ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΡΗΣΗ:
Η Monitor είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα αναζήτησης, καταγραφής και αξιολόγησης αναφορών και δημοσιευμάτων, από το ελληνικό internet και από έλληνες χρήστες social media (facebook, twitter, news sites, blogs, forums & YouTube). Έχει αναπτυχθεί ειδικά για την ελληνική αγορά, από τη Sidebar και πρόκειται για ένα από τα εγκυρότερα και ανταγωνιστικότερα εργαλεία διαχείρισης φήμης και παρακολούθησης online δημοσιεύσεων, σε Ελλάδα και Κύπρο.
Καταγράφει σε πραγματικό χρόνο δημοσιεύσεις από τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια πηγές (δημόσια προφίλ στα social media, blogs, news sites και forums) και εξυπηρετεί ένα μεγάλο αριθμό διαφημιστικών εταιριών, επιχειρήσεων, digital agencies και εταιριών δημοσίων σχέσεων, καταγράφοντας και αναλύοντας αναφορές για δεκάδες μεγάλα brands εγχώριων και πολυεθνικών εταιριών.
Μόλις οι αναφορές καταγραφούν, κατηγοριοποιούνται βάσει της πηγής από την οποία προέρχονται, του αισθήματος (αρνητικό, θετικό, ουδέτερο) και δημογραφικών χαρακτηριστικών (φύλο, ηλικίες) κι έτσι είναι αξιοποιήσιμες για τη διεξαγωγή μετρήσεων και συγκρίσεων, καθώς και για να παρουσιαστεί ποιες πηγές και χρήστες συζητούν και τι λένε για οποιαδήποτε θέμα.
Η μέτρηση της Μοnitor για το LIFO.gr
Αργία Αγ. Πνεύματος & social media: Τι ποστάρουμε για τις διακοπές;
Μια ανάσα πριν τις ενδεχομένως πρώτες διακοπές του φετινού καλοκαιριού και όσοι έχουν προγραμματίσει εξόρμηση, κυριολεκτικά δεν κρατιούνται. Παρά την κρίση τα εορταστικά τριήμερα είναι μια τονωτική ένεση και για την εγχώρια τουριστική κίνηση και αποτελούν σταθερή αξία.
Ενόψει λοιπόν του τριήμερου του Αγίου Πνεύματος, συζητάμε, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε, ακυρώνουμε και ξαναπρογραμματίζουμε, διαφωνούμε και - φυσικά - γκρινιάζουμε για τον καιρό, που προσωρινά απείλησε να χαλάσει τα σχέδια.
Και όπως είναι φυσικό, οι εξορμήσεις των Αθηναίων θα είναι κυρίως κοντινές. Για το λόγο αυτό, ψάξαμε και βρήκαμε ποιοι δημοφιλείς προορισμοί έχουν αναφερθεί συχνότερα τις τελευταίες ημέρες στο internet και στα social media, και σας τους παρουσιάζουμε.
Οι συνήθεις "ύποπτοι" Μύκονος, Σαντορίνη και Πάρος φιγουράρουν πάνω-πάνω στη λίστα των αναφορών, και ακολουθεί το Ναύπλιο (ο μοναδικός δημοφιλής προορισμός που δεν είναι νησί), το οποίο όπως φαίνεται, αυτό το τριήμερο θα "βουλιάξει" από κόσμο.
Στο Νο 5 βρίσκεται η Σκιάθος και ακολουθούν οι "κλασικοί" και παραδοσιακοί προορισμοί Ύδρα, Αίγινα και Τζιά.
Συνολικά, για το χρονικό διάστημα από 26 Μαΐου έως 5 Ιουνίου, οι αναφορές που καταγράφηκαν στο Monitor για τους παραπάνω οκτώ προορισμούς πλησιάζουν τις 40.000.
Βλέπουμε λοιπόν, ότι σχεδόν οι δύο στις τρεις αναφορές αφορούν τα τρία πρώτα νησιά με την Μύκονο πάντα να καταλαμβάνει την μερίδα του λέοντος.
Ενδιαφέρουν έχουν οι ηλικίες, που μιλάνε περισσότερο για τους οκτώ αυτούς προορισμούς. Έτσι, βλέπουμε ότι για την Ύδρα μιλούν πιο πολύ οι ηλικίες έως 20 ετών, Τζιά, Μύκονος και Σκιάθος πρωταγωνιστούν στην ηλικιακή ομάδα 21-35, ενώ στην ομάδα 36-50 και 51+ έχουν πάρει κεφάλι η Αίγινα και το Ναύπλιο, αντίστοιχα.
Πιο δημοφιλής πλατφόρμα ανταλλαγής απόψεων και συζητήσεων για τις διακοπές, φαίνεται ότι αναδεικνύεται το twitter με το facebook να ακολουθεί, ενώ πρωταγωνιστές στις αναφορές σε twitter και facebook είναι κυρίως η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Σκιάθος.
*Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί και αναλυθεί από το Monitor (http://monitor.sidebar.gr) για λογαριασμό του LIFO.gr και αφορούν το χρονικό διάστημα 26/5 με 5/6/2014.
σχόλια