Σε ακύρωση της διαφημιστικής καμπάνιας στην Σανγκάη προχώρησε ο οίκος Dolce & Gabbana μετά από τη δημόσια κατακραυγή που δέχτηκε.
Οι χρήστες του δημοφιλούς social media Weibo αντέδρασαν για την καμπάνια «eating with chopsticks» στην οποία παρουσιάζεται ένα μοντέλο να προσπαθεί να φάει πίτσα και μακαρόνια με τσοπ-στικς.
H διαφήμιση έγινε νούμερο ένα trend στην πλατφόρμα του Weibo με περισσότερες από 120 εκατομμύρια αναρτήσεις και προβολές.
Αιτία για την δημόσια κατακραυγή ήταν το ύφος του αφηγητή της διαφήμισης ο οποίος ακούγεται σαν να παραδίδει μάθημα για το πώς να τρως με τσοπ-στικς.
Επιπλέον, στο δίκτυο κυκλοφόρησαν και screenshots με αναρτήσεις του σχεδιαστή Stefano Gabbana που αποκαλεί την Κίνα ως «Αδαή και βρώμικη Μαφία» σε διάλογό του στο Instagram chat.
«Λυπούμαστε για τον αντίκτυπο και το κακό που προκάλεσαν αυτές οι αναληθείς παρατηρήσεις στην Κίνα και τον Κινεζικό λαό» έγραψε η εταιρία πολυτελών ειδών ένδυσης στο Weibo απολογούμενη για τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί προσθέτοντας ότι ο λογαριασμός της στο Instagram έχει δεχθεί επίθεση από χάκερς.
Ως συνέπεια όλων αυτών, αναβλήθηκε το show στην Σαγκάη «για λόγους ανωτέρας βίας» όπως ανακοίνωσε η εταιρία εκφράζοντας την λύπη της για την σύγχυση που προκάλεσε η διαφημιστική της καμπάνια. Ωστόσο η νέα ημερομηνία για το show δεν ανακοινώθηκε.
Διασημότητες όπως η ηθοποιός Li Bingbing και τραγουδίστρια Wang Junkai κάλεσαν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της εταιρίας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που «ανάβει φωτιές» η Dolce & Gabbana στην Κίνα. Η περσινή της καμπάνια μάλιστα, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων καθώς θεωρήθηκε ότι έδειχνε μόνο την βρώμικη πλευρά της ζωής στην Κίνα. Η εταιρία ωστόσο τότε δεν αντέδρασε άμεσα σχολιάζοντας το θέμα.
Με πληροφορίες από το Reuters