Ο συναυλιακός γολγοθάς ενός τριημέρου, όπως μου τον περιέγραψε ο πατέρας μου

Ο συναυλιακός γολγοθάς ενός τριημέρου, όπως μου τον περιέγραψε ο πατέρας μου Facebook Twitter
13

 

Αντί να τρέχω εγώ, το υποτιθέμενο άγριο νιάτο σε όλες τις συναυλίες, ο μπαμπάς μου έτυχε να κλείσει εισιτήρια και για τις τρεις συνεχόμενες (σχεδόν στο ίδιο τριήμερο) μεγάλες συναυλίες του καλοκαιριού στη Θεσσαλονίκη. 

 

Να πώς μου περιέγραψε απ' το τηλέφωνο, την κάθε μία. 

 

 

 

Την επομένη της συναυλίας των Thievery Corporation

 

Ο συναυλιακός γολγοθάς ενός τριημέρου, όπως μου τον περιέγραψε ο πατέρας μου Facebook Twitter

 

"Λοιπόν, πήγαμε στις 8 που ξεκινούσε..."

"Μπαμπά δεν ξεκινάνε στ' αλήθεια την ώρα που γράφει το εισιτήριο. Τότε ανοίγουν οι πόρτες, καμιά ώρα μετά ξεκινά το support, μετά κενό και πάει λέγοντας".

"ΟΚ, συνεχίζω. Πήγαμε στις 8 η ώρα, περιμέναμε αρκετές ώρες, μετά άρχισε να βρέχει. Κάτι τεχνικοί πηγαινοέρχονταν ατελείωτα, μια σκεπάζαν μηχανήματα μια τα ξεσκεπάζαν. Φτιάχναν τον ήχο απ' τα μικρόφωνα, η βροχή δυνάμωνε, είχαμε πάει με το μηχανάκι, δεν ξέραμε τι να κάνουμε. Περιμέναμε περιμέναμε, στο τέλος φύγαμε. Κατά τις 11 το βράδυ μας παίρνει μια γνωστή και λέει 'Τώρα βγαίνουνε, ελάτε'. Έβρεχε σε μας πολύ οπότε δεν πήγαμε. Μετά μάθαμε ότι στην πραγματικότητα βγήκαν τελικά στη μία το βράδυ! Έπαιξαν σχετικά λίγο, και ψιλοαπογοήτευσαν το κοινό. Είπαν ότι θα μας αποζημιώσουν το φθινόπωρο όταν ξαναέρθουν να ξαναπαίξουν κανονικά." 

"Θα σας αποζημιώσουν δηλαδή για τα 60 ευρώ;"

"Όχι όχι, πάνε αυτά φυσικά..."

 

 

=

 

 

Την επομένη της συναυλίας του Μπόμπ Ντίλαν, στο Λιμάνι.

 

Ο συναυλιακός γολγοθάς ενός τριημέρου, όπως μου τον περιέγραψε ο πατέρας μου Facebook Twitter

 

"Το ξέρεις ότι είναι ο ήρωάς μου απ' όταν ήμουν σχεδόν έφηβος, και δεν τον είχα δει ποτέ..."

"Φυσικά, και πώς ήταν;"

"..."

"Δηλαδή;"

"Κοίταξε, ήταν λίγο ψόφια τα πράγματα. Κάπως μονότονα... Δεν πολυμίλησε -ή μάλλον δεν έβγαλε μιλιά!, τραγουδούσε συνέχεια απ' τον νέο του δίσκο, όλα στο ίδιο στυλ, ελάχιστα παλιά που είπε τα είπε σε ενορχηστρώσεις όπως είναι τα νέα του τραγούδια, όλα κάπως ίδια... Κι ο Ντίλαν, εντελώς διεκπεραιωτικός... Καθόταν κάθε τόσο στο πιάνο, δεν αντέχει μάλλον την ορθοστασία, λογικό. Αμήχανη εμπειρία..."

"Δεν πειράζει μπαμπά! Σήμερα το βράδυ έχετε στο καπάκι και τον Manu Chao, εκεί πιστεύω θα είστε επιτέλους πιο τυχεροί!"

"Το ελπίζω..."

 

 

=

 

 

Την επομένη της συναυλίας του Manu Chao,

τον παίρνω τηλέφωνο, έχοντας διαβάσει αυτά

 

Ο συναυλιακός γολγοθάς ενός τριημέρου, όπως μου τον περιέγραψε ο πατέρας μου Facebook Twitter

 

και αυτά

 

Ο συναυλιακός γολγοθάς ενός τριημέρου, όπως μου τον περιέγραψε ο πατέρας μου Facebook Twitter

 

"Έλα μπαμπά! Πώς ήταν χτες;"

"Ωραία, ωραία"

"Τι ωραία; Έγιναν επεισόδια, συνέλαβαν τον διοργανωτή, άκουσα για μαχαιρώματα."

