Λεωφορείο εγκλωβίστηκε για 10 ώρες σε δρόμο της Θεσσαλονίκης λόγω παράνομα παρκαρισμένου Ι.Χ

Λεωφορείο εγκλωβίστηκε για 10 ώρες σε δρόμο της Θεσσαλονίκης λόγω παράνομα παρκαρισμένου Ι.Χ Facebook Twitter
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ
5

Εγκλωβισμένα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης βρίσκονται σε καθημερινή βάση αρκετά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, εξαιτίας ασυνείδητων οδηγών που παρκάρουν παράνομα τα Ι.Χ. αυτοκίνητα τους είτε σε διασταυρώσεις είτε σε συμβολές οδών.

Ως αποτέλεσμα παρατηρούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγια, οι οποίες ξεκινούν από λίγα λεπτά και αγγίζουν σχεδόν τις 10 ώρες.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα αστικού λεωφορείου που «μπλόκαρε» στην οδό Ρήγα Φεραίου και Τρανού του δήμου Νεάπολης – Συκεών, καταγράφοντας καθυστέρηση που έφτασε τις εννέα ώρες και 46 λεπτά, όπως δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM» η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κίνησης του ΟΑΣΘ, Κατερίνα Σίσκου.

«Το συγκεκριμένο αστικό λεωφορείο εγκλωβίστηκε από τις 05:54 το πρωί έως τις 3:40 το απόγευμα, γιατί κάποιος οδηγός είχε παρκάρει το αυτοκίνητο του στο συγκεκριμένο δρόμο. Στον δήμο Νεάπολης – Συκεών έχουν καταγραφεί και άλλες πολύωρες καθυστερήσεις, της τάξεως των τεσσάρων και επτά ωρών», ανέφερε.

Η κ. Σίσκου υποστήριξε πως το φαινόμενο των «μπλοκαρισμένων» λεωφορείων είναι καθημερινό σε όλους τους δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, «με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντική επίπτωση τόσο στους χρόνους διαδρομής, όσο και στο σύνολο των δρομολογίων του ΟΑΣΘ. Οι εγκλωβισμοί των λεωφορείων ξεκινούν από 10 - 15 λεπτά και φτάνουν έως και ώρες, οπότε αναγκαζόμαστε να κάνουμε εκτροπές στα δρομολόγια».

Σύμφωνα με στοιχεία από τον ΟΑΣΘ, το 2017 στο δήμο Θεσσαλονίκης καταγράφηκαν 205 εγκλωβισμοί λεωφορείων, ενώ ακολουθεί ο δήμος Νεάπολης– Συκεών με 71 περιπτώσεις, ο δήμος Καλαμαριάς με 57 και ο δήμος Κορδελιού – Ευόσμου με 49.

Στον κεντρικό δήμο, τα περισσότερα περιστατικά παρατηρούνται στις οδούς Κασσάνδρου και Αγίου Δημητρίου, καθώς επίσης στην οδό Λαμπράκη στην περιοχή της Τούμπας.

«Ενημερώνουμε τους δήμους για τα μελανά σημεία και σε αρκετές περιπτώσεις επιχειρούμε, παρά το ότι δεν είναι αρμοδιότητα μας, με κώνους και πασαλάκια να αποτρέπουμε τους οδηγούς να παρκάρουν» τόνισε η κ. Σίσκου, υπογραμμίζοντας την κατανόηση που δείχνουν οι επιβάτες «που καθημερινά γίνονται μάρτυρες περιστατικών εγκλωβισμού των αστικών λεωφορείων».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κρήτη: Bίντεο - ντοκουμέντο από στιγμή φονική παράσυρσης 33χρονης

Ελλάδα / Κρήτη: Το βίντεο - ντοκουμέντο ανατρέπει τα δεδομένα στη φονική παράσυρση 33χρονης

Με το βίντεο αλλάζουν όλα - Πιθανό το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας και όχι τροχαίου δυστυχήματος - Ο δράστης φαίνεται να επιταχύνει με σκοπό να παρασύρει τη γυναίκα περιμένοντας να βγει από το αυτοκίνητό της
LIFO NEWSROOM
Άλιμος: Κτίριο που έχει ολοκληρωθεί θα κηρυχθεί αυθαίρετο - Μετέωροι οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων

Ελλάδα / Άλιμος: Κτίριο αποπερατώθηκε αλλά θα κηρυχθεί αυθαίρετο επειδή η οικοδομική του άδεια ακυρώθηκε - Τι καταγγέλλει ιδιοκτήτης

Ιδιοκτήτης νεόδμητου διαμερίσματος στον Άλιμο, δίπλα στο Ελληνικό, περιγράφει στο ypen/diavouleusi το ράβε ξήλωνε μεταξύ Υπηρεσιών Δόμησης του δήμου Αλίμου, της δημοτικής αρχής και του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Το παράδοξο δεν είναι ότι κάποιος έκλεισε το δρόμο για δέκα ώρες, παρκάροντας παράνομα. Ασυνείδητοι κάφροι υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Το παράδοξο είναι που στη μία ώρα δεν του σήκωσε το αυτοκίνητο γερανός της τροχαίας αλλά έπρεπε να τον περιμένουν να το πάρει. Σε μία κανονική χώρα 05:54 θα μπλόκαρε το λεωφορείο και 06:30 θα άνοιγε ο δρόμος και ο οδηγός θα έπρεπε να παραλάβει το αυτοκίνητό του από το πάρκινγκ της τροχαίας πληρώνοντας πρόστιμο.
Δεν υπάρχει λόγος για γερανό της τροχαίας, αν δεν έχει διαθέσιμους γερανούς να κάνει μια σύμβαση με κάποιον ιδιώτη και το κόστος μεταφοράς του παράνομα παρκαρισμένου να το πληρώνει ο ίδιος ο παραβάτης συν φυσικά την κλήση. Θα ήταν πολύ ωραίο μάλιστα να βλέπει και αναλυτικό λογαριασμό:Παράβαση στάθμευσης 50 ΕυρώΡυμούλκηση οχήματος 150 Ευρώ
Οι λεβέντες φροντίζουν και κόβουν τους πλαστικούς κώνους και παρκάρουν χαλαρά πάνω. Αυτό δεν γίνεται μόνο Θεσσαλονίκη αλλά παντού. Και φυσικά καλά κάνουν αφού ο δήμος τοποθετεί πλαστικούς εύκαπτους κώνους αντί για μεταλλικούς και αφού ο οδηγος δεν ενημερώνει άμεσα την τροχαία για να μαζέψει τον παραβάτη.