Η Νικόλ Κίντμαν λέει πως ο γάμος με τον Τομ Κρουζ την προστάτεψε από σεξουαλική παρενόχληση

Η Νικόλ Κίντμαν λέει πως ο γάμος με τον Τομ Κρουζ την προστάτεψε από σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
0

Η Νικόλ Κίντμαν υποστηρίζει πως ο γάμος της με τον Τομ Κρουζ την προστάτευσε από το να πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης στο Χόλιγουντ. 

Οι δύο διάσημοι ηθοποιοί παντρεύτηκαν την παραμονή Χριστουγέννων του 1990 μετά την γνωριμία τους στα παλτό του «Days of Thunder» το 1989. Ο γάμος κράτησε για περισσότερα από δέκα χρόνια και μαζί υιοθέτησαν δυο παιδιά: την Ιζαμπέλα Τζέιν, που γεννήθηκε το 1992, και τον Κόνορ Άντονι, που γεννήθηκε το 1995. 

Η Νικόλ Κίντμαν λέει πως ο γάμος με τον Τομ Κρουζ την προστάτεψε από σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
Στην 69η Απονομή των Βραβείων Όσκαρ το 1999, όταν ο Τομ Κρουζ ήταν υποψήφιος για Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου με την ταινία «Jerry Maguire».

Η Νικόλ Κίντμαν ανέκαθεν υπήρξε φειδωλή στις δηλώσεις της για την σχέση της με τον Τομ Κρουζ από τότε που εκείνος της ζήτησε διαζύγιο το 2001. 

Ωστόσο, τώρα αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για το θέμα, αποκαλύπτοντας πως ο γάμος της μαζί του της παρείχε ένα αίσθημα ασφαλείας όταν ήταν απλώς μια νεαρή γυναίκα στο Χόλιγουντ. 

Η Νικόλ Κίντμαν λέει πως ο γάμος με τον Τομ Κρουζ την προστάτεψε από σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
Στην πρεμιέρα της πρώτης ταινίας «Mission Impossible» το 1996.

«Το ότι ήμουν παντρεμένη με τον Τομ Κρουζ στα 22 είναι κάτι που ποτέ δεν ήμουν πρόθυμη να συζητήσω, επειδή τώρα είμαι παντρεμένη με τον άντρα, ο οποίος είναι η μεγάλη μου αγάπη [Κιθ Έρμπαν] και μοιάζει σχεδόν ασέβεια», έγραψε η ηθοποιός σε άρθρο της στο τεύχος για τις γυναίκες του New York Magazine. 

«Παντρεύτηκα πολύ νέα, αλλά σίγουρα για μένα δεν ήταν δύναμη- ήταν προστασία. Παντρεύτηκα από αγάπη αλλά ο γάμος μου με έναν εξαιρετικά ισχυρό άντρα με κράτησε μακριά από την σεξουαλική παρενόχληση. Δούλευα, αλλά και πάλι ήμουν πολύ προστατευμένη», σημείωσε η Νικόλ Κίντμαν. 

Όσο ήταν παντρεμένοι, οι δυο τους πρωταγωνίστησαν σε δύο ακόμη ταινίες, το «Far and Away» το 1992 και το «Eyes Wide Shut» το 1999.

Η Νικόλ Κίντμαν λέει πως ο γάμος με τον Τομ Κρουζ την προστάτεψε από σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
Στην πρεμιέρα του «Eyes Wide Shut» στο Βερολίνο το 1999.

Έχοντας παντρευτεί τον Τομ Κρουζ σε τόσο νεαρή ηλικία, η Κίντμαν λέει πως ένιωσε ότι έπρεπε «να μεγαλώσει» όταν τελικά πήραν διαζύγιο μετά από μια δεκαετία. 

Βέβαια, παρά την προστασία που ένιωθε πως της παρείχε ο πρώην σύζυγός της στα πρώτα βήματα της καριέρας της, η ίδια εξηγεί πως έχει πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης γενικά στη ζωή της. 

«Εννοείται πως είχα στιγμές #MeToo- από τότε που ήμουν! Θέλω όμως να τις εκθέσω σε ένα άρθρο; Όχι. Προέρχονται από το εργασιακό μου περιβάλλον; Οπωσδήποτε. Είμαι ανοιχτή και σκληρή. Θέλω να κρατάω τις εμπειρίες και τα συναισθήματά μου για μένα, και δεν μιλάω μόνο για την σεξουαλική παρενόχληση. Αναφέρομαι και στην απώλεια, τον θάνατο, όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή», λέει η διάσημη ηθοποιός. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM