δύο ταινιών που κέρδισαν διαδοχικά το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας (Million Dollar Baby και Crash -την οποία επίσης σκηνοθέτησε).

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Όποιος είναι υποψιασμένος θα ξέρει ότι μια από τις τακτικές της σαιεντολογιας είναι η κατασκευή συκοφαντικά ειδήσεων με σκοπό να πλήξει την ηθική υπόσταση πρώην μελών της που αποκάλυψαν στοιχεία για τη δράση της οργάνωσης. Οπότε έχω πολλές αμφιβολίες για την εγκυρότητα των κατηγοριών και την αληθινή προέλευση τους.