«Staramaki» αντί για καλαμάκι - Μια ανατρεπτική πρόταση

«Staramaki» αντί για καλαμάκι - Μια ανατρεπτική πρόταση Facebook Twitter
0

«Staramaki» αντί για καλαμάκι! Αυτή είναι η ανατρεπτική πρόταση που κάνει ο Σύλλογος Εθελοντών Κιλκίς Omnes και παρουσίασε στο Select Respect Φόρουμ 2018 «Ανθρώπινα Δικαιώματα στην Πράξη - Κοινωνική ένταξη, διακρίσεις, διαφορετικότητα» που διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη.

Καλαμάκι από στάρι, παραγωγή οικολογικών ρούχων και βαφές υφασμάτων από φυτά της χλωρίδας του Κιλκίς, είναι μερικές από τις ιδέες που επεξεργάζεται ο Σύλλογος.

«Πρόκειται για μελετημένες προτάσεις ανάπτυξης με προοπτική κοινωνικής και εργασιακής ένταξης, προσανατολισμένες στις ανάγκες και στο αγροτικό μοντέλο του Κιλκίς» εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο περιθώριο του φόρουμ, ο πρόεδρος του συλλόγου εθελοντών, Στέφανος Καμπέρης.

«Η δράση μας έχει τίτλο "From aid to trade" καθώς μιλάμε για ανάπτυξη μέσα από μία διαφορετική οικονομία, βασισμένοι πάντα σε όσα προσφέρει η περιοχή. Στην κατεύθυνση αυτή ολοκληρώσαμε μια μελέτη για να κατασκευάζουμε το «staramaki», δηλαδή καλαμάκι από στάρι που αφθονεί στην περιοχή αλλά η καλλιέργειά του είναι πλέον μη βιώσιμη» ανέφερε ο κ.Καμπέρης.

Οι προτάσεις του συλλόγου έχουν υποβληθεί ήδη σε διάφορους φορείς για χρηματοδότηση αλλά και συνεργασία και θα παρουσιαστούν αναλυτικά τις επόμενες μέρες στην κοινωνία του Κιλκίς.

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM