Το Dissidia Final Fantasy NT για το PS 4 είναι ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι δράσης, το οποίο παίζεται σε πραγματικό χρόνο και στο οποίο δύο ομάδες τριών παικτών μάχονται έχοντας στο πλευρό τους (ή απέναντί τους) μια μεγάλη ποικιλία από χαρακτήρες της επικής σειράς. Η Square Enix, σε συνεργασία με την Team Ninja παρουσιάζουν ένα επικό, και πολύ «καβγατζίδικο» παιχνίδι, σχεδιασμένο, όχι μόνο για τους οπαδούς της σειράς, αλλά και για όποιον θέλει να μπει σε αγώνες με αξέχαστες μάχες. Οι χαρακτήρες από ολόκληρη την ιστορία του Final Fantasy συναντιούνται σε έναν περίεργα συναρμολογημένο κόσμο, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να πολεμήσουν ένα μυστηριώδες κακό το οποίο ανοίγει τις πύλες για την εξάπλωση τεράτων σε όλη τη γη. Οι Vivi, Sahz, Cloud, Tifa, η Y'shtola μεταξύ ενός μεγάλου αριθμού από αγαπημένους ήρωες σχηματίζονται σε ομάδες των τριών για να αντιμετωπίσουν τους εχθρούς με τη σειρά τους.
Σίγουρα, υπάρχουν οι βετεράνοι, που στο επίκεντρο της μάχης μπορούν να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις ενώ ήδη έχουν ρίξει κάτω τον αντίπαλο με 2-3 καίρια χτυπήματα. Αλλά η παρουσία του νέου Dissidia μοιάζει τόσο επιβλητική, που ενώ θέλεις ρουφήξεις όλη την πληροφορία του gameplay του, δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα.
Το Dissidia συνδυάζει ένα φανταστικό, γρήγορο και πολύχρωμο gameplay με χαρακτήρες και κόσμους από τα 30 χρόνια ζωής του Final Fantasy και σε καλεί να επιλέξεις τον ήρωά σου, να τον εκπαιδεύσεις και να τολμήσεις να μπεις στην αρένα. Το μοναδικό του μειονέκτημα είναι ότι το δύσκολο interface του εμποδίζει την απόλυτη χαρά ενός πραγματικά διασκεδαστικού τίτλου.
Κάποια από αυτά τα «χάσματα» στο χειρισμό του, τα οποία εμποδίζουν έναν νέο παίκτη να χάρει το σύστημα μάχης, είναι αυτά που εμποδίζουν το Dissidia να αγγίξει το μεγαλείο του. Υπάρχουν πολλά πράγματα σε κάθε δεδομένη στιγμή, ειδικά στις μάχες 3 εναντίον 3, τα οποία μπορεί να φαίνονται υπερβολικά χαοτικά, σε σημείο που να αναρωτιέσει ποια μυαλά μπορούν να επεξεργαστούν τόση πληροφορία δράσης. Εντάξει, μπορείς να αλλάζεις στόχους με το L2 και το R2, καθώς και να βρίσκεις ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να την πέσεις σε έναν αντίπαλο, πριν σε ξεσκίσει, αλλά η ταχύτητα και τα γραφικά του παιχνιδιού θα σε έχουν ζαλίσει πρώτα πριν προλάβεις να κάνεις την τελική κίνηση.
Σίγουρα, υπάρχουν οι βετεράνοι, που στο επίκεντρο της μάχης μπορούν να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις ενώ ήδη έχουν ρίξει κάτω τον αντίπαλο με 2-3 καίρια χτυπήματα. Αλλά η παρουσία του νέου Dissidia μοιάζει τόσο επιβλητική, που ενώ θέλεις ρουφήξεις όλη την πληροφορία του gameplay του, δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα. Σε αντάλλαγμα, αυτό που κερδίζεις είναι λίγο περισσότερο χάος, ενώ είτε μόνος σου, είτε μαζί με την ομάδα προσπαθείτε να παραμείνετε στο επίκεντρο της μάχης.
Υπάρχoυν πολλά περισσότερα στο Dissidia από τις κατά μέτωπο επιθέσεις, τις οποίες μπορείτε να παρακάμψετε, εάν συγκεντρώσετε i-frames (μικρές στιγμές αήττητης δράσης) ενώ προσπαθείτε να αποφύγετε τον αντίπαλο. Οι επιθέσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν με χτυπήματα. Οι τιμές της «ακεραιότητας» ενσωματώνονται σε κάθε επίθεση και υποδηλώνουν πόση πανοπλία έχει κάποιος όταν χτυπά. Όπως σε κάθε αληθινό παιχνίδι μάχης. Όλα τα στοιχεία είναι εκεί, απλά πρέπει μαζί με τη (σωστή) διεξιότητα των κινήσεων να ελέγχεις και την σκέψη σου, έτσι ώστε να μην χάνεις από την έλλειψη ακρίβειας.
Ένα σημαντικό στοιχείο του παιχνιδιού είναι η επιλογή του ήρωα με τον οποίο θέλετε να προχωρήσετε. τα πράγματα επίσης. Οι Vanguards είναι δεξαμενές πόνου και μπορούν να απορροφήσουν μπόλικη ζημιά, οι Assassins παίζουν τρελά παιχνίδια με το μυαλό και είναι ικανοί για πολύ τεχνικές γρήγορες επιθέσεις, οι Marksman χαρακτήρες μπορούν να σκοπεύουν γρήγορα από μεγάλη απόσταση και οι Specialists, είναι ήρωες που δεν ανήκουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες και δεν είναι εύκολο να διαχωριστούν. δεν είναι εύκολο να διαχωριστεί. Μέσα στο παιχνίδι υπάρχει μια μεγάλη υπηρεσία εξυπηρέτησης των παικτών, και πολλές μικρές λεπτομέρειες που επιτρέπουν στον παίκτη να επιλέξει ανάμεσα στον Dark Knight και τον Cecil's Paladin, επιλογές που ανοίγουν δύο τελείως διαφορετικά στυλ παιχνιδιού.
σχόλια