Φουρέιρα: Το πραγματικό μου όνομα είναι Εντέλα Φουρεϊράι

Φουρέιρα: Το πραγματικό μου όνομα είναι Εντέλα Φουρεϊράι Facebook Twitter
7

Λίγο πριν η Ελένη Φουρέιρα διαγωνισθεί για λογαριασμό της Κύπρου στη φετινή Eurovision, έδωσε μια συνέντευξη στην οποία αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην καταγωγή της, το πραγματικό της όνομα αλλά και γιατί αρχικά είχε κρύψει την καταγωγή της

Μιλώντας για την περίοδο που ξεκίνησε ως μέλος των Mystique και την απόφασή της να μην αποκαλύψει από πού κατάγεται, η Ελένη είπε: '«Αποφασίσαμε τότε με τους ανθρώπους μου να μην πούμε ότι είμαι από την Αλβανία, μήπως ο κόσμος δει και αγαπήσει την Ελένη Φουρέιρα για αυτό που είναι'».

Παραδέχτηκε πάντως πως ήταν λάθος: «'Ναι ήταν λάθος, αλλά αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω δεν ξέρω αν θα έκανα κάτι διαφορετικό».

'«Το όνομα με το οποίο γεννήθηκα είναι το Εντέλα. Το Φουρέιρα είναι η ρίζα του επιθέτου μου που είναι Φουρεράι, γιατί στην Αλβανία οποιοδήποτε επίθετο παίρνει ένα ''ι'», ανέφερε.

Η Ελένη Φουρέιρα αναφέρει πως ένιωσε λύτρωση όταν αποκάλυψε την καταγωγή της αφού όπως είπε '«Πάντα ήμουν περήφανη που ήμουν από την Αλβανία».

Η τραγουδίστρια μίλησε και για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια λέγοντας πως «πολλές φορές είχαμε πάρει πράγματα από τα σκουπίδια, όπως έπιπλα».

Δείτε απόσπασμα της συνέντευξης στο video που ακολουθεί:

 

*Διαβάστε επίσης: Φταίει ο ρατσισμός μας που η Φουρέιρα έκρυβε ότι είναι Αλβανίδα;

Πολιτισμός
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πρόκειται για τον μπρούτζινο αδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σαν αυτόν που βρίσκεται στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Όλγας, στο κέντρο της Αθήνας
LIFO NEWSROOM
Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Τελευταία Πνοή» του Κώστα Γαβρά, το φαντασματικό «Presence» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και το «Monkey» του Οζ Πέρκινς είναι μερικές από τις επιλογές του προγράμματος αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Πολιτισμός / Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Ο Μπρέιντι Κόρμπετ αποκάλυψε ότι δεν έβγαλε κανένα κέρδος από τις τελευταίες δύο ταινίες του - «Μόλις σκηνοθέτησα τρεις διαφημίσεις στην Πορτογαλία και είναι η πρώτη φορά που έβγαλα χρήματα εδώ και χρόνια»
LIFO NEWSROOM
Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Πολιτισμός / Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Τον Ιούλιο του 2022 ένα παιδί με όνειρο να γίνει επαγγελματίας χορευτής ballroom τραυματίζεται από βόμβα στην Ουκρανία σε ηλικία επτά ετών και η ιστορία του γίνεται
LIFO NEWSROOM
Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Πολιτισμός / Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Η έκθεση-ορόσημο με τα αξιοσέβαστα στον κόσμο της φωτογραφίας ονόματα των Joel Meyerowitz και Barbara Davidson προσφέρει στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει τη δύναμη της φωτογραφίας στην πιο εντυπωσιακή της μορφή.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Κρίμα πάντως που υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι αναγκάζονται να κρύβουν την καταγωγή τους γιατί δεν θα γίνουν αποδεκτοί. Ο Έλληνας δυστυχώς τη λέξη Αλβανός τη χρησιμοποιεί πολλές φορές σαν βρισιά. Πάντα θυμάμαι παιδιά στις αρχές να κρύβουν την καταγωγή τους λόγω του κόμπλεξ που τους δημιουργήσαμε εμείς.
μας εχουν βαρεθει που ολο κομπαζουμε για τον πολιτισμο μας που μας οφειλουν τα παντα και αλλες ανοησιες. τωρα αν αυτοι μας ζητησουν για την τεχνολογια που χρησιμοποιουμε εμεις μηπως τελικα τους χρωσταμε;