"Ναι; Πού έγιναν αυτά, μπροστά; Κοίτα εμείς ήμασταν σχετικά πίσω, εκεί που αραίωνε ο κόσμος, κι όταν ξεκίνησε η συναυλία, ήρθαν παιδιά με, ξερωγώ, φωτοβολίδες, όπως στο γήπεδο κι έκαναν ότι πλακώνονταν μεταξύ τους..."

"Άκουσα ότι έβαλαν δωρεάν μέσα ένα σωρό κόσμο"

"Δεν ξέρω, είδα έτσι κάτι ψευτομαλώματα, αλλά δεν επηρέασαν αυτά τη συναυλία... Ίσως έγινε κάτι πιο μπροστά από μας, αλλά δεν το πήραμε χαμπάρι, ουτε μαχαιρώματα ούτε μεγάλα επεισόδια είδα."

"Κι ο Manu Chao;"

"Καλός! Με ζωντάνια, ρυθμικός, πολύ διασκεδαστικός. Σε κάθε τραγούδι ξεσήκωνε τον κόσμο μιλώντας, ξέρεις, λαοπλάνος, "Ευκαριστώ Τεσαλονίκο!" συνέχεια. Στη μέση βγήκαν και κάποιοι εναντίον των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκδική, τους υποστήριζε αυτός... Γενικά πολύ κέφι. Δεν σταματούσε να παίζει. Στο τέλος λέγαμε να φύγουμε, κι όλο έμοιαζε ότι τελειώνει, και ποτέ δεν τελείωνε."

"Οπότε ήταν ο μόνος που τα άξιζε τα λεφτά του;"

"Ε, ναι, ο μόνος. Και φαντάσου, ενώ οι άλλοι έκαναν 30 και 36 ευρώ, αυτός ήταν ο φτηνότερος, μόνο 16 ευρώ το άτομο. Για μια φορά, το φτηνότερο ήταν και το καλύτερο..."   

 

 

 

13

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

7 σχόλια
Πρωτον κ κυριοτερον κατα την αποψη μου.το θεμα της τιμης του εισητηριου ειναι παντα σχετικο.οι παραγοντες ειναι πολλοι που επηρρεαζουν την τιμη του (λεφτα που ζηταει ο καλλιτεχνης,η εταιρια κτλ κτλ κτλ) αν θες κ εχεις την δυνατοτητα πας.Το φτηνο εισητηριο του manu ειχε να κανει καθαρα με την πολιτικη που ακολουθει αυτος στις συναυλιες αλλιως κ αυτος κανα 30αρι ευρω θα ειχε.Οι thievery δεν φταινε για την εξελιξη της συναυλιας γιατι πολυ απλα εβρεχε.τι να εκαναν δλδ;να ζητουσαν απο ποιον να μην βρεξει;επισης αυτο που ειπαν για τον σεπτεμβριο ισχυει,κ ενα λαθος του αρθρογραφου που δεν το εγραψε,ειναι οτι οσοι πηραν εισητηριο εκεινη την μερα μπορουσαν να πανε στο ταμειο κ να παρουν τα λεφτα τους πισω η να το κρατησουν για την επομενη συναυλια τους.Αρα λεφτα δεν εχασαν.Κ τελος ο dylan ειναι dylan.κ δεν ειναι 30 χρονων να χοροπηδαει.κ καλως η κακως αυτα ειναι τα τραγουδια του.
ήμουν στον Bob Dylan στη Μαλακάσα.ΝΑΙ τα τραγούδια που είπε, ήταν σε ρυθμούς τζαζ και μπλουζ.τα καινούργια έτσι είναι, τα παλιά πλέον τα παίζει με αυτό το ύφος.και πολύ καλά κάνει,ακόμη και σε αυτή την ηλικία πειραματίζεται με τη μουσική.ας γίνουμε τόσο μεγάλοι μουσικοί και ας παίζουμε στο ίδιο ύφος από την αρχή μέχρι το τέλος της καριέρας μας.ΝΑΙ δεν μίλησε καθόλου.δεν το κάνει.δεν έχει ανάγκη από αυτά.τα λέει όλα με τη μουσική του.με όλο το σεβασμό προς τον πατέρα σας,αλλά τα έχω ακούσει από πολλούς τα ίδια
Επίσης για λόγους εντυπωσιασμού περί " το φθηνό ήτσν το πιο καλό",στην περίπτωση του Manu Chao ο αρθρογράφος γράφει την τιμή προπώλησης και όχι του ταμείου(23e) ενώ στην περίπτωση των Thievery αναφέρει την τιμή ταμείου και όχι την τιμή προπώλησης (25e)...Keep writting
Tελικα αυτα τα περιφημα επεισοδια μονο οι δαιμονιοι δημοσιογραφοι που μας εχουν ζαλισει απο το πρωι τα πηραν γραμμη. Εμεις ειμασταν αρκετα μπροστα και δεν καταλαβαμε τιποτα. Ο ... Μανωλης (!) επαιξε ασταματητα 2.5 ωρες, ειπε 500.000 φορες "ευχαριστω Σαλονικη", "γεια σου Σαλονικη", "Sing Saloniki" κλπ και γενικα ηταν πολυ κεφατος. Ο κοσμος παλι μου φανηκε ψιλοψοφιος. Ουτε χορευε πολυ, ουτε τραγουδουσε πολυ, ουτε καν χειροκροτουσε πολυ. Η συναυλια ηταν καλη αν και την περιμενα καλυτερη, τα πιο γνωστα του κομματια τα επαιξε σε διασκευες. Για 19 ευρω παντως δεν το μετανιωσα καθολου. Και εις αλλα με υγεια!
"Έγιναν επεισόδια σε αυτόν τον αριστερό τον τραγουδιάρη μωρέ.Να ορίστε τέτοιοι είναι οι αριστεροί μόνο να βαράνε ξέρουν".Μούγγα για τα μεταλλεία.Όπως και για τις φυλακές υψίστης ασφαλείας.Ή τι ειπώθηκε κατά της ιδιωτικοποίησης του νερού.Η το πανό για τους Ζαπατίστας(μην και μάθει ο κόσμος τίποτα παραπάνω).Α και btw αυτός ο Μάνος ο Τσάο πολύ βήτα ρε γαμώτο,άφησε εκεί τους άπλυτους να βγουν να μιλήσουν για τα μεταλλεία ενώ οι δικοί μας οι πρωτοκλασάτοι 'έντεχνοι" τους κλάνουν τους τραμπούκους.Άκους εκεί να θέλουν να ενημερώσουν τον κόσμο οι γελοίοι.Α πήγε και μέχρι την ΒΙΟΜΕ να δείξει την συμπαράσταση του ενώ οι δικοί μας είναι πολύ χάι κλας για κάτι τέτοια.Όχι ρε η ενημέρωση στην Ελλάδα είναι αντικειμενικότατη.
Παραλειψη μου που δεν αναφερθηκα σε οσα ειπες. Αυτα ηταν και πολυ σπουδαιοτερα απο το αν ηταν καλη η συναυλια. Δυστυχως ομως ακομη κι εκει η ανταποκριση του κοσμου ηταν μετρια. Πολλους ακουσα να γκρινιαζουν κιολας που καθυστερουσε η συναυλια... Επισης την κοπελα που διαβασε κειμενο για τους Ζαπατιστας δεν μπορουσα να την ακουσω παρολο που ημουν κοντα στη σκηνη, τα ελεγε καπως χαμηλοφωνα. Υπαρχουν παντως και ελληνες καλλιτεχνες που στηριζουν το κινημα κατα των μεταλλειων. Τι να το κανεις ομως οταν οι περισσοτεροι θεωρουν ενημερωση την προπαγανδα των δελτιων...
Το ότι υπάρχουν συνειδητοποιημένοι υπάρχουν και χαίρομαι γι'αυτό.Αυτό που μου προκαλεί εκνευρισμό είναι όταν οι ασυνείδητες κινήσεις(που κάποιοι εξ'αυτών που έριξα την σπόντα μου μπορεί να τις κάνουν και ασυναίσθητα,για να μην είμαι και παντελώς άδικος)καταχειροκροτούνται(ω ναι μου μιλάω για κάτι σκηνικά τύπου Μάλαμα) ή όταν το είδος τραγουδιού το οποίο ξεκίνησε να υπάρχει σαν κάτι το βαθιά πολιτικό(το λεγόμενο έντεχνο ντε,το τραγούδι της Μεταπολίτευσης) κατέληξε να μιλάει μόνο για αγάπες και να μην αγγίζει καμία άλλη πτυχή της ζωής-από το σκυλοπόπ δεν περίμενα κάτι καλύτερο.Και κάποιοι εξ αυτών των "έντεχνων" που ακόμα έχουν μια νότα αυτού του παλαιού τόνου να λοιδορούνται ως "στρατευμένοι" και "ξεπουλημένοι"*.Στην πραγματικότητα,το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει,όταν έχεις το έντεχνο να έχει μεταλλαχτεί στο αντίστοιχο μπουζουκοπόπ(απλά γι αυτούς που είναι λίγο πιο "διανοούμενοι"-ελιτιστές ενδόμυχα),αφουγκραζόμενο τις ανάγκες της αγοράς για νιανια τραγουδάκια που καταναλίσκονται με την σέσουλα.Μαμώ τους Πυξ-Βλαξ και τον Πλιάτσικα.*Ούτε φαν του έντεχνου είμαι,ούτε του Θανάση Παπακωνσταντίνου,γιατί σε αυτόν αναφερόμουν και το κράξιμο που έφαγε πρόσφατα για κάποιες-από τις πολλές που έχει κάνει κατά καιρούς,πεζά ή τραγουδιστικά-πολιτικές τοποθετήσεις,απλά είναι από τους λίγους του είδους του,που σέβομαι εκτιμώ γιατί έχουν παραμείνει πιστοί και καθαροί σε αυτά που πρέσβευαν